Ik had met enkele vrienden coke gekocht en gingen die gebruiken bij iemand thuis, in het begin leek het effect op coke alleen veel zwaarder later zakte ik constant door mijn benen,leken de gezichten van mijn vrienden op oude mannen, sommigen kregen een bril, mijn huid leek vol te staan met haartjes die bewogen, toch was er nog geen paniek ik had dit op xtc nog meegemaakt behalve het door mijn knieën zakken ,dat was de eerste keer,ik besloot naar huis te gaan, ik ben pas 8 uur later thuisgekomen, ik ben echt zwaar beginnen hallucineren,Ik had gesprekken met personen die er niet waren, ik deed deuren voor hun open, ik had conversaties met bloempotten, met mijn autospiegel, ik heb plantjes gekust, ik reed maar rond en rond met mijn auto,ik heb gevaarlijk gedaan ik ben uitgestapt op de pechstrook van de snelweg, ik wou een baby redden die op de weg lag,uiteindelijk heb ik mijn auto ergeens geparkeerd en te voet verder gegaan ik weet nog dat de vloer soms bewoog, ik sleepte enorm met mijn voeten en zakte soms door mijn knieen , ik heb mensen op straat de raarste vragen gesteld die bekeken mij angstig, ik had geen tijdsbesef meer en telkens ik een hallucinatie wou aanraken verdween ze weer, de sfeer was echt bizar,mijn mond was zeer droog en ik had pupillen zoals knikkers,ik weet nog dat ik me steeds afvroeg of ik gek aan het worden was,later ben ik dan toch thuis geraakt ik had lang niet geslapen en was nog steeds niet moe , ik heb dan nog wat lichtjes gehallucineerd maar eerder aangenaam, de dag erachter had ik nog steeds moeite met dingen te lezen zoals pc of gsm.
het was WEIRD, herkent soms iemand enkele symptomen en weet dus wat ik gepakt heb, ik dacht eerst lsd maar ik heb totaal geen kleuren gezien,het door mijn benen vallen is eerder iets voor special k ,maar dit duurt maar een uur ofzo,wat heb ik gepakt?

het was WEIRD, herkent soms iemand enkele symptomen en weet dus wat ik gepakt heb, ik dacht eerst lsd maar ik heb totaal geen kleuren gezien,het door mijn benen vallen is eerder iets voor special k ,maar dit duurt maar een uur ofzo,wat heb ik gepakt?