Wat doen bij bad trip?

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
Wel uitkijken, sommigen zijn wel psychose gevoelig.
Als iemand die gewone jointje al gaan flippen.
Op dit zo'n manier kun je al zien of hij mentaal sterk genoeg voor.
Zo niet?dan raad een paddo-trip af.
Een paddo-trip is niks voor psychosen. Heb weleens meegemaakt dat sommige men die echt mentaal gaan flippen.
Broek gepist, helemaal dolle heen, naakt rond rennen, op straat hard schreeuwen tegen onbekenden, etc.

dallandra

Wijs gebruiker
hm zo erg was t bij mij niet,erg lekker ook niet.
dat van dt blowen is idd waar,daar kan ik ook niet tegen

Marcel

Belezen gebruiker
Je kunt zoete dingen klaarleggen zoals druivensuiker en zoete sportdranken. Als iemand een bad trip heeft kun je hem het beste in een rustige ruimte neerzetten en op een rustige manier hem geruststellen. Let erop dat de persoon zijn/haar ogen opendoet. Probeer met hem te praten.

En het is goed om in een goede omgeving te trippen: opgeruimd en rustig zonder veel externe impulsen. Telefoon eruit/af en een rustige muziek die iedereen fijn vindt. Zorg dat iedereen lekker onderuit kan zitten en dat iedere tripper zich goed heeft voorbereid en door het lezen van o.a. dit forum al een beetje weet wat hem te wachten staat.

Have fun!!!

Marcel

Belezen gebruiker
spacekonijn zei:
suiker helpt niet...

het placebo effect ervan wel

Is dit zo spacekonijn? Ik weet dat Leary beweerde dat suiker goed was om te pakken bij een bad trip omdat vaak de bloedsuikerspiegel laag was vanwege (te) weinig eten tijdens een trip. Eerlijk gezegd weet ik niet of dit ook wetenschappelijk onderbouwd is.

spacekonijn

Badass junkie
suiker heeft geen enkele werking bij paddo's ( bron een topic op het DHP forum ).
het placebo effect werkt natuurlijk wel , als iemand erin geloofd dat suiker helpt dan helpt het ook zeker wel.

dus ook eigenlijk beetje stom dat ik vertel dat het helemaal niet werkt eigenlijk :wink:

Jeller

Badass junkie
Pkoeiaard zei:
Wel uitkijken, sommigen zijn wel psychose gevoelig.
Als iemand die gewone jointje al gaan flippen.
Op dit zo'n manier kun je al zien of hij mentaal sterk genoeg voor.
Zo niet?dan raad een paddo-trip af.
Een paddo-trip is niks voor psychosen. Heb weleens meegemaakt dat sommige men die echt mentaal gaan flippen.
Broek gepist, helemaal dolle heen, naakt rond rennen, op straat hard schreeuwen tegen onbekenden, etc.
waren dat mensen met een psychose die paddo's namen of mensen die zich psychotisch gedroegen?

trouwens de beste anti-middelen zijn verdovende middelen dacht ik.. valium en xanax enzo.. maar aangezien dat de meesen dat niet hebben kan alcohol ook wel helpen geloof ik

Deranged

Badass junkie
I'm the man on the X zei:
Vrijdag gaan 3 vrienden & ik van me trippen, mijn vriendin is tripsitter, wat moet ze doen als iemand bad trip doormaakt?
Op een of andere manier kan ik aan je naam zien dat je een Belg bent, best raar. De naam is Engels dus 't had vanalles kunnen zijn maar ik zag en dacht; daar heb je er weer een. :wave:

Beetje nutteloze informatie, ik weet. :stoned:

Jeller

Badass junkie
Deranged zei:
Vrijdag gaan 3 vrienden & ik van me trippen, mijn vriendin is tripsitter, wat moet ze doen als iemand bad trip doormaakt?
Op een of andere manier kan ik aan je naam zien dat je een Belg bent, best raar. De naam is Engels dus 't had vanalles kunnen zijn maar ik zag en dacht; daar heb je er weer een. :wave:

heb jij iets tegen belgen eigenlijk? ik heb je hier al zoveel opmerkingne over belgen zien maken.

Deranged zei:

blijfter af ze maat :wink:

Bovenaan