Wanneer Wat Hoeveel Hoelaat

Skippy

Wijs gebruiker
Hallo mede trippers!

Bij welke hoeveelheid ga je nu gestrekt van speed?
Zijn er kenmerken dat er troep door je speed heen zit?
Hoe merk je dat er troep in zit, wat is nu juist goed of slecht?

Brandende neus

Gele kleur

Plakkerig of helemaal niet

Pasta

hoofdpijn

pijnlijke gewrichten

licht gevoel

mega veel honger..

soms ben ik heel erg hyper, en soms ook totaal niet..

dit is wat regelmatig voor komt, maar wat is nu juist goed of slecht?

Ik merk vaak wel of het goed is of niet maar wat denken jullie ?

domzel

Belezen gebruiker
ik heb echt goeie speed alleen nog maar in spierwitte pastavorm gehad, andere kleuren wijzen waarschijnlijk op toegevoegde stoffen.
honger zul je niet snel krijgen en of je hoofdpijn, spier- of gewrichtspijn krijgt zal meer aan jou liggen dan de speed.
soms worden er ook bestandsdelen aan speed toegevoegd die (ik noem maar wat) ook in pillen zitten, dat zou wel eens voor wat minder hyper gevoel kunnen zorgen, maar wel het wazig zijn en praten blabla

JewCookie

Wijs gebruiker
domzel zei:
honger zul je niet snel krijgen en of je hoofdpijn, spier- of gewrichtspijn krijgt zal meer aan jou liggen dan de speed.

honger krijg ik ook na een tijd speed, en je vreet dan echt behoorlijk veel.. komt denk ik omdat je lichaam echt eten nodig heeft om door te kunnen verbranden..

spierpijn komt omdat speed je spieren de hele tijd door aan laat spannen.

dit is na langer doorgaan op speed, niet na 1 lijn oid.

nutsss

Wijs gebruiker
Je kan er helaas niet veel van zeggen. Je kan hooguit eerdere topspeed weer opnieuw herkennen aan een typische geur of smaak bijvoorbeeld.

Spierwitte pasta heb ik nu sinds gisteren, dat is weer DEX en deze is bijzonder goed.

Hoeveelheid dat moet je leren. Zowiezo is het na een tijdje zo dat je niet al die effecten van speed meer voelt zoals ze in het begin waren. Het alerte, makkelijker praten, sneller denken en wakker blijven blijft.

Met slechte speed kan ik na een lijntje gaan slapen als ik wil.

En de honger onder speed is helaas niet weg... althans bij mij. Ik eet en eet en eet....

Er zijn geen regels die altijd van toepassing zijn om de kwaliteit te beoordelen. Laten testen dat is de enige methode.

deamonique

Experimenterende gebruiker
domzel, ik heb nu de beste speed sinds maanden, maar die is enigsinds roze, maar volgens mij is dat gewoon een residu van het productie proces/de grondstof, maar vraag mij het precieze er niet van, het komt iig niet van toegevoegde stoffen o.i.d. Dacht ik, maarja, ik ben nauwelijks een expert. Heb nu ook witte nattige speed, die ook goed is..

maar k had n weekje denk ik niks, dan nu weer een paar lijntjes, en gelijk een dikke bloedneus, dat was wel minder,was de eerste keer dat ik echt n bloedneus had..

misschien maar es een bommetje maken dan

domzel

Belezen gebruiker
bloedneuzen heb ik zelden eigenlijk, vaker bij coke gehad.
maar bekenden hebben er vaker last van, verschilt per persoon denk ik
bommetje is sowieso wel aardig om te proberen.
gekleurde speed heb ik ook wel eens gehad roze/oranje/geel.
dat hoeft niks te zeggen denk ik

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Naar kleur en geur let ik niet echt op. ik vind speed stinken, dus hoe minder geur hoe beter. :openmouth:

Ik kijk meestal gewoon naar de hoeveelheid die ik moet innemen totdat ik gespannen spieren krijg.(Het constant spannen van handen en mijn kaak.)

Als dit gebeurt bij een kleine dosering, betekent het dat het goed spul is. :wave:

Djo

Badass junkie
Ik heb toch redelijk wat lijntjes nodig om de top op te komen meestal, maar als ik er dan zit op die top, dan blijft ik het wel lang voelden. En dan pak ik af en toe nog wat bij. De Dex vind ik minder goor! En krijg er lekker gevoel van! :grin:

Ik heb laatst ook een keer roze speed gehad, die was ontzettend goor!
Maar werkte als een trein! :sunglasses:

Solidius

Badass junkie
Ik neem meestal eerst een flinke lijn, een uurtje later nog een, en dan ga'k met gemak een dag / nacht door. Af en toe nog een klein lijntje erbij om het effect te waarborgen.

Jelle Snel

Belezen gebruiker
ik doe meestal 2 of 3 niet al te dikke lijnen zodat je toch niet zoveel de neus in hoeft te knallen :sunglasses: maar ja, doe t nu wel ong. 4 x in de week...ik maak t dan ook meestal wel heel fijn, vervelend is wel dat als je t heel fijn maakt dat het dan toch weer aan mekaar gaat zitten..laatsts had ik op een cd hoesje, die ik wel vaker gebruik, iets raars..leek wel of er luizen in m'n speed zaten :confused: haha, had ik een lijn gelegd en hop, sprong t alle kanten uit! zag er wel grappig uit eigenlijk :P maar t verneukt natuurlijk wel gewoon je perfect gelgede lijn :rolleyes: sound familiar??

deamonique

Jelle Snel zei:
ik doe meestal 2 of 3 niet al te dikke lijnen zodat je toch niet zoveel de neus in hoeft te knallen :sunglasses: maar ja, doe t nu wel ong. 4 x in de week...ik maak t dan ook meestal wel heel fijn, vervelend is wel dat als je t heel fijn maakt dat het dan toch weer aan mekaar gaat zitten..laatsts had ik op een cd hoesje, die ik wel vaker gebruik, iets raars..leek wel of er luizen in m'n speed zaten :confused: haha, had ik een lijn gelegd en hop, sprong t alle kanten uit! zag er wel grappig uit eigenlijk :P maar t verneukt natuurlijk wel gewoon je perfect gelgede lijn :rolleyes: sound familiar??

speedbeestjes? :tongueout:

Blizy

iew das vies! :P

ik heb nu pep die met iets versneden is waar ik ff de naam
van kwijt ben, maar t werkt egt iets van 12 uur...
ook al voel je t niet meer... slapen gaat dus egt niet lukken :rolleyes:

Psychoticoverdose

Belezen gebruiker
Jelle Snel zei:

reageerde de speed niet met het cd-hoesje?

domzel

Belezen gebruiker
opvliegers :smoke:
coke heeft dat nog veel erger $$

is wel wazig ja, dan schuif je wat met je pasje en dan springen de korreltjes voor het pasje uit

Jelle Snel

Belezen gebruiker
haha.. :P

nee kdenk niet dat dat het was... :mrgreen:

heb dat cdhoesje nu ingeruild voor een ander uit m'n cd rek..dit hoesje loopt tenminste niet te fokken met m'n lijn :stoned:

XerXoX

Als je goede pasta speed hebt , en je laat hem drogen en hij heeft nog altijd de zelfde mooie witte kleur , dan kan je bijna zeker zen dat je super speed hebt tussen 85 % 90 puur ;

Voel je trouwens ook aan de afkick en hoe lang 1 lijntje werkt .

needlefreak

Bewuste gebruiker
XerXoX zei:
Als je goede pasta speed hebt , en je laat hem drogen en hij heeft nog altijd de zelfde mooie witte kleur , dan kan je bijna zeker zen dat je super speed hebt tussen 85 % 90 puur ;

85 tot 90 % pure speed? :rolleyes:

disaster

Bewuste gebruiker
needlefreak zei:
XerXoX zei:

85 tot 90 % pure speed? :rolleyes:

Klopt indd niet, volgens mij kan het alleen in vloeibare vorm zo puur zijn. Hier is weleens eerder een topic over geopend kijk maar 's hierop: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=4697

domzel

Belezen gebruiker
waar halen mensen die onzin over procenten toch vandaan, kijk bij coke heb je een puurheidsgehalte van de coca-bladeren, maar bij speed..
ik kan me nog een thread herinneren waarbij een zeker iemand meth-amfetamine ging vergelijken met de speed zoals wij die kennen, alleen dan was meth wel max 80% en speed 60 ofzoiets blaaat..
echt een wereldvergelijking hoeveel procent WAT!?!?
80% pure zuid-zimbabwaneesche pep-bladeren?

een kleine greep uit mogelijke speed-bestanddelen;
Amfetamine: beta-phenylisopropylamine, dl-alpha-methylphenethylamine
Methylamfetamine: beta-phenylisopropyl, N-methylamine

nou, doe mij maar die van 97.8% :wave:

Mindless1985

Badass junkie
Dat waar jij hebt over hebt is uiteraard onzin, maar speed in de normale vorm zoals hier in Nederland kan hooguit 77% ofzo zijn omdat er een sulfaat van gemaakt moet worden om poeder te krijgen.

Denk ik.

Bovenaan