wat ging er fout

Hey beste mense ik had donderdag avond om 7 uur een xtc pilletje geslikt (2e :grin: keer dat ik dat heb gedaan)vervolgens hele avond bij vrienden en vriendin van mij gezeten daar had ik ook best wel wat gedronken tegen een uur of half 1 ging ik en een kammeraad naar de shop daar heb ik een joint weed gerookt eerst voelde ik me heel goed zwaar aan het space vervolgens voelde ik me heel slecht ik ging nock out nu is mijn vraag wat heb ik fout gedaan wat is de foute combinatie

xtaz

Wijs gebruiker
Wat is je leeftijd dan?
De eerste keren dat ik X nam ging ik ook altijd slecht.
Ik voelde me heel zwak en down, in plaats dan energiek te zijn enzo.

Play_bunny

Wijs gebruiker
Je hebt sowieso van alles door elkaar gedaan. Dat is sowieso niet slim om te doen.
Alcohol en pillen is een hele slechte combinatie, zeker aangezien ze je allebei uitdrogen.
Als ik jou was zou ik volgende keer gewoon niets combineren. Maak een keuze wat je wilt doen, en houd je daaraan. Dan weet je ook gelijk waar het kan liggen mocht het niet goed gaan.

Static Search

Belezen gebruiker
ik ga vlug fout van drank en wiet maar das denk ik omdat ik niet goed tegen wiet kan..een pilletje erbij maakt deze combi voor mij juist heel goed handelbaar..ik weet niet, mss heb je gewoon teveel gebruikt in verkeerde omstandigheden..

Jeller

Badass junkie
wss de combi idd.. van alcohol op xtc voel ik wel niet veel en van weed nog minder

maar alcohol+xtc is niet zo veilig zoals hierboven gezegd, volgens mij heeft dat het hem gedaan..

persoonlijk heb ik er nog geen problemen mee gehad, maar keb nog nooit echt superveel gedronken met veel pillen gecombineerd, dus zal daar wel aan liggen

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Heb een paar ideetjes van dingen die fout gegaan kunnen zijn:

1. Je hebt alleen alcohol gedronken en weinig tot geen water, fris, thee enz, waardoor je bent uitgedroogd.

2. Je hebt niet genoeg gegeten/suiker binnengekregen en door de joint is jouw bloedsuikerspiegel naar beneden geklapt en ben je out gegaan.

3. Hetzelfde maar dan met zout -> heeft ook weer als gevolg uitdroging.

Laat even weten of het een van deze dingen zou kunnen zijn.

cadou

Belezen gebruiker
Deranged zei:
De foute combinatie is jij en middelen.

Deranged: Waarom plaats jij zo vaak posts met 0,0 toegevoegde waarde, terwijl ik soms ook wel eens iets van je lees waardoor ik weet dat ook jij weet waar je over praat.

Deranged

Badass junkie
Dat vind ik nou eens een hele interessante vraag en graag zou ik daarop reageren met een net zo interessant antwoord. Maar helaas, kan niet echt een goede achterliggende reden vinden op het moment. Heeft ermee te maken dat het leven altijd zal blijven draaien om de ups en downs, en alles wat daar tussenin zit.

Miss-Behaviour zei:
Heb een paar ideetjes van dingen die fout gegaan kunnen zijn:

1. Je hebt alleen alcohol gedronken en weinig tot geen water, fris, thee enz, waardoor je bent uitgedroogd.

2. Je hebt niet genoeg gegeten/suiker binnengekregen en door de joint is jouw bloedsuikerspiegel naar beneden geklapt en ben je out gegaan.

3. Hetzelfde maar dan met zout -> heeft ook weer als gevolg uitdroging.

Laat even weten of het een van deze dingen zou kunnen zijn.

Reden 2 en 3 zou heel goed kunnen maar het was wel een fijne avond alleen was de moeite niet waard met hoe slecht ik me de rest van de week voelde

lj_bob

Bewuste gebruiker
Is er dan tegenwoordig niemand meer die van alleen een goede pil kan genieten??? :angry:

dat soort mensen doen mij pijn... altijd maar dat gecombineer van die spullen. Prima met andere drugs, maar mdma???? Daar is mdma echt te leuk voor!

hakkebarbie

Experimenterende gebruiker
lj_bob zei:
Is er dan tegenwoordig niemand meer die van alleen een goede pil kan genieten??? :angry:

dat soort mensen doen mij pijn... altijd maar dat gecombineer van die spullen. Prima met andere drugs, maar mdma???? Daar is mdma echt te leuk voor!

Jawel hooor.. ik combineer pillen met niks anders :sunglasses: . het gevoel daarvan vind ik al chill genoeg.

ballie15

Belezen gebruiker
Ik combineer ook niet.
Is bij mij nergens voor nodig.
Daarbij ben ik een schijterd, je kan het ook verstandig noemen.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
mja ik word ook altijd lam van xtc maar niet dat ik me kut voel maar zou het nog kunnen komen dat ik energie krijg van xtc ??

Mindless1985

Badass junkie
lj_bob zei:

Ik rook er altijd wel veel wiet bij, maar geen alcohol met mdma voor mij, niet lekker en vrij onverstandig.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Pillen moet je inderdaad niet teveel combineren.. hoewel een mdma - speed combinatie mij tweemaal enorm goed bevallen is! Op de dansvloer welteverstaan, niet als ik thuis op de bank zit.. Ik weet verder niet, en het interesseert me ook niet, waar en wanneer anderen zoal hun drugs nemen.

gewoon doen joh!

Belezen gebruiker
Vroeger was het voor mij ook alleen xtc, en water de hele avond. Na een tijdje begon ik er ook bier bij te drinken, is me altijd goed bevallen behalve dat m'n ogen staan als een idioot dan. En ik vind het dan minder erg dat de xtc uit begint te werken want dan ben ik meestal nog goed dronken :beer:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
IK heb vaak zat pillen gecombineerd met veel drank en coke en wiet. Ook wel eesn avonden alleen pillen, ligt er maar net aan wat er op mijn pad komt. Het is me altijd goed bevallen en er is nog nooit iets mis gegaan :grin:
Doe het ook niet zo heel vaak trouwens..

lurch

Experimenterende gebruiker
lj_bob zei:

idd gewoon 2 snackers in je bek en vol gas uit je reed gaan:grin:

Bovenaan