Wat een droom!

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Om te beginnen, ik heb nog nooit LSD gebruikt. Maar ik heb al heel lang lopen fantaseren hoe het zou zijn.

Afgelopen nacht was het dus raak, ik had in mijn droom een lsd trip :openmouth:. Het enige wat ik me kan herrineren was dat ik het voor het eerst ging proberen met een vriendin van me :P. De enige hallucinerende drug die ik in me leven heb gebruikt is MDMA, wat niet eens hallucinerend schijnt te werken, maar bij mij dus wel!

Ik dacht, als ik van xtc al ga hallucineren hoe zal het dan wel niet bij paddo's en LSD zijn? Het was erg vet in m'n droom, echt al die kleuren en alles bewoog, ik zag ook een paar niet-zo-leuke dingen. Maar ja het was natuurlijk maar een droom (wel de vetste die ik ooit heb gehad). Toen ik vanmorge wakker werd dacht ik, eigelijk moet ik het binnenkort echt is gaan uitproberen. Want ik vind hallucineren zo fckng gruwlijk.

Maar het is zeker slimmer om eerst paddo's te doen en dan LSD, ik hoor nl vaak dat als je paddo's niet leuk vond, je ZEKER geen LSD moet gebruiken. Klopt dat?

azgaza

Badass junkie
Nee niet persé, ik vind LSD veel leuker dan paddo´s en ik ben daar niet de enige in, paddo´s eerst doen heeft als grootste voordeel dat het véél korter duurt, dus mocht het tegen vallen dan zit je er geen 12 uur aan vast zoals bij LSD. Verder is LSD weer minder ´vaag´ dan paddo´s, en zijn de visuals detailvoller, wat ik grote voordelen vind, maar het is wel vaak zo dat je meestal beide niet zo leuk vind of allebei wel, maar nee ik vind niet persé dat je eerst paddo´s gedaan hoeft te hebben.

Atropa

Bewuste gebruiker
Doe eerst LSD. Kus de lucht en proef de regenboog.

Paddo's zijn de rauwe elementen om losgekoppeld te worden.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
azgaza zei:
Nee niet persé, ik vind LSD veel leuker dan paddo´s en ik ben daar niet de enige in, paddo´s eerst doen heeft als grootste voordeel dat het véél korter duurt, dus mocht het tegen vallen dan zit je er geen 12 uur aan vast zoals bij LSD. Verder is LSD weer minder ´vaag´ dan paddo´s, en zijn de visuals detailvoller, wat ik grote voordelen vind, maar het is wel vaak zo dat je meestal beide niet zo leuk vind of allebei wel, maar nee ik vind niet persé dat je eerst paddo´s gedaan hoeft te hebben.

Precies.
Persoonlijk vallen paddo's bij mij een stuk minder prettig dan LSD.
Laatste 4x op paddo's waren allemaal een hel.(Inmiddels jaren geleden)
LSD maakt mij een stuk vrolijker, geïnteresseerd in van alles, en geniet ik echt van
Maar als je het beide nog niet hebt gedaan denk ik dat het weinig uitmaakt ja :)

Atropa

Bewuste gebruiker
Met Paddo's kan ik veel dieper duiken naar velden waar ik met LSD niet kom. LSD situeerd meer aan de oppervlakte, is artificieel, abstract, modern, gefractaliseerd, wiskundig, rechtlijnig en in mijn beleving wat ik noem een tandje klinisch.

Paddo's hebben meer dat rauwe, mistige, donkere, confronterende, twijfelachtige, oneven, onbekende karakter uit het bos en de oer natuur.

Maar Acid en shrooms nemen elkaar aan de hand, zonder Paddo's zouden m'n LSD trips nooit geworden zijn wat het is, en zonder LSD geldt dat voor paddo's eveneens. Ik gebruik tegenwoordig liever natuurlijke tripmiddelen.

Maar als ik dan toch een all-timer moest kiezen; Acid, de euforie daarvan is veel sterker.

opdonderonder

Experimenterende gebruiker
laatst in mijn droom paddos genomen en ook echt te bizar liggen trippen gewoon.
In werkelijkheid ga ik tegenwoordig bad op paddos maar in mijn droom was het flex. wel raar want dromen is ook onderbewustzijn
In mijn dromen heb ik ook wel eens overdosissen genomen... zo chill als ik dan wakker word en blijkt dat ik helemaal geen overdosis op heb.... LOL
Ik ben best wel een junk wat dromen betreft ghehe gelukkig valt het in het echte leven mee maar ik ben er dus wel mee bezig anders droom je er niet over.........
Sommige mensen vinden slapen tijdverspilling maar ik vind het vaak een hele belevenis
Ik maak echt te sicke dingen mee in mijn dromen die in mijn dromen echt een betekenis hebben en kloppen maar als ik dan wakker word kan ik niet meer op die manier nadenken zoals ik dat in mijn droom deed.....

Moker

Bewuste gebruiker
ik heb ook ooit eens een droom gehad dat ik op me bed zat met zo ineens een zegel in mijn hand en die legde ik toen in mijn mond. Toen begon het heel licht te worden en zag ik een zon ( op zo`n kinder manier met een gezicht enzo) en toen ik het idee zeg maar had dat het zal gaan werken werd ik wakker :P

tot nu toe alleen nog maar paddo,s gehad hopelijk komt lsd snel een keer binnen handbereik.

Atropa

Bewuste gebruiker
Als je op deze wijze opgaat in je slaapdromen (klinkt familair in m'n oren) zal Ketamine ook een hoop in je kunnen losmaken. Alles voelt tijdens Keta dromen zwartgallig en melancholisch, niet zozeer op een depressieve manier. Maar meer een soort verlangen naar iets wat niet te definieren valt.

Bovenaan