Wat doet heroine.

X_mellOw

Newbie
ik heb wat vraagjes.
Wat voel je als je hero op hebt,?
Hoe voel je je daarna.?
Ben je meteen verslaafd na je eerste x.?

Danke. ^^ mn vriendin wil et een xje proberen.

Nou... de meeste mensen hebben de gewoonten om hun leven te verneuken
als ze hero eenmaal frequent gebruiken. Het is dus NIET aan te raden.

Hoe oud je vriendin eigenlijk? Gewoon uit persoonlijke interesse. Weet ze namelijk
zelf de risico's niet ofzo?

dfssdfde

Badass junkie
Je klinkt redelijk jong en je vriendin zal wel jouw leeftijd zijn, dus echt niet doen.

Ik ben tegen kinderen van 14-15 die pillen slikken en zo hun kop en hun verdere ontwikkeling kapotmaken gewoon omdat ze het leuk vinden en niet beter weten. Dan wil je echt geen heroïne doen, als je dat net hetzelfde behandelt ben je direct compleet verslaafd.

Maar om op je vragen te antwoorden: je bent niet direct verslaafd na je eerste keer, maar het is wel een heel grote gok. Weinig mensen kunnen het bij een keertje houden. Over de effecten, ik heb het nog nooit gedaan, maar lees het opiatenforum eens door, of beter, laat je vriendin dat doen.
Elk subforum heeft "positieve" en "negatieve" topics, topics over wat er leuk aan is en ideeën voor tijdens de trip en dergelijke en ook topics van mensen die de rest waarschuwen het nooit te doen.
Bij het opiaten subforum is het bijna enkel het tweede, enkel topics dat je het nooit moet doen, dat zal ook wel een reden hebben :wink:

Funky Monkey

Badass junkie
Wat voel je als je hero op hebt?
Je voelt je waarschijnlijk heel er goed! Het schijnt het beste gevoel te zijn wat je je maar kunt voorstellen en zelfs nog beter dan dat. En ik denk als je het voor de eerste keer doet je je ook wel echt een junk voelt :mrgreen:

Hoe voel je je daarna?
Vercracked, maar dan de heroine versie daarvan? You get the point.

Ben je meteen verslaafd na je eerste x?
Wat ik heb begrepen is het per persoon verschillend, je bent niet gelijk lichamelijk verslaaft, maar geestelijk is denk ik een ander verhaal. Je moet echt heel heel heel sterk in je schoenen staan wil je het niet nog een keer doen lijkt me, vooral omdat het zo lekker is.

Mijn advies:
Niet doen! Al moet ik zeggen als ze inderdaad nog redelijk jong is ze vast makkelijk via Joran aan een baan kan komen voor geld en meer drugs enzo. :beer:

ps. Een . en een ? staan meestal niet samen aan het einde van een zin (;

dfssdfde

Badass junkie
Nick de Neger zei:
En hoofdletters ook niet in het midden van een woord, ch ipv g, z ipv s en zo voort :tongueout: Daarom zei ik dat ze jong klinkt.

Funky Monkey

Badass junkie
Volgens mij is het een jongetje, aangezien het schreef "mijn vriendin" :P

En verder zijn die ch-g en s-z fouten niet echt dingen die mij opvallen :mrgreen:

dfssdfde

Badass junkie
Nick de Neger zei:
Volgens mij is het een jongetje, aangezien het schreef "mijn vriendin" :P

En verder zijn die ch-g en s-z fouten niet echt dingen die mij opvallen :mrgreen:

Oh juist, waarschijnlijk, ik zit nog in m'n kop met die breezer van een tijdje geleden, die was vrouwelijk :tongueout:

Anyway, @ topicstarter: zeg eens tegen je vriendin dat ze eerst eens wat verhalen hier op het forum leest, alles wat er staat is echt gebeurd, het zijn echte (ex-)gebruikers en niemand heeft een reden om te liegen. Het lijkt misschien op anti-drugs propaganda, maar dat is het niet, en zou haar toch al eens aan het denken moeten zetten.

Als ze dan toch zo nodig dingen wil uitproberen, dat ze iets anders zoekt of beter nog, even wacht (afgaande van hoe oud je klinkt door je schrijfstijl, excuses als je alletwee 18 bent of zo).

dfssdfde

Badass junkie
Nick de Neger zei:
Idd als jullie allebij 18 zijn zou ik het vooral gewoon doen, onder het mom van: "survival of the fitests" :beer:
Dan nog niet :tongueout: Maar voorlopig ga ik er even van uit dat ze 14 zijn en reageer ik ook zo in mijn berichten :tongueout:
Maar als ze willen experimenteren, kunnen ze het beter op hun 18e doen dan hun 14e, aangezien je je groei niet wilt belemmeren en je meer kans hebt het bij experimenteren te houden als je later begint.

Vroeg begonnen is half gewonnen :wink:

speeseend

Wijs gebruiker
Wanneer je lekker vroeg begint, ben je er relatief jong weer vanaf. Een Hero-verslaving duurt gemiddeld tien jaren. Alles heeft een voor- en nadeel :wink:

-ik omtik het gevoel als "nuchter stoned zijn". Alleen de voordelen van het stoned zijn, geen para gevoel, stress in je koppie, niet trippen maar dromen.

-Daarna (in den beginne) was ik vrijwel niet verrot, na het gebruik. Misschien wat slapjes, verlaging qua lichaamstemperatuur (rond de vijf-en-dertig half)

-Afhankelijk van je instelling, manier van gebruiken e.d. ben je niet na één keer hooked. Uitzonderingen daargelaten.

Angramar Temenos

Badass junkie
Nick de Neger zei:
Wat voel je als je hero op hebt?
Je voelt je waarschijnlijk heel er goed! Het schijnt het beste gevoel te zijn wat je je maar kunt voorstellen en zelfs nog beter dan dat. En ik denk als je het voor de eerste keer doet je je ook wel echt een junk voelt :mrgreen:

Hoe voel je je daarna?
Vercracked, maar dan de heroine versie daarvan? You get the point.

Ben je meteen verslaafd na je eerste x?
Wat ik heb begrepen is het per persoon verschillend, je bent niet gelijk lichamelijk verslaaft, maar geestelijk is denk ik een ander verhaal. Je moet echt heel heel heel sterk in je schoenen staan wil je het niet nog een keer doen lijkt me, vooral omdat het zo lekker is.

Mijn advies:
Niet doen! Al moet ik zeggen als ze inderdaad nog redelijk jong is ze vast makkelijk via Joran aan een baan kan komen voor geld en meer drugs enzo. :beer:

Nee, dat is met je vriendinnetje MDMA doen :hearteyes:

Bovenaan