Ware gevoelens?

HoiHoi Iedereen,

Ik heb ook een vraag met betrekking tot liefde en drugs.
Ik heb de andere forumvragen ook al gelezen maar toch wil ik meer duidelijkheid hebben.

Een vriend van een goede vriend van mij die kijkt normaal gesproken niet naar mij om.
In het weekend als hij teveel heeft gedronken en/of meth kristallen heeft gebruikt dan is hij als het ware niet van mij af te slaan.

Nu weet ik wel dat als je drugs gebruikt je diepste gevoelens naar buiten komen.
Nou zou ik graag willen weten of deze gevoelens die hij heeft oprecht naar mij toe zijn. Heeft deze persoon gevoelens voor mij die er alleen uit komen als hij wat teveel gedronken en/of gebruikt heeft? Of is hij op die manier dan naar alle meiden toe?

iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt.

Gr. Pantertje

tomz0r

Badass junkie
Liefde boeit je niet zo veel op die twee middelen, alleen seksdrift. Denk dus dat hij jou toevalig heeft uitgekozen en dat hij onder invloed inderdaad zo naar alle meiden is.
Je weet het natuurlijk nooit, maar ik zou geen hoop houden als ik jou was :P

cronos

Wijs gebruiker
tomz0r zei:
Liefde boeit je niet zo veel op die twee middelen, alleen seksdrift. Denk dus dat hij jou toevalig heeft uitgekozen en dat hij onder invloed inderdaad zo naar alle meiden is.
Je weet het natuurlijk nooit, maar ik zou geen hoop houden als ik jou was :P

ik ben van dezelfde mening als tomzor...want ik spreek uit ervaring( de drank)!!!of heel misschien is die persoon eerder een verlegen type dat hij pas tijdens drank of drugsgebruik wel zijn gevoelens durft tonen in jou, :wave:

@ ExceptionalInsight: en al iets in je glazen bol gezien??

Paar goede vriendinnen van mij zijn ook van mening dat hij wellicht verliefd op me is, maar die weten niet dat hij drugs gebruikt.

1 goede vriendin weet ook dat hij drugs gebruikt en die denkt ook dat hij " zijn behoefte" kwijt wilt bij mij en dat het verder niet om een relatie te doen is.

In onze vriendengroep zitten ook meiden maar daar heeft hij geen oog naar.
In die andere groep waarmee hij omgaat zitten meer zijn "type meiden". Hoe hij daar naar reageer weet ik natuurlijk niet.

Moet ik gewoon blijven reageren alsof er niks aan de hand is?
(tenzij ik meer wil natuurlijk:wink:)

davie

Wijs gebruiker
Ik denk ook dat Tomzor gelijk heeft. Onder invloed dan wil je weleens je grens verleggen en wat minder kieskeurig zijn. Maar als hij ook nuchter het meent is het anders. Als het liefde is kan hij ook zonder alcohol of meth zijn gevoelens tonen. Ik denk dat het eerder lust is dan liefde.

Oom Klaas

Badass junkie
Riel zei:
vraag het hem gewoon als hij nuchter is?

Lijkt me ook 't meest logische, speculeren over of die gevoelens nu wel of niet door de drugs komen vind ik een beetje stom want dat verschilt totaal per persoon...

Als die nuchter is, dan krijg ik hier en daar ook softe aanwijzingen...
Maar merendeels negeert hij mij. Zijn beste vriend vindt mij ook niet "leuk".

Drugs heeft op iedereen een andere invloed, maar merendeels komt het wel overeen.
Ik zal wel beetje letten op de signalen.
Als die "heen" is praat die veel meer, mooi om hem eens uit te horen.

Gr.

cropp

Badass junkie
Pink_Panther zei:
Als die nuchter is, dan krijg ik hier en daar ook softe aanwijzingen...
Maar merendeels negeert hij mij. Zijn beste vriend vindt mij ook niet "leuk".

Drugs heeft op iedereen een andere invloed, maar merendeels komt het wel overeen.
Ik zal wel beetje letten op de signalen.
Als die "heen" is praat die veel meer, mooi om hem eens uit te horen.

Gr.
ik heb nog nooit meth kristallen gebruikt, en als ik gezopen heb dan heb ik alleen maar zin in nog meer drugs of alcohol, maar ik denk dat die jonge gewoon met zijn wazige hoofd tegen je op ligt te rijden en niet dat hij al tijden stiekem verliefd op je is

Riel zei:
vraag het hem gewoon als hij nuchter is?

Nou... probeerde er beetje voorzichtig naar toe te werken....
Weet nog niks... Hij zei dat ik me niet zo druk moest maken om wat een ander van mij denkt of voelt :confused:
GVD wat is dat voor antwoord??

Maar wachten zeker tot ik hem weer tegen kom bij het uitgaan en als hij onder invloed is dan nog maar eens vragen,...
Dan lult die tenminste wel de oren van mijn hoofd...

Gr.

Atropa

Bewuste gebruiker
Van Meth wordt je als man klere geil. Buiten dat, stel dat het zo is dat dat zijn diepste gevoelens zijn die door de Meth/drank vanachter de muren om hem heen naar boven komen, dan nog sluiten deze muren weer als z'n bloed sobere waardes heeft aangenomen.

Dan kan het wel zo zijn dat hij echt gevoel voor je heeft, maar zolang dat in nuchtere staat achter een dikke muur zit, heb je er niets aan.

Ik heb het ook op Xtc zelfs zo gehad dat ik intimiteit heb opgezocht waar geen grond voor was, maar op dat moment prikkelden het spul m'n hersenen zo heftig dat ik zoiets ondernam zonder na te denken of er een echte aanleiding voor is. Het was een kunstmatige prikkeling die normaal door een warm gevoel zou moeten worden geactiveerd.

Bovenaan