Wap dates

Palanquin

Newbie
Hi,

Geen idee of je dit hier mag vragen. Maar mij. Vrouw en ik zoeken stelletjes of vrouwen omgeving adam om een wapdate mee te plannen. Als je dit wat lukt stuur maar een pb.
Uiteraard vertel ik dan meer details.

Delgado

Bewuste gebruiker
Precies dit! Succes!
Kan ik jou uitnodigen om met mij een ijsje te komen eten? En daarna een niet vergeten avontuur beleven, en als je nee zegt ook geen drama dan ga ik op het werk de stoute schoenen aantrekken daar lopen wel een paar rond, waarschijnlijk durf ik het bij hun niet…als mannen zijn we op het werk in de minderheid en daarvan yikn veel warme broeders en een dame die als man geboren is
Maar aan die wil ik niet denken…kijken of ik dan nog praatjes heb

LionX

Badass junkie
Kan ik jou uitnodigen om met mij een ijsje te komen eten? En daarna een niet vergeten avontuur beleven, en als je nee zegt ook geen drama dan ga ik op het werk de stoute schoenen aantrekken daar lopen wel een paar rond, waarschijnlijk durf ik het bij hun niet…als mannen zijn we op het werk in de minderheid en daarvan yikn veel warme broeders en een dame die als man geboren is
Slide maar in mijn dm, dan zien we wel

FerdFatoehaus

Badass junkie
Dm mij please ik heb een grote 🍆

*🧆 bedoel ik

Laatst bewerkt:
Bovenaan