wat doen onder lsd ?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Nasica zei:
De beste tip die ik je kan geven is toch voor op het strand.
Neem een (goede!) frisbee mee, werp dat ding zo hard je kan ergens heen. haal hem op en op de plek waar die geland is ga je kijken wat voor mooie dingen je kunt zien. schepjes, zee diertjes, patronen in het zand ...

Verder voor thuis trippers is mijn advies toch wel muziek of bezig zijn met je eigen gedachten. verveling betekend vaak (voor mij) dat ik afleiding wil van extern.

Nadeel van het strand is dat als het ook daadwerkelijk lekker weer is om naar het strand te gaan ( ook gewoon voor een wandeling ed.) dat er dan ook een hoop andere ( nuchtere ) mensen zijn. Hoewel ze je niet aanspreken kunnen ze mijn trip toch altijd goed bedompelen..

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
PepTalk zei:
Nasica zei:
Neem een (goede!) frisbee mee, werp dat ding zo hard je kan ergens heen. haal hem op en op de plek waar die geland is ga je kijken wat voor mooie dingen je kunt zien. schepjes, zee diertjes, patronen in het zand ...

Verder voor thuis trippers is mijn advies toch wel muziek of bezig zijn met je eigen gedachten. verveling betekend vaak (voor mij) dat ik afleiding wil van extern.

Nadeel van het strand is dat als het ook daadwerkelijk lekker weer is om naar het strand te gaan ( ook gewoon voor een wandeling ed.) dat er dan ook een hoop andere ( nuchtere ) mensen zijn. Hoewel ze je niet aanspreken kunnen ze mijn trip toch altijd goed bedompelen..

Klopt, ben ik het mee eens. Maar de kunst is natuurlijk om een stuk strand te vinden waar (bijna) niemand is. Vaak goed te doen op de wadden eilanden.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Nasica zei:
PepTalk zei:
Nasica zei:

Klopt, ben ik het mee eens. Maar de kunst is natuurlijk om een stuk strand te vinden waar (bijna) niemand is. Vaak goed te doen op de wadden eilanden.

Maar niet hier in Zeeland.. :( Verder wel stukkies mooie natuur, maar vaak druk. Zeker met mooi weer.

Aankomende zomer keer naar Drunense duinen, schijnen wel mooie plekjes te zijn.

OnderDeEik

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
PepTalk zei:
Je kunt bij bijv. viswinkels ook breekstaafjes (zelfde als fluorstick)halen, alleen dan in veel verschillende maten en dus ook grotere, waar je echt bij kunt lezen. Deze geven in het donker nog meer moois denk ik :hearteyes:
bij de action heb je van die lange dunne lichtstaafjes, geloof 80ct per 10 ofzo :)

Sowieso heeft de action vaak wel gave shit... Had laatst ook een ronde lamp gevuld met ledjes van verschillende kleuren, voor bijna nop.

Bovenaan