Wat doe ik verkeerd?

lolzornated

Experimenterende gebruiker
Beste leden,

Een paar dagen geleden had ik een topic geopend met een paar vragen over LSD.

Nu heb ik afgelopen weekend dus 1 zegeltje gehaald en zaterdag nacht om 2 uur een halve op mijn tong gelegd. Deze heb ik een half uur laten liggen, daarna heb ik 'm doorgeslikt. Ongeveer een uurtje later zag ik dat een paar dingen in mijn kamer een beetje vervormde en af en toe wat kleine flitsen. Dit duurde 10 minuten, en toen was het volledig weg.

Ben de hele nacht nog opgebleven maar heb niets meer gemerkt.

Heb dit die dag erna besproken met een paar mensen en deze vertelde mij dat ik het zegeltje langer dan een halfuur had moeten laten liggen op mijn tong. Ook had ik die dag pep gebruikt, om 1 uur 's middags mijn tweede en laatste lijntje, kan dit invloed gehad hebben?

Afgelopen nacht heb ik de andere halve zegel ingenomen om 12 uur precies, heb deze zegel een uur en een kwartier op mijn tong gehouden (af en toe omgedraait) en doorgeslikt. Ben tot 4 uur opgebleven en heb helaas niets gemerkt.

Andere mensen die dezelfde LSD hadden, waren goed weg van een half zegeltje, raar genoeg voelde ik weinig tot niets.

Weet iemand wat ik fout gedaan heb?

Ik wil het namelijk dan over 2 weken nogmaals proberen met een heel zegeltje, en kijken of het dan werkt.

Alvast bedankt.

Groetjes,
Lolzornated.

dfssdfde

Badass junkie
Heb je soms paddo's genomen de dag of 2 dagen er voor?
Een half uur is meer dan genoeg, ik ken mensen die het gewoon inslikken en dat werkt nog gewoon, anders zou ik niet weten waarom je niks voelde, misschien zat er gewoon (bijna) niks op?

lolzornated

Nee, zelfs nog nooit paddo's genomen.

Ik vind het echt raar, 3 vrienden van mij gingen erg hard van een halve en ik voel er (bijna) niks van.

dfssdfde

Badass junkie
Waren het dezelfde zegels, bij dezelfde persoon gekocht?
Ik denk dat je gewoon geen geluk had en dat er bijna niks op je zegel zat, aangezien je van de 2e helft van dezelfde zegel niks voelde.

Als ik van een halve zegel niks voel zou ik een helft van een andere zegel proberen, in plaats van de andere helft van diezelfde zegel.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
1 blotter bevat meestal 500 zegels, niet alle zegels zijn de dezelfde sterkte.
Soms is een doodhoekje ontstaan tijdens het indrenken.
En sommige mensen voelen niets van lsd en moeten meer nemen andere vergaan op 25 mics en moeten minderen.

DAAROM moet je de eerste keer eigenlijk alleen maar testen en aanvoelen hoe en wat.

Incorrect bewaren van 1 zegel leidt ook tot niets voelen.
Pep en slappe lsd leidden ook tot niets.
Mijn mening is dat je de fout hebt gemaakt om pep tenemen.
Er moet tussen iedere sessie 7 dagen tijd zitten, heb jij je wel netjes ingelezen dat gevoel heb ik dus niet.

Stonie

azgaza

Badass junkie
Hoe en hoelang heb je ze bewaard? Bij slechte bewaring kan het ongelovelijk snel vergaan. Verder kan het zijn dat je er gewoon echt minder gevoelig voor bent, maar het is inderdaad wel appart als anderen van een halfje van dezelfden wel veel voelden en jij niet. Komen die zegels die die anderen namen wel écht van hetzelfde vel? Dus niet alleen dezelfde print maar heb je ze zelf los gehaald?

lolzornated

azgaza zei:
Hoe en hoelang heb je ze bewaard? Bij slechte bewaring kan het ongelovelijk snel vergaan. Verder kan het zijn dat je er gewoon echt minder gevoelig voor bent, maar het is inderdaad wel appart als anderen van een halfje van dezelfden wel veel voelden en jij niet. Komen die zegels die die anderen namen wel écht van hetzelfde vel? Dus niet alleen dezelfde print maar heb je ze zelf los gehaald?

Hey!

Zoals hierboven vermeld heb ik de eerste halve zegel na 1 dag genomen, en de tweede zegel een dag erna.

Heb ze in een zakje gedaan op een donkere en droge plek in de tussentijd.

Komen zeker weten van het zelfde vel, niet zelf losgemaakt, maar diegene gaf 4 mensen (inclusief mijzelf) tegelijk een zegel van het vel.

azgaza

Badass junkie
Dan heb je inderdaad wel hetzelfde vel ja.. bewaar je ze in een luchtdicht zakje? Dus heb je de lucht er goed uitgeknepen? Ik raad aluminium folie aan als je dat doe niet doet. Maar één dag er tussen laten gaat trouwens sowieso niet werken.

Pikachu

Wijs gebruiker
1. Pep
2. Twee dagen na elkaar proberen te trippen: tolerantie
3. Probeer de volgende keer gewoon een hele zegel van hetzelfde vel

Mag ik vragen wat jouw vrienden verstonden onder "wel goed weg zijn"?

lolzornated

Pikachu zei:
1. Pep
2. Twee dagen na elkaar proberen te trippen: tolerantie
3. Probeer de volgende keer gewoon een hele zegel van hetzelfde vel

Mag ik vragen wat jouw vrienden verstonden onder "wel goed weg zijn"?
1. Ik ga een week voor de LSD geen pep gebruiken, dit zal moeten werken. Ik gebruik momenteel al niet veel pep, het komt een beetje met vlagen.

2. Tolerantie had ik rekening mee gehouden, omdat ik de eerste keer niks voelde dacht ik dat het de dag erna nog wel zou werken, maar helaas. Niet dit weekend maar volgend weekend ga ik aan de LSD, dit is dus 2 weken later dan de laatste keer LSD. (wat ook mijn eerste keer was) Dit zou dan gewoon moeten werken lijkt mij.

3. Inderdaad, ik doe gelijk een hele en zie wel hoe het verder gaat.

Ik had trouwens nog een vraagje:
- Zijn er manieren om bad gaan tegen te houden, of zorgen dat het (wat) beter gaat als je bad gaat?

Alvast bedankt!

azgaza

Badass junkie
Inderdaad, het cliché 'go with the flow' gaat toch wel op eigenlijk. Laat het over je heen komen, probeer als je weinig ervaring hebt nog niet te veel te sturen.
Ik ben ook nog nooit bad gegaan, dus hoe je er uit moet komen zou ik eigenlijk niet weten. Trip iniedergeval niet alleen, maar ook alleen met goede vrienden, die je door en door vertrouwd; die kunnen je in zo'n geval volgensmij goed helpen.

Bovenaan