Wat gebeurde er?

Elektronik

Experimenterende gebruiker
Hallo,
Ik had een vraag over iets wat mij gisteren overkomen was.
Voor ik mijn verhaal hier schrijf wil ik eerst zeggen dat ik wiet gewend ben en dat ik ongeveer 5 joints per week rook en dit doe ik toch wel een dikke 2 jaar. Ik heb ook al een paar keer veel bier gedronken en erbij veel joints gerookt zonder problemen.

Gisterenavond was ik dus met een paar vrienden op café. We hadden ervoor een dikke joint gerookt van "Jack Herer". We waren met z'n 3, ik voelde er niets van en ik vroeg of hij er veel had ingedaan en hij zei dat hij bijna puur gerold was. 3 minuten later voelde ik hem Knetterhard!

We zijn toen op café gegaan en alles ging het eerste half uur goed, lekker lachen enz...
Toen ben ik mij een biertje gaan halen en ben ik gaan kickeren. (Ik had mijn bier ergens gezet waar nog mensen stonden maar het was dicht bij mij). Toen ik een paar slokken genomen had, had ik er genoeg van, ik zette mijn halfvolle pint weg en na 5 minuten gingen we snookeren. Toen begon het, ik werd duizelig en ik moest zitten want ik dacht dat ik om ging vallen. Toen ik zat voelde ik mij een zombie dat dood ging. Ik begon enorm hard te zweten, ik had het enorm warm, de druppels kwamen van mijn hoofd af. Ik wou naar de wc gaan en toen ik er bijna was zakte ik half door mijn benen en viel ik net niet om.

Toen ik op de wc zat had ik de deur op slot gedaan en ben ik gaan zitten. Ik begon toen te trippen en ik weet het heel zeker want heb al ervaring met paddo's gehad. De muren rondom mij daar kwamen bloemetjes in voor en die bloemetjes draaide en kwamen zo naar mijn voeten toe. De kamer werd ook even groter en kleiner. Daarna was dat gedeelte over en ging ik maar uit dat "kot". Ik voelde mij terug beter en ging mij een cola halen.

Daarna was alles terug normaal en was ik bijna nuchter.

Ik vraag mij gewoon af, wat dit was? Want heb dit nog nooit aan de hand gehad van wiet, en ik twijfel ook of dat ervan kwam? Ben al vaker slecht gegaan maar dit...
Heeft iemand misschien info of heeft misschien iemand dit ook aan de hand gehad?

Thanx & sorry voor de lange uitleg :wave:

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Je had gewoon een dikke pure joint op en het ging even niet meer goed. Bijna iedereen die blowt heeft hier weleens last van gehad. Waarschijnlijk ben je net niet out gegaan en ik denk dat dit best puur van de wiet kan komen. Ik heb dit in ieder geval wel vaker zien gebeuren. Ook bij mensen die regelmatig blowen.

Uit je tekst maak ik een beetje op dat je zelf het gevoel hebt dat iemand iets in je drank heeft gedaan. Dat lijkt me heel sterk, aangezien de duur van het slecht voelen wel kenmerkend is voor slecht gaan op wiet. Bij inname van andere drugs zou je er wel langer last van houden denk ik.

Elektronik

Experimenterende gebruiker
Ah oké, maar ja ik vond het gewoon niet normaal. Ik ben nog nooit "out" gegaan en heb dit in 2 jaar ook nooit aan de hand gehad aangezien ik toch wel veel blow en ook blowen veel gecombineerd heb met alcohol dat zelfs dit nog nooit is gebeurd.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Het is even schrikken ja. Ik ben 1 keer out gegaan en toen blowde ik ook al 2 jaar. Op dat moment had ik met 4 man 1 joint op (ik was veel meer gewend), maar door omstandigheden ging het helemaal fout. Resultaat: ik ging out op straat en klapte met mn kop op een ijzeren hek :P

In een café heb je sowieso meer kans dat het fout gaat door de drukte om je heen.

knolselderij

Wijs gebruiker
iedereen gaat wel ns n keer fout ooit. hoeveel je ook gewend bent of gebruikt, t kan altijd wel ns fout gaan. ik zou je pas zorgen gaan maken als het vaker gebeurd

Towelie

Newbie
Wat hier boven staat dus. Net als bij alcohol, kan wiet ook een keer 'verkeerd vallen'

Beste om te gaan liggen of zitten, en proberen wat cola naar binnen te werken, suiker helpt erg goed.. Ik heb het vorige maand ofzo gehad, in combi alcohol + weed. Had eerst flink zitten zuipen, en daarna een joint gerookt .Dacht eerst dat ik niks van die joint voelde, maar toen ik begon te lopen sloeg hij erin ,en hoe, had tijdens het lopen steeds het gevoel dat ik achterover zou vallen, wat een kut gevoel. Toen maar gewoon ergens gaan zitten, kop achterover, proberen niet te kotsen, en wat cola gedronken. Toen was ik er zo weer boven op.

Bovenaan