Wapwinkel betrouwbaar?

Sunseed

Belezen gebruiker
Hey,

ik kwam opeens op deze site terecht, en zag daar dit staan:
http://www.wapwinkel.nl/verse-truffels-4-pack.html

40 gram truffels (alle soorten 10 g) voor € 22,5 ? :hearteyes:

Dit lijkt te mooi om waar te zijn, en dat is het dan ook meestal op het internet..
Iemand ervaring met deze webwinkel?

Ze beweren een magazijn te hebben in België (Hoogstraten), dit lijkt me heel vreemd, aangezien truffels hier verboden zijn?

Bedankt :)

Vigilante

Wijs gebruiker
Ik heb wel eens wat besteld en dat kwam gewoon aan. Er staat ook bij: speciale prijs, normaal is die truffel-pack €50,-.

Sunseed

Belezen gebruiker
Vigilante zei:
Ik heb wel eens wat besteld en dat kwam gewoon aan. Er staat ook bij: speciale prijs, normaal is die truffel-pack €50,-.
Idd, maar dan stel ik mezelf die vraag van dat magazijn..
Heb al veeeeel gekocht op het net, maar ben toch altijd voorzichtig met websites die ik niet ken..
Spijtig dat ik net 30 gram mexicana op azarius heb besteld voor €36 (incl. verzending)

bosvos

Belezen gebruiker
ik heb toch liever een betrouwbare shop die wat duurder is.

Ik heb onlangs 2 keer besteld bij onlinesmartshop.nl, omdat dat de enige was die ik kende die creditcards aanvaardde. 2 keer besteld, 2 keer een onvolledig pakketje. Ik heb daar niks op tegen, kan gebeuren en het is ondertussen al opgelost, maar hun klantenservice is ook niet wat het moet zijn, ze antwoorden binnen de 48 uur volgens hun site, ik het de eerste keer 1,5 week moeten wachten op antwoord en de 2de keer kreeg ik antwoord na de 4de mail.

Dus: liever eentje die duurder is, maar een goeie reputatie heeft :wink:

Sunseed

Belezen gebruiker
bosvos zei:
ik heb toch liever een betrouwbare shop die wat duurder is.

Ik heb onlangs 2 keer besteld bij onlinesmartshop.nl, omdat dat de enige was die ik kende die creditcards aanvaardde. 2 keer besteld, 2 keer een onvolledig pakketje. Ik heb daar niks op tegen, kan gebeuren en het is ondertussen al opgelost, maar hun klantenservice is ook niet wat het moet zijn, ze antwoorden binnen de 48 uur volgens hun site, ik het de eerste keer 1,5 week moeten wachten op antwoord en de 2de keer kreeg ik antwoord na de 4de mail.

Dus: liever eentje die duurder is, maar een goeie reputatie heeft :wink:
²

Ik blijf maar bij Azarius, Actie is ondertussen toch al verlopen, plus ze vragen €16 verzendingskosten, bij Azarius maar 6 (naar Belgie).

mir

Newbie
Zolang ze spullen op voorraad hebben gaat het goed.

Maar ne een bestelling geplaatst te hebben, hadden ze de thermometer niet op voorraad bleek en zou me nagestuurd worden, kan gebeuren.
Maar niets meer vernomen en de thermometer stond nog steeds op voorraad op de site, na een maand toch maar weer eens contact opgenomen, met het antwoord dat ze me niet vergeten waren en zodra het er was stuurden ze het op.

Na weer een maand niets gehoord te hebben, en ja zeker de thermometer stond nog steeds op de site als in voorraad, maar kreeg bericht dat het toch niet leverbaar was en ik mijn geld terug zou krijgen.

Daarna kreeg ik geen antwoord meer, en natuurlijk ook geen geld terug. ( en de thermometer staat nog steeds als vooradig op de site)

Afzetters zijn het, en zeeeeeer klantontvriendelijk :openmouth:

weyoun22

Bewuste gebruiker
mir zei:
Zolang ze spullen op voorraad hebben gaat het goed.

Maar ne een bestelling geplaatst te hebben, hadden ze de thermometer niet op voorraad bleek en zou me nagestuurd worden, kan gebeuren.
Maar niets meer vernomen en de thermometer stond nog steeds op voorraad op de site, na een maand toch maar weer eens contact opgenomen, met het antwoord dat ze me niet vergeten waren en zodra het er was stuurden ze het op.

Na weer een maand niets gehoord te hebben, en ja zeker de thermometer stond nog steeds op de site als in voorraad, maar kreeg bericht dat het toch niet leverbaar was en ik mijn geld terug zou krijgen.

Daarna kreeg ik geen antwoord meer, en natuurlijk ook geen geld terug. ( en de thermometer staat nog steeds als vooradig op de site)

Afzetters zijn het, en zeeeeeer klantontvriendelijk :openmouth:

Ik heb precies hetzelfde gehad (alleen was het geen thermometer) met Azarius.

Bovenaan