Wanneer terug lsd nemen?

Kmind

Belezen gebruiker
Ik heb zaterdag om 3u m'n vorige tripje genomen.
Wanneer kan ik nu m'n volgende nemen?
Heb ik na 48uur al terug effect?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Yeah right, de kortste tijd die ik tussen 2 trips heb gehouden is 4 dagen en die tweede kwam niet in de buurt van de eerste. (2 keer dezelfde dosis trouwens.

azgaza

Badass junkie
De kortste tijd die ik ooit tussen twee trips had was 1.5 week en toen werkte de tweede trip prima, normaal gesproken doe ik dat overigens niet. Ik ben geen fan van veel te vaak trippen, het lijkt mij beter om tussen trips in goed de tijd te nemen om de normale nuchtere wereld weer even optimaal te waarderen en om de trip een plek in je geheugen te geven zodat het geen hoofdrol in de gedachte meer speelt, bij mij is daar niet meer dan zo'n maandje voor nodig, waardoor ik gemiddeld ook ongeveer één keer per maand trip, maar zo'n eens per jaar komt er wel een uitzonderings situatie voor van bv. twee vette feestjes of mensen met wie ik had beloofd te trippen waardoor er ineens maar 1-3 weken tussen zitten, maar dan werkt het nog wel. Minder dan een week zou ik sowieso niet doen, veel te veel kans op tollerantie en dat is ook gewoon zonde.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
als je iedere week tript dan word het een vervelend verhaal, eenzijdig, niet boeiend.

iedere week trippen is uiteindelijk de weg naar niets ......

:hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
lysergine25 zei:
als je iedere week tript dan word het een vervelend verhaal, eenzijdig, niet boeiend.

iedere week trippen is uiteindelijk de weg naar niets ......

Mijn advies:

1 x per maand
wissel je LSD iedere keer af ...
Dan weer rectaal drips dan weer rectaal papertrips

Bovenaan