was dit nou MDEA?

nutsss

Wijs gebruiker
Afgelopen vrijdagavond met een paar vrienden een nieuwe pil genomen. Normaal heb ik aardig wat nodig om er een beetje in te komen maar nu had ik na 1 pil al snel effect.

alleen was het vooral heel vaag allemaal, moeite om mn ogen te focussen, ze sprongen steeds heen en weer en totaal geen 'love' gevoel. Alleen puur wazig dus. Ook lichte hallucinaties: sproeten overal en hier en daar puisten op gezichten die even later weer wegwaren. Ook zag ik hier en daar roze feestneuzen.... Het hield lang aan (5 tot 6 uur) en werd niet minder of anders, het was eigenlijk irritant... Ook extreem kaakspannen en moeite met de urinelozing...

Mn vrienden hadden dat ook maar die pakten op een gegeven moment een restje andere pil erbij .. die hadden een betere ervaring. Alleen waren de restjes op toen ik aan de beurt was...

Een vriendin van ons had een halve pil maar voelde helemaal niets terwijl ze normaal met een minimale dosis een leuke avond had. Bovendien was het voor ons allemaal een week of 6 geleden sinds de laatste keer.

Ik heb wel aardig wat speed gebruikt de dagen ervoor, kan het zijn dat de speed het love-gevoel volledig wegneemt dan? Op de dag zelf had ik sochtends nog een beetje gesnoven...

De pillen waren nieuw en niet getest. Alleen van horen zeggen 140mg maar dat betekent niets natuurlijk.

Lijkt dit op MDEA of moet ik gewoon geen speed nemen de dagen ervoor?

Bedankt voor je hulp!
Nutsss

Rain

Bewuste gebruiker
MDEA Eva-tjes. MDEA is het onbeschaafde broertje van MDMA, waarover straks meer. Wordt tegenwoordig gemeenlijk onder XTC gerangschikt. Vrij snel na inname van MDEA beginnen de kaakspieren zich samen te trekken, de mond wordt droog, de pupillen verwijden zich. Het lijkt alsof het lichaam kouder wordt. Verlangen naar slaap of eten verdwijnt. Bewegingsdrang wordt steeds sterker, de gebruiker wil dansen: dansen en water drinken. Vrij algemeen ervaart de Eva-gebruiker een gevoel van uitdroging. Bezoekers van house-party's dienen rekening te houden met een weinig geadverteerde bijwerking van MDEA, de plotselinge en hevige aandrang zich te ontlasten. Overwegend wordt MDEA als een prettige dansdrug ervaren. Niet zo speedy als amfetamine en zonder de opgewekte sociabiliteit van MDMA. Desondanks prominent op lijst 1 aanwezig. Ongeveer even duur als MDMA, tussen de 15 en 30 gulden.

Van MDEA is het oppeppende effect sterker dan het bewustzijnsveranderende effect. De werkingsduur is korter: 3 tot 5 uur. Het lijkt daardoor meer op speed, dat alleen oppeppend werkt. Een gebruiker die op zoek is naar het bewustzijnsveranderende effect, kan daardoor gemakkelijk in de verleiding komen om een 2e of zelfs 3e MDEA-pil te nemen, met alle risico's van dien

Of: Google>MDEA..

nutsss

Wijs gebruiker
laan zei:
MDEA Eva-tjes. MDEA is het onbeschaafde broertje van MDMA, waarover straks meer. Wordt tegenwoordig gemeenlijk onder XTC gerangschikt. Vrij snel na inname van MDEA beginnen de kaakspieren zich samen te trekken, de mond wordt droog, de pupillen verwijden zich. Het lijkt alsof het lichaam kouder wordt. Verlangen naar slaap of eten verdwijnt. Bewegingsdrang wordt steeds sterker, de gebruiker wil dansen: dansen en water drinken. Vrij algemeen ervaart de Eva-gebruiker een gevoel van uitdroging. Bezoekers van house-party's dienen rekening te houden met een weinig geadverteerde bijwerking van MDEA, de plotselinge en hevige aandrang zich te ontlasten. Overwegend wordt MDEA als een prettige dansdrug ervaren. Niet zo speedy als amfetamine en zonder de opgewekte sociabiliteit van MDMA. Desondanks prominent op lijst 1 aanwezig. Ongeveer even duur als MDMA, tussen de 15 en 30 gulden.

Of: Google>MDEA..

Tsja... het zou dus kunnen... en hoe zit het met speed? Ik weet dat speed de xtc effecten onderdrukt maar is dat ook nog zo als je meer dan 12 uur ervoor voor het laatst speed gebruikt hebt?

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Dat denk ik wel. Hangt af hoe veel speed natuurlijk. Als de transmitterstoffen in je hersens op zijn, dus als je nog niet genoeg bent hersteld van de speed zal de MDXX trip tegenvallen.. love-gevoelgens worden minder.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
@ Nuts, wat bedoel je het zou toch kunnen je zegd net dat het bij jou 5 of 6 uur duurd.... en laan zegd net dit; Van MDEA is het oppeppende effect sterker dan het bewustzijnsveranderende effect. De werkingsduur is korter: 3 tot 5 uur. Het lijkt daardoor meer op speed, dat alleen oppeppend werkt. Een gebruiker die op zoek is naar het bewustzijnsveranderende effect, kan daardoor gemakkelijk in de verleiding komen om een 2e of zelfs 3e MDEA-pil te nemen, met alle risico's van dien

.....

A

Anonymous

Gast
Er zou PMA in je pil kunnen zitten, daar heb je ook geen love gevoel maar je spaced em wel raar...

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Hmmm Mdea zal het niet geweest zijn,want dat slaat in 1 x in en heeft een speedy effect,maar Mda kan het ook niet zijn,want daar krijg je volgens mij wel een love gevoel van...

Vervuilde pillen misschien?
Mccp,Mcpp,Pma,Atropine? etc

flash kieke

Wijs gebruiker
need^weed zei:
@ Nuts, wat bedoel je het zou toch kunnen je zegd net dat het bij jou 5 of 6 uur duurd.... en laan zegd net dit; Van MDEA is het oppeppende effect sterker dan het bewustzijnsveranderende effect. De werkingsduur is korter: 3 tot 5 uur. Het lijkt daardoor meer op speed, dat alleen oppeppend werkt. Een gebruiker die op zoek is naar het bewustzijnsveranderende effect, kan daardoor gemakkelijk in de verleiding komen om een 2e of zelfs 3e MDEA-pil te nemen, met alle risico's van dien

.....

Dan neem je toch gewoon daarna speed.

zommes

Badass junkie
nutsss zei:
Ik heb wel aardig wat speed gebruikt de dagen ervoor, kan het zijn dat de speed het love-gevoel volledig wegneemt dan? Op de dag zelf had ik sochtends nog een beetje gesnoven...
Dit moet niet zo heel veel uitmaken. Als je 6 weken geen xtc had gedaan, had je van mdma sowieso wel wat moeten voelen.

De pillen waren nieuw en niet getest. Alleen van horen zeggen 140mg maar dat betekent niets natuurlijk.

Dat betekend inderdaad helemaal niets. Misschien moet je niet zomaar ongeteste pillen kopen? Er wordt vrij veel rotzooi verkocht namelijk.

Het is ook wel handig als je verteld hoe de pillen eruit zagen.

Lijkt dit op MDEA of moet ik gewoon geen speed nemen de dagen ervoor?

Het lijkt wel op MDEA. Hoe lang ben je ongeveer van de kaart geweest?

Bedankt voor je hulp!
Nutsss

Is goed kill', jwt...

nutsss

Wijs gebruiker
Omdat er weer in gereageerd werd maar even mijn persoonlijke conclusie:

Tsja wat ik even 'vergeten' was, was dat ik tot een week of twee voor deze pilletjes een korte periode anti-depressiva gebruikte... En dan dus van de nieuwe soort. Die zorgt ervoor dat je niks van XTC voelt. Wat research leerde me dat het een week of 4 nodig heeft na het stoppen om weer wel wat van de mdma te voelen. Ik denk dat ik door dat geheel wel de hallucinerende dingen kreeg en me 'wazig' voelde maar dat ik het 'love' geheel dus mistte.

Een paar weken hierna nog eens zo'n zelfde pilletje genomen en dat was wel helemaal top. Dus niks aan de hand. vandaar. Ach ja.

mysterie weer opgelost.

Bovenaan