Wat heb ik gepakt sjonge sjonge?

focked op

Newbie
Ik had met enkele vrienden coke gekocht en gingen die gebruiken bij iemand thuis, in het begin leek het effect op coke alleen veel zwaarder later zakte ik constant door mijn benen,leken de gezichten van mijn vrienden op oude mannen, sommigen kregen een bril, mijn huid leek vol te staan met haartjes die bewogen, toch was er nog geen paniek ik had dit op xtc nog meegemaakt behalve het door mijn knieën zakken ,dat was de eerste keer,ik besloot naar huis te gaan, ik ben pas 8 uur later thuisgekomen, ik ben echt zwaar beginnen hallucineren,Ik had gesprekken met personen die er niet waren, ik deed deuren voor hun open, ik had conversaties met bloempotten, met mijn autospiegel, ik heb plantjes gekust, ik reed maar rond en rond met mijn auto,ik heb gevaarlijk gedaan ik ben uitgestapt op de pechstrook van de snelweg, ik wou een baby redden die op de weg lag,uiteindelijk heb ik mijn auto ergeens geparkeerd en te voet verder gegaan ik weet nog dat de vloer soms bewoog, ik sleepte enorm met mijn voeten en zakte soms door mijn knieen , ik heb mensen op straat de raarste vragen gesteld die bekeken mij angstig, ik had geen tijdsbesef meer en telkens ik een hallucinatie wou aanraken verdween ze weer, de sfeer was echt bizar,mijn mond was zeer droog en ik had pupillen zoals knikkers,ik weet nog dat ik me steeds afvroeg of ik gek aan het worden was,later ben ik dan toch thuis geraakt ik had lang niet geslapen en was nog steeds niet moe , ik heb dan nog wat lichtjes gehallucineerd maar eerder aangenaam, de dag erachter had ik nog steeds moeite met dingen te lezen zoals pc of gsm.
het was WEIRD, herkent soms iemand enkele symptomen en weet dus wat ik gepakt heb, ik dacht eerst lsd maar ik heb totaal geen kleuren gezien,het door mijn benen vallen is eerder iets voor special k ,maar dit duurt maar een uur ofzo,wat heb ik gepakt? :openmouth: :openmouth:

caatje

Badass junkie
kweet niet wat t was maar ik denk dat er nu heel wat meer mensen zich dat afvragen. Al is t alleen maar om t ook te kunnen bemachtigen :)

Rain

Bewuste gebruiker
Rare bende, ik zou er niet zo snel een verklaring voor kunnen geven.

focked op

Newbie
Psychedelic_Fairytale zei:
hadden je vrienden ook zo'n gekke effecten of was het allen bij jou?
Later heb ik mijn vrienden gebeld en er was nog iemand die hetzelfde is overkomen hij heeft 8 uren tegen een lege auto naar zijn vriendin staan roepen,op zijn knieen gesmeekt of ze er uit wou komen, hij had ook moeite met het recht blijven staan op de benen.De anderen hebben hier niets van ondervonden, buiten dat ze het lichamelijk lastig hadden hebben ze niet gehallucineerd
Ik vind het gewoon ook niet leuk dat ik me de hele dag op straat heb vertoond zodat normale mensen me zo konden bezig zien
by the way de gast die alles heeft gekocht ging vragen aan de dealer wat er in zat?
Ik houd jullie op de hoogte

Bal0n

Badass junkie
Coke, hallucinaties, personen die er niet zijn?

Klinkt heel erg als coke versneden met atropine als je het mij vraagt.

focked op

Newbie
Bal0n zei:
Coke, hallucinaties, personen die er niet zijn?

Klinkt heel erg als coke versneden met atropine als je het mij vraagt.
hey bedankt heb eens opgezocht over atropine komt veel overeen met mijn symptomen!

nexus

Experimenterende gebruiker
De beschrijving klinkt mij als een of ander stof die acetylcholine blokkeert zoals scopolamine of atropine, alleen zijn die bij mijn weten niet echt opwekkend.

droge mond, coördinatieverlies, wazig zicht en "echte" hallucinatie (praten tegen bloemen enz.) zijn wel typische effecten

focked op

Newbie
BobG zei:
Klinkt datura achtig..
heb eens opgezocht over datura en een van de bijwerkingen zijn het roodkleuren van de huid , dit was bij mij ook het geval,alhoewel ik niet weet of dit een hallucinatie was of niet.
Jammer genoeg heb ik niets meer over om te laten testen.
Ik weet gewoon dat ik geluk gehad heb om heelhuids thuis te komen en dat ik blij was dat ik weer normaal was, toch blijft de hele toestand me wel fascineren.
BTW had wel al redelijk veel ervaring met drugs, maar dit sloeg alles.

Osi`

Bewuste gebruiker
Lol ja zeg, klinkt gevaarlijk, een baby die je wou redden die op de weg lag, stel dat je op straat kwam en er kwam nen auto uit het niets, zijde dood :openmouth:

gelukkig kwamde heelhuids terug .. klinkt niet goed, maar wel vet graaf!

nexus

Zou je het nog ooit opnieuw willen meemaken?

Heb zelf in het ziekenhuis al eens de effecten van lagere dosisen atropine gevoeld en die zijn inderdaad weird. Khad het gevoel dat ik in vrije val was maar alles in mijn gezichtsveld stond stil. (Atropine wordt Pre-operatief gegeven om de slijmafscheiding te verminderen)

Je hebt trouwens geluk gehad. Deze stoffen zijn berucht om hun moeilijke doseerbaarheid.

Spy-gisch

Grote kan sop atropine als je het mij vraagt en een groot geluk dat het hier bij is gebleven :wink:

Bovenaan