Wappen

Pieter210

Bewuste gebruiker
Wie heeft hier ervaring mee en beviel het?

Ben benieuwd, mijn vriendin houdt wel van een beetje coke voor de seks. Ze wordt daar enorm geil van :)

:rockband:

stinger72

Newbie
hebben wij fijne ervaringen mee
van een ander stel leren wappen
xtc maakt je lekker knuffelig praterig , lekker masseren, verkleedpartijdjes en dansen
en als je het ander stel of elkaar goed kent kan je ghb nemen waardoor je lekkere, ongeremde en heftige sex kan hebben, pas wel op het kan grensverleggend zijn.

omdat we xtc met ghb nemen hebben we nooit de neiging om ghb alleen te pakken
zodat we het maar maandelijks doen

stinger72

Newbie
wappen kan ook met z'n tweeën wat het heel speciaal maakt
wij wappen om en om met elkaar en dan met een ander stel
wappen wil eigenlijk zeggen dat je seks hebt onder invloed van drugs

Snowblind

Belezen gebruiker
Een ex liefje wide hier altijd oude aflevrringen van 'Boer zoekt vrouw' big screen kijKen. N de tweede week ttrok ik die shit vsn yvonn jaspers nIet Meer en ging stiekum yayo nacken in mijn plee. Voerde haar na de piza mdma bij de tiramazu. Eenmaal in de rush kon er lekker gewapt en geswaffeld worden.
Drugs en sex. Absolute psychotische fun. :hearteyes:

Te lekker om ooit aan te beginnen :sunglasses:

HoMaar!

Experimenterende gebruiker
6APB en wat jointjes feeeeeeeeeeeest :hearteyes:
4fa en na t+3 2cb feeeeeeeeeeeeeest
afterglow lsd feeeeeeeeeeeeeest :sunglasses:
Zal ik nog even doorgaan :wink: :sunglasses:

Mod edit: Heb 4 posts in 1 gezet. Geen hoge postcount wedstrijd hier.
Welkom! :)

HoMaar!

@mod ik lees al een poosje mee. Postcount is irrelevant. Wel schreef ik de 4 posts als een soort van spam, om aandacht te richten op het feit dat er op vrijwel elke drug het minnespel een enorme boost geeft voor zowel M/V.

60mg 70% speed feeeeeeeest

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Wel schreef ik de 4 posts als een soort van spam, om aandacht te richten op het feit dat er op vrijwel elke drug het minnespel een enorme boost geeft voor zowel M/V.

Daar heb je zover ik weet ook gelijk in :)
Welkom nogmaals

xEmilyy

Als wappen seks onder invloed is, dan heb ik alleen nog maar gewapt qua seksuele ervaring ...
En altijd coke. Maar ik weet dus niet hoe het zonder dat spul is, volgens mij maakt het voor mij weinig uit of ik nu wel of niet onder invloed ben, vgm is coke sowieso niet zo seksueel stimulerend?

Snowblind

Belezen gebruiker
xEmilyy zei:
vgm is coke sowieso niet zo seksueel stimulerend?

Een krachtigee aphrodisium ben ik nog niet tegengekomen.
Ben niet de enige die dat zo ervaart. Zou zeggen: google eens op de zoektermen 'cocaïne' & 'seks'. :P

MIA-1985

Wijs gebruiker
Snowblind zei:
xEmilyy zei:
vgm is coke sowieso niet zo seksueel stimulerend?

Een krachtigee aphrodisium ben ik nog niet tegengekomen.
Ben niet de enige die dat zo ervaart. Zou zeggen: google eens op de zoektermen 'cocaïne' & 'seks'. :P

Een lichte dosis 2C-B werkt anders uitstekend hoor :)

xEmilyy

Afgelopen weekend met en zonder gedaan, bij zonder zat ik ongeveer 24h zonder coke, maar ik merk er geen verschil in hier.

Wat ik wel merk is dat ik met coke op me al euforisch voel voor de seksuele handelingen, maar dat is meer dan logisch en vind ik wel fijner eigenlijk, but it doesn't turn me on.

xEmilyy

Ik neem mijn woorden terug dat coke me niet stimuleert ... Lol, dat ik er eerst niks van merkte?

freshjive

Newbie
Snowblind zei:
Een ex liefje wide hier altijd oude afleveringen van 'Boer zoekt vrouw' big screen kijKen. N de tweede week ttrok ik die shit vsn yvonn jaspers nIet Meer en ging stiekum yayo nacken in mijn plee. Voerde haar na de piza mdma bij de tiramazu. Eenmaal in de rush kon er lekker gewapt en geswaffeld worden.
Drugs en sex. Absolute psychotische fun. :hearteyes:

Te lekker om ooit aan te beginnen :sunglasses:
Yayo nacken. Klinkt intrigerend...
Hoe swaffel je dan? Hou je 'm hard?

Bovenaan