Warm weer & Blowen!

Osi`

Bewuste gebruiker
Damn gasten, wa doen jullie toch achter jullie pc :openmouth:
Hup, draai ne peuk, desnoods draai je er nog of neem u stash mee en ga naar buiten, chillen met je kameraden.

Kom, met dit weer zijde toch zo happy als je paft :openmouth:

En, wie geniet der nog van het weertje ^^

MetaalKonijn

Badass junkie
Haha, ze same zu you daaro in België!

Ik zou zeer graag even naar buiten willen om een dikken één te roken, maar de stash is momenteel even een heel triest begrip hier. :P

Osi`

Bewuste gebruiker
MetaalKonijn zei:
Haha, ze same zu you daaro in België!

Ik zou zeer graag even naar buiten willen om een dikken één te roken, maar de stash is momenteel even een heel triest begrip hier. :P
Zeer spijtig ^^ Net nu het schoon weer is. Seffes toch eens ff naar hasselt gaan om kameraden snel ne bezoekske te geven en ewa paffen ^^

Midway

Wijs gebruiker
Het is me nets iets te warm :)

maar straks ga ik zowiezo smoren, als het wat koeler is, en op dissonant festival :)

Osi`

Bewuste gebruiker
Midway zei:
Het is me nets iets te warm :)

maar straks ga ik zowiezo smoren, als het wat koeler is, en op dissonant festival :)
Oh, da's vandaag dus blijkbaar! Dat festival, kwou er ook naartoe gaan maja, sparen voor Dour :grin:

Osi`

Bewuste gebruiker
Midway zei:
tis dat dour zo duur is he :tongueout:
Nee, tis dak teveel uitgeef aan wiet! :(
Kheb nog ne halve weg te gaan, maar kzou wat minder wiet moeten kopen, dan hebbek het over ne half maandje m'n ticket :')

Rock werchter, da's te duur en commercieel :mrgreen:

Midway

Wijs gebruiker
wie gaat er nu naar werchter

en als ge te weinig geld hebt, vakantiewerk zoeken he :)

ik ga in juli werken zodat ik in augustus serieus wa kan opdoen :stoned:

Osi`

Bewuste gebruiker
Midway zei:
wie gaat er nu naar werchter

en als ge te weinig geld hebt, vakantiewerk zoeken he :)

ik ga in juli werken zodat ik in augustus serieus wa kan opdoen :stoned:
Ik weet nie of ik nog eens zou werken. Mss in augustus gaan werken.
Zodak tijdens schooljaar wa kan opdoen :confused: :mrgreen:

Doerak

Bewuste gebruiker
Kom net van het strand. Hele dag naughties liggen roken in de zon. Is in zekere zin wel aan te raden :stoned:

Jeller

Badass junkie
hier is het ook ideaal weer.. ik heb gisteren tot 5 uur 's nachts gewoon in het park kunnen trippen met ideale temparatuur..

wat ik wel vind is als je in de volle zon veel smoort da je dan echt wel een klop kan krijgen :tongueout:

MetaalKonijn

Badass junkie
MetaalKonijn zei:

De situatie is nu verandert, en ten goede uiteraard! Den groeten vanuit de utoop 058! :stoned: :stoned: :stoned:

:wave: Moge men genieten.

Osi`

Bewuste gebruiker
Ff weer bovenhalen. Hoe egoistisch :smilingimp:
Ma bon, weer een warm dagje, een te warm .. bleh. Maar in de avond is het lekker chill. Dus heb ik een peukje gerold en damn man, kvoel me net zo chill als het chill weertje nu.

Nog iemand gechillt ^^ :stoned:

PS: JACK HERRER :hearteyes:

Obscurax

Newbie
twa idd weer lekker vandaag ben lekker verbrand :)
sebiet ook eentje rollen en tan nog een avondwandelingetje maken

azgaza

Badass junkie
Wellicht vanmiddag ook weer lekker buiten in de zon met een joint. Mooi weer vraagt er gewoon om. Dan moet je wel :stoned:

Allolalie

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Wellicht vanmiddag ook weer lekker buiten in de zon met een joint. Mooi weer vraagt er gewoon om. Dan moet je wel :stoned:

inderdaad in de vroege avond wanneer het licht begint af te koelen, de ultimiteit.

azgaza

Badass junkie
Johannes de Tripper zei:
azgaza zei:

inderdaad in de vroege avond wanneer het licht begint af te koelen, de ultimiteit.

Ja de vroege avond is ook heerlijk buiten, ik heb om momenten als deze zin in zomer, zomer nachten, zomer avonden, en zomer vroege ochtenden, maar de middag mogen ze houden, mij te heet.

MetaalKonijn

Badass junkie
Middag is inderdaad ietwat teveel van 't goeie.. gistermiddag ook een paar joints gesmookt, en lóóm dat ik werd, dan prefereer ik toch rond een uur of 7 een joint opsteken. :smoke: :)

maiskorrel

Bewuste gebruiker
's Avonds vind ik persoonlijk ook fijner. Vooral als de zon onder gaat, zo prachtig! ^^ Maar dat is alleen een optie voor mij bij hartje zomer want ik houd niet van de kou :(

ZI09

Bewuste gebruiker
's nachts blowen is gewoon ideaal.

Dan is die zon niet zo godsklere irritant.
En het weer is dragelijker en zachter.

+dat de wereld 's nachts mooier is. (functioneler veelal niet)
Meer blauw, zwart groen, en wit. Hele vage kleuren als je er op let.
Nacht is mooi.

Dag eigenlijk ook.

Ik loop weer slap te ouwehoeren eigenlijk.

azgaza

Badass junkie
ZI09 zei:
's nachts blowen is gewoon ideaal.

Dan is die zon niet zo godsklere irritant.
En het weer is dragelijker en zachter.

+dat de wereld 's nachts mooier is. (functioneler veelal niet)
Meer blauw, zwart groen, en wit. Hele vage kleuren als je er op let.
Nacht is mooi.

Dag eigenlijk ook.

Ik loop weer slap te ouwehoeren eigenlijk.

Mee eens, dat nacht mooi is dus, en ook wel dat je slap aan het ouwehoren bent..haha

Trippelicious

Experimenterende gebruiker
kga mij dadelijk tog wel ne dikke roke hier in het dorp op et voetbalveld. Lekker chill in het gras, in het zonneke :stoned:. Ma eerst effe ete :wink:

Xtc Bob

Belezen gebruiker
Trippelicious zei:
kga mij dadelijk tog wel ne dikke roke hier in het dorp op et voetbalveld. Lekker chill in het gras, in het zonneke :stoned:. Ma eerst effe ete :wink:

ik ga straks net hetzelfde doen :P :stoned:

mattskovic

Wijs gebruiker
Jeller zei:
sjjj ik moet straks leren, maar heb hier nog 2 gr lekkere spoetnik liggen :smilingimp:

als je ze niet moet hebben geef maar hier :tongueout:

en ontopic: op moment is het te warm voor mij om in vlakke zon te smoren ik wacht wel tot de maan opkomt :tongueout: :stoned: :tongueout:

Bovenaan