I'm the man on the X
Newbie
Vrijdag gaan 3 vrienden & ik van me trippen, mijn vriendin is tripsitter, wat moet ze doen als iemand bad trip doormaakt?
spacekonijn zei:suiker helpt niet...
het placebo effect ervan wel
waren dat mensen met een psychose die paddo's namen of mensen die zich psychotisch gedroegen?Pkoeiaard zei:Wel uitkijken, sommigen zijn wel psychose gevoelig.
Als iemand die gewone jointje al gaan flippen.
Op dit zo'n manier kun je al zien of hij mentaal sterk genoeg voor.
Zo niet?dan raad een paddo-trip af.
Een paddo-trip is niks voor psychosen. Heb weleens meegemaakt dat sommige men die echt mentaal gaan flippen.
Broek gepist, helemaal dolle heen, naakt rond rennen, op straat hard schreeuwen tegen onbekenden, etc.
Op een of andere manier kan ik aan je naam zien dat je een Belg bent, best raar. De naam is Engels dus 't had vanalles kunnen zijn maar ik zag en dacht; daar heb je er weer een.I'm the man on the X zei:Vrijdag gaan 3 vrienden & ik van me trippen, mijn vriendin is tripsitter, wat moet ze doen als iemand bad trip doormaakt?

heb jij iets tegen belgen eigenlijk? ik heb je hier al zoveel opmerkingne over belgen zien maken.Deranged zei:Op een of andere manier kan ik aan je naam zien dat je een Belg bent, best raar. De naam is Engels dus 't had vanalles kunnen zijn maar ik zag en dacht; daar heb je er weer een.I'm the man on the X zei:Vrijdag gaan 3 vrienden & ik van me trippen, mijn vriendin is tripsitter, wat moet ze doen als iemand bad trip doormaakt?![]()
Beetje nutteloze informatie, ik weet.![]()
blijfter af ze maatDeranged zei:Op een of andere manier kan ik aan je naam zien dat je een Belg bent, best raar. De naam is Engels dus 't had vanalles kunnen zijn maar ik zag en dacht; daar heb je er weer een.I'm the man on the X zei:Vrijdag gaan 3 vrienden & ik van me trippen, mijn vriendin is tripsitter, wat moet ze doen als iemand bad trip doormaakt?![]()
Beetje nutteloze informatie, ik weet.![]()
Helemaal niks, m'n pa woont er zelfs. Lachen volk toch.Jeller zei:heb jij iets tegen belgen eigenlijk?