Wat gaan we doen met ADE?

Jazz35

Wijs gebruiker
Deze zomer stond hier in het teken van werk en zorg voor mijn partner die plots uitviel met burn out klachten. Dat was best pittig.
Dus heb ik weinig feestjes gepakt. Alleen Draaimolen begin september. Wat fantastisch was en direct naar meer smaakte!

Nu begint het wel weer te kriebelen. Ben benieuwd naar welke feestjes jullie gaan met ADE!

Ik overweeg sowieso een Awakeningsje. Daar kan ik voor de gratis naartoe, want: contacten. Weet alleen nog niet welke..
Maar... ik ben nog op zoek naar PRECIES DAT ENE FEESTJE, net die ene die niet gemist mag worden. Hoeft niet per se groot. Groot heb ik ook allemaal wel gezien. Voorkeuren? Techno, acid, hypnotic, industrial. Mag HARD (graag zelfs), maar ben te oud om tussen shirtloze tienerhunks te staan (junks, maakt mijn spellingscontrole daarvan :laughing: ). Die mogen er best tussen staan hoor, maar het liefst een beetje gemêleerd publiek. Dat was op Draaimolen juist zo tof.

909 en Dockyards heb ik wel uitgespeeld. Ik hoef niet wéér Adam Beyer en Sam, Enrico Sanguliano en Paganini te zien, Leuk hoor, maar ook wel een beetje klaar mee. Yanamaste en Chlaïr en Rødhåd en dergelijke vind ik nog wel leuk! Chris Liebing blijft ook goed natuurlijk. Maar nieuwe namen zijn meer dan welkom!

Ik wil wel weer eens verrast worden. Qua locatie, line-up, verrassende b2b's.
De nacht kan, maar ivm werk vind ik de dag ook wel relaxed eerlijk gezegd.

Ideetjes?? :dancer: :dancer: :dancer:

Wij gaan naar 2 feestjes.

Woensdag 21e naar OUTKZT in het Veronica schip in Amsterdam-Noord van 16.00 tot 4.00.
Belocca, Teenage Mutants, TheKoosy en meer.

En zaterdag 24e naar KRAFT Premium Pounding Techno ADE in Lagerwal (Amsterdam-Noord) van 15.00 tot 23.00.
Speciaal voor A*S*Y*S 😍

Allebei wat kleiner en allebei techno ❤️

Terug
Bovenaan