Wat als

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Probeer het uit zou ik zeggen... :rock: Schrijf je wel een reportje? :mrgreen:

Ik denk wel dat je dan gaat trippen ja. Al die psychedelica tezamen werken toch op grotendeels dezelfde receptoren en ik veronderstel daarom dat de receptorbinding cumulatief is evenals het uiteindelijke effect van een dergelijke mix.

R

Revolutionair

Gast
Als je proefkonijn wilt zijn...
Misschien kunnen al die chemische reacties een behoorlijke schade aanrichten.
Neem je verschillende soorten paddo's (schimmels) en synthetische drugs daarbij dan kan je misschien wel op de eerste hulp terecht komen.

Oke na de moraalridder te hebben uigehangen aangezien de Dunne nu tijdelijk afwezig is moest iemand het doen. :tonguewink:
Wil ik geen spelbreker zijn.
Misschien een tentje naast het ziekenhuis opzetten en je 10 verschillende drugs naar binnen knallen.
Kijken hoe het gaat en dan kan je misschien nog kruipend naar de eerste hulp als het echt niet meer gaat.
:)

:tearsofjoy:

GoldenGrow

Bewuste gebruiker
Wat dacht je van alles verschillende tryptamines nemen die beschikbaar zijn..? Wel in micro doses dan.. dat kan zo gevaarlujk niet zijn maar misschien wel een bijzondere ervaring leveren toch?
Als je proefkonijn wilt zijn...
Misschien kunnen al die chemische reacties een behoorlijke schade aanrichten.
Neem je verschillende soorten paddo's (schimmels) en synthetische drugs daarbij dan kan je misschien wel op de eerste hulp terecht komen.

Oke na de moraalridder te hebben uigehangen aangezien de Dunne nu tijdelijk afwezig is moest iemand het doen. :tonguewink:
Wil ik geen spelbreker zijn.
Misschien een tentje naast het ziekenhuis opzetten en je 10 verschillende drugs naar binnen knallen.
Kijken hoe het gaat en dan kan je misschien nog kruipend naar de eerste hulp als het echt niet meer gaat.
:)

:tearsofjoy:
he v

Bovenaan