Nog LSD kopen :P (sorry, de open deur is hard to resist :P)Ellesdee zei:ik betaal in natura![]()
Nog LSD kopen :P (sorry, de open deur is hard to resist :P)Ellesdee zei:ik betaal in natura![]()
Spirit Quest zei:Nog LSD kopen :P (sorry, de open deur is hard to resist :P)Ellesdee zei:ik betaal in natura![]()

zegelkes héJeller zei:120 microgram is niet zo veel hoor.. natuurlijk voor 3€ is het wel in orde, want dan heb je een vette trip voor 6€..
dit weekend heb ik een trip voor 8:e gekocht, maar daar zit wel minstens 300ug op![]()
Bal0n zei:
Ellesdee zei:Spirit Quest zei:Nog LSD kopen :P (sorry, de open deur is hard to resist :P)Ellesdee zei:ik betaal in natura![]()
lmao :P
kom maar op met je lsd![]()
![]()

Telefoon zei:Ellesdee zei:Spirit Quest zei:Nog LSD kopen :P (sorry, de open deur is hard to resist :P)Ellesdee zei:ik betaal in natura![]()
![]()
zal er aan liggen Hoe in natuura![]()
Qocaïne zei:Telefoon zei:Ellesdee zei:Spirit Quest zei:Nog LSD kopen :P (sorry, de open deur is hard to resist :P)Ellesdee zei:ik betaal in natura![]()
![]()
zal er aan liggen Hoe in natuura![]()
Klap voor je kanus bedoeld ze![]()
On Topic
Elektronik_dynamite zei:4 papertrips varierend van 5 tot 10 euro

Joshua.5314 zei:Bal0n zei:
Waarom is deze shit allemaal zo goedkoop?
is het zo kk zooi of doe je gewoo kort met 1 zo velletje
flashkop zei:op dissonant 3 trips gekocht![]()
1 voor een bonneke(2€ dacht ik)
1 voor nen joint
en ene voor een japke+1€
allemaal van de zelfste gast, hij wou ze echt kwijt![]()
bijna niet te vinden?BooYa zei:ier (rond gent) zouden ze u der veel voor doen betalen omdat ier bijna niets te vinden is
nuja meer dan 10€ zou ik er nooit voor geven
khoop dat lsd terug meer en meer opkomt ma kvrees ervoor
xtc is populairder en makkelijker te maken en de jeugd wilt toch enkel meer dansen en hele nachten wakker blijven
flashkop zei:op dissonant 3 trips gekocht![]()
1 voor een bonneke(2€ dacht ik)
1 voor nen joint
en ene voor een japke+1€
allemaal van de zelfste gast, hij wou ze echt kwijt![]()
ik heb er 8 neergeteld me soma voor 1tje flashkop zei:ja, maar die kerel kent een belangerijk iemand...
hij koopt zen trips pokke goedkoop...
Ik ken je maat soma van ziens op dissonant en nog van d'n'b feesje erges...

fs180 zei:16 voor 2
niet echt goedkoop, maar nog niet geprobeerd, gehoord dat ze wel aardig waren, maar geen testrapportje gezien nog![]()