Vrijdag had ik samen met een vriendin speed gesnoven en hij leek in het begin heel goed te werken. Na de eerste lijn was het meteen raak, ik werd meteen heel levendig en opgefokt net zoals zij. Toen vertrokken we met de fiets richting een feest en ik kon niet stoppen met trappen hoewel ik toch doodop was. Dat op zich vond ik al raar. Ik had een opgefokt gevoel, maar in feite geen energie extra. Dat was al een lastig gevoel want ik voelde zoveel energie vanbinnen maar kon ze door vermoeidheid niet opgebruiken en daar werd ik enorm zenuwachtig van. De rest van de avond had ik onophoudelijk koude rillingen.. weet niet of dit normaal is voor speed? En ohja, ik had op de binnenkant van mijn armen irritaties. en Ik had ook wel bijwerkingen die wel normaal zijn voor speed zoals zichtbare aders, tandenknarsen, en ik kon makkelijk wakker blijven.
De volgende ochtend voelde ik me heel raar, natuurlijk nog niks geslapen. En na 15uurs nog steeds niet kunnen stilzitten, voor me uitstaren, dinge zien die er niet zijn, .. ik was heel erg wazig van geest. Toen heb ik die speed laten zien aan een vriend en die merkte op dat er heel fijne blauwe korrels bijzaten en dat het een totaal andere smaak had dan normaal en ook geurloos was.
Misschien iemand die weet wat dat dan kan geweest zijn? Ja, is moeilijk te bepale adhv deze info. Maar iemand enig vermoeden?
De volgende ochtend voelde ik me heel raar, natuurlijk nog niks geslapen. En na 15uurs nog steeds niet kunnen stilzitten, voor me uitstaren, dinge zien die er niet zijn, .. ik was heel erg wazig van geest. Toen heb ik die speed laten zien aan een vriend en die merkte op dat er heel fijne blauwe korrels bijzaten en dat het een totaal andere smaak had dan normaal en ook geurloos was.
Misschien iemand die weet wat dat dan kan geweest zijn? Ja, is moeilijk te bepale adhv deze info. Maar iemand enig vermoeden?