Wanneer stop jij?

Jeller

Badass junkie
wss eidn september met blowen, maar kben da nog nie zeker
een pauze kan alleszins wel deugd doen :wink:

trippen daar zal ik nie vlug mee stoppen en alcohol zal ook wel geminderd zijn int schooljaar

DreamWeaver

Badass junkie
Gebruikte de laatste tijd wel erg veel mdma. Ik ben dat nu aan het afbouwen. In de toekomst wil ik het houden bij psychedelica, partydrugs heb ik nu wel gezien. Ik zal ongetwijfelt nog eens sos of X doen, maar het is de bedoeling dat dat incidenteel blijft (op een feest bijvoorbeeld). Q-base aanstaande zaterdag word een mijlpaal voor me, mijn laatste huge feest als druggie (sowieso X, pep om het vol te houden, G bij de after, en misschien sos als ik me laat verleiden of acid als ik het kan vinden - candyflippen is de shiznit). 't Is mooi geweest.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Mijn studie is weer begonnen dus ik ben genoodzaakt nu voor het grootste deel te stoppen. De laatste maanden waren heftig, en ik weet dat het moeilijk gaat worden, maar ik moet wel stoppen. Anders weet ik zeker dat mn studie eronder zal leiden en dat wil ik absoluut niet.
Ik wil niet helemaal stoppen, maar niet meer al die nachten en dagen door, en alles door elkaar mixen. Met mdma ben ik nu 3 weken gestopt, en dat wil ik sowieso nog een maand volhouden...

Het zou beter zijn helemaal te stoppen, maar dat lukt me niet.... vind ik het allemaal nog veel te leuk voor... :flushed:

Bail

Experimenterende gebruiker
Niemand hier die het om de zoveel tijd gewoon zat wordt?
Ik gebruik meestal van alles en nogwat voor een periode van een aantal maanden tot ik het zat ben en gebruik dan een paar maanden niks.
Slapen en goed kunnen eten mis ik echt na langdurig gebruik.

speeseend

Wijs gebruiker
O.T. (einde van de 26.000 jaren, op naar de volgende 26.000)

Soma zei:
Was 2012 niet het einde van de wereld?

Vanuit verschillende hoeken wordt er idd. aangegeven dat het ene tijdperk stopt en een nieuw begint. Een tijdperk van spiritualiteit. We zitten al reeds in de overgang (sinds 1980)

Dit is wel interessant! http://www.daanspeak.com/Maya01.html

Ik zou nu maar in het reine komen voordat het 21 dec 2012 is.
:wink:

Um

Belezen gebruiker
Bail zei:
Ik gebruik meestal van alles en nogwat voor een periode van een aantal maanden tot ik het zat ben en gebruik dan een paar maanden niks.
Slapen en goed kunnen eten mis ik echt na langdurig gebruik.

ja, na een tijd ben je het gewoon even allemaal beu en moet je even tot jezelf komen

ik wil het komende jaar nog wat experimenteren en later wil ik eigenlijk een beetej als geheelonthouder leven, enkel misschien nog wat tripdrugs gebruiken, enkel bij de perfecte gelegenheden en setteling

maar van weekend op weekend maar mdma en speed nemen, dat kan ik gewoon niet....en zou het eigenlijk ook niet willen...voel je je na een tijd een wrak ljikt mij

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Ik heb echt nog geen idee wanneer ik zal stoppen. Er is nu iig nog geen zichtbaar punt in de nabije toekomst waarop ik zou stoppen. Nou ben ik ook niet zo'n gebruiker die voor elk weekend gaat :rolleyes: Ik ben op mijn 19e begonnen en ben nu 20. Doe het eens in de 3 (of als het uitkomt 2) maanden. Als ik het doe dan genet ik er ook wel extra van :grin:

lysergine25 zei:
Je kan jezelf alleen maar bevrijden als je het zelf zat bent.

Als iemand je verteld dat je moet stoppen of je verzint 1 van 1000 smoesjes om te gaan stoppen dan ben je niet bevrijd maar zit je nog steeds gevangen in je verslaafde geest.

Stonie

Dit is idd waar. Wanneer je verslaafd bent geweest maar je bent gestopt zal je altijd een verslaafde zijn die is gestopt. Je bent een verslaafde die het niet meer doet. De drang zal er altijd blijven maar je kan het beter de baas.

Play_bunny

Wijs gebruiker
Bail zei:

Och, dat heb ik elke keer als ik drugs heb gebruikt. Ik vind het prima voor de ene avond, maar daarna hoeft het voorlopig even niet meer (meestal 2 a 3 maanden). Ik heb er dan absoluut geen behoefte aan om wat te gebruiken. Ik kan het me echt niet voorstellen dat je elke weekend mdma zou willen gebruiken.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Ik wissel vooral alcohol en wiet erg af. Soms zuip ik een maand lang 2-3 keep per week, en vervolgens word ik een maand 4-5 keer per week high/stoned. Dan maan ik een trip op iets en ben ik even wat rustiger. En dan herhaald de circel zich weer, ondertussen doe ik incidenteel is een partydrug of iets expirimenteels..

Doodkapje

Wijs gebruiker
nooit. de dag dat ik volledig stop met druggebruik is de dag dat ze mij in de verbrandingsoven (jaja ik verkies verassing, wil niet door de pieren opgeten worden) steken...

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik zou nog graag eens wat 'party' drugs en peppende middelen doen..
heb wel paar keer X gedaan, maar waren naar mijn mening kut kwaliteit als ik zie wat andere meemaken.. wacht nu op lading mdma... :grin:

Maar wil dit nooit voor lang doen, gewoon experimenteren in mn jeugd :beer: .

Denk dat ik wel altijd aan de paddo's/lsd/andere hallicunerende middelen blijf. Maar voor mij is dat geen verslaving. Denk wel dat ik minder zal gaan trippen, dan ik nu doe.. maar dat zien we dan wel.

Verder blow ik nu nog maar 1 keer per week , drinken hetzelfde of mischien nog wel minder. redelijk afgekickt van die shit, wel leuk hoor... maar wil ook normaal lol kunnen hebben, en dat ging op laatst niet zo goed meer.

SpacePack

Belezen gebruiker
gestopt met pillenrotzooi
blowen probeer ik nu te beperken tot weekend gebruik, gaat tot nu toe goed.
alleen af en toe nog wat coke (1 a 2 keer in maand)

gaat de goeie kant op :)

azgaza

Badass junkie
Ik ben nu met blowen een maand gestopt en zit op dag 2. Na die maand ga ik verminderd beginnen weer, dan dus alleen in het weekend en vakanties en het liefst zo veel mogelijk alleen met vrienden.
Met andere drugs stop ik deze maand niet en ik heb plannen voor een LSD trip over twee weken, maar dan dus zonder erbij te blowen wat me nu wel interessant lijkt.

Bovenaan