1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat is beter om te gebruiken

Discussie in 'Speed' gestart door Beukende Bambi, 21 feb 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Beukende Bambi

Beukende Bambi Experimenterende gebruiker

Dus ik was van plan om speed te gebruiken op mijn aankomende festival. Maar nu raad iedereen van wie ik het probeer te kopen sos/cocaine aan.

Is het nu beter om sos te gaan gebruiken of speed wat is lekkerder op een goed hardstyle festival en wat is beter voor me. Maakt mij opzich niet heel veel uit of het beter is want gebruik het maxmimaal 1 keer in de maand vraag me alleen af wat lekkerder is voor een festival de prijs verschillen maken me niet zo veel uit.

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Coke op een festival, right!

Ik ben ooit eens met een gezelschap coke-jannen naar Lowlands geweest, ik was de uitzondering (speed). De coke-jannen waren al na een dag door hun voorraad heen en zijn eigenlijk de rest van het festival op zoek geweest naar meer coke terwijl ik maar door en door ging op mijn anderhalve gram pep in combinatie met veel zuipen. Ik heb ze stiekem een beetje uit zitten lachen lol.

Fenrir en BlijeChick vinden dit leuk.
  3. Beukende Bambi

Waarom raden al mijn dealertjes dan sos aan om extra geld te krijgen ofzo? Want ze zeggen allemaal dat speed de grootste zooi is en dat ik beter gewoon coke kan doen. Ben hierdoor wel erg aant twijfelen dus vraag liever naar raad hier iets betrouwbaarder.

Coke moet je inderdaad blijven snuiven das gewoon kut, maar speed zit volgens mij wel heel veel zooi in. Zo erg vind ik het niet om iets meer te betalen voor een keertje gebruik het misschien 1 keer in de maand.

4. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

In beiden kan evenveel zooi zitten. Testen en je weet het. Ik denk dat het is wat je zelf leuk vind. Ik merk verschil in effect in beiden. Coke is erg lekker maar ik persoonlijk voel mij meer in feeststemming met speed op. Ik zou zeggen probeer beiden eens en trek je conclusie. En aan coke verdiend een dealer idd meer.

5. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Ik vind coke best leuk op zijn tijd voor thuis of desnoods op cafe, maar als hoofd-drug op een festival vind ik het totaal ongeschikt.
    verder kan niemand jou zeggen welke jou het meest zal bevallen dan jijzelf.

6. Beukende Bambi

Ja dan ga ik het maar gewoon proberen alle twee, ik laat zoiezo altijd me zooi testen ik ga niks gebruiken wat ik niet heb getest.

Ook nog een andere vraag over snuifen is het het best om een lijntje te maken en met een snuif buisje of kan ik het ook gewoon van me sleutel af doen? Het liefst zou ik de voordelen en nadelen van alle twee de manieren horen alvast bedankt :)

7. De Dunne

6424F17D-E2A7-4FFB-8FE4-008F11250ADD.jpeg Bekijk bijlage 2965
    Ik heb maar een paar x coke gebuikt en al jaren geleden. Dat heb ik soms met een opgerold briefje geld gedaan en meestal uit zo een flesje waar al een schepje aan het dekseltje vast zit. (smartshop gekocht)
    Speed heb ik pas sinds kort ontdekt en alleen nog lijntjes gesnoven. Als ik in thuis situatie ben prefereer ik lijntjes. Je ziet beter de hoeveelheid en er komt niet in ene een “bergje” in je neus. Lijntjes snuiven is voor mij fijner. Met een lijntje ben je wel geneigd meer te snuiven per x dan met een sleutel denk ik. Sleutel heb ik dus nog nooit gedaan.
    Op een feest of festival is een lijntje maken lastig. Je moet t toch ff pletten met een pasje, lijntje maken, buisje mee of maken en dan snuiven. Dan zou je al die dingen mee moeten nemen naar t feest. Dan is een sleutel weer handiger.

Ik heb dit flesje:zie bovenaan

Laatst bewerkt: 21 feb 2018
  8. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@De Dunne
    Ja, ik ken dat flesje met bijbehorend schepje, erg handig.

De Dunne vindt dit leuk.
  9. Gabbertje

Gabbertje Wijs gebruiker Donateur

[​IMG] Ik vind punten nemen met een sleutel het fijnst, zeker op een feest/festival. Je kan ook een bullet (snuifbuis) gebruiken. Dan hoef je geen lijnen te leggen of je sleutel te gebruiken, is ook wel de makkelijkste manier denk ik. Voor 3 euro kun je ze al online bestellen.[​IMG]

Edit: Hij pakt de foto's niet dus heb hier een linkje: http://www.wapwinkel.com/bullet-aluminium.html

10. De Dunne

Bullit is ook handig maar daar komt voor mij persoonlijk teveel in ene keer uit. Sommige kun je dat bij afstellen dacht ik maar dan nog.
    Als je op een festival bent is idd zo een flesje of een sleutel het handigst.

11. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Allebei kan rotzooi bevatten uiteraard, maar het is vaak makkelijker om onversneden speed te vinden dan coke. Ook niet zo gek, aangezien speed hier in onze achtertuin gemaakt wordt. Ze zullen je coke aanbieden omdat ze daar meer op kunnen verdienen, zo simpel is het.

Ik kan me overigens niet voorstellen dat speed chill is op een festival, ik neem aan dat je niet echt zin hebt om elk half uur weer in de rij bij het toilet te staan om weer aan je fix te komen. Met speed heb je dat probleem niet en kun je het snuifmoment makkelijk combineren met wanneer je toch naar de WC gaat. Ook qua effect leent speed zich trouwens veel beter voor een fesitval, aangezien je er meer energie van krijgt.

Maar je weet dat je dealers niet serieus moet nemen als het over drugs gaat he? Ook niet wanneer die dealers vrienden of kennissen zijn, ze praten altijd poep.

12. Gabbertje

Gabbertje Wijs gebruiker Donateur

Ik ga toch even off topic omdat ik hier op in wil gaan. Niet elke dealer is zo, kan ook zijn dat ik geluk heb. Maar ik heb het met mijn vorige en mijn huidige dealer over coke gehad, heb het ook gevraagd of ze het me aanraden kwa effecten aangezien ik de prijs erg hoog vind. En beiden dealers rade het me af om een keer coke te gaan gebruiken. Al moet ik wel zeggen dat 90% inderdaad poep praat.

13. Psychedelibee

Er zijn altijd uitzonderingen ja...

14. De Dunne

Ik denk dat je in je eerste zin coke bedoeld ipv speed. Dat jij je coke niet kan voorstellen op een festival. Typfoutje denk ik.

Mee eens hoor, coke op een hele dag festival lijkt mij ook niks. Rete duur ook want als je een hele dag snuift gaat er een hoop coke door heen.
    Speed is dan zeker makkelijker en sowieso goedkoper.

15. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Een lekkere lijn leggen is zoals het hoort vind ik, puntjes kan nog wel, maar je kan daar geen bergen op kwijt. Ga naar het toilet, pak je telefoon en bouw een lijn erop en snuif het naar binnen! (:

16. Maaienek

Maaienek Newbie

sos maakt mensen vals

17. De Dunne

Of dat nou waar is weet ik niet hoor. Wel is het zo dat op een festival de meeste vechtpartijen of oproer komt door mensen die teveel alcohol op hebben of coke of een combi er van.

18. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Als je zelf gevoelig bent voor agressie, dan zal je van cocaïne ook licht agressief worden. Weet niet of de omgeving, je stemming en je lontje er mee te maken hebben, maar je wordt wel vaker geïrriteerd. De 1 is hier gevoeliger voor dan de andere. Mijn mening is dan ook gewoon, als je er niet tegen kan, gebruik het dan ook niet. Jammer genoeg denken andere daar anders over en denken ze op dat moment eerder aan zich zelf.

Cocaïne op een feestje vind ik wel wat, ik gebruik het niet de hele avond gezien ik dat saai vind. Beetje afwisseling met pep kan nog niet echt kwaad en geeft wel een heerlijk effect.

19. Psychedelibee

Klopt, typefoutje inderdaad.

20. Beukende Bambi

Ik kan wel kijken of ik zo flesje kan scoren ergens. Maar als zou ik het vanaf mijn sleutel doen hoeveel mg is ongeveer zo schepje?

Ja dit is precies wat ik ook al dacht ook al is het een vriend van me, ik vroeg hoeveel % zuiver kan je die sos krijgen en hij zij 100 toen wist ik al dat ie er zelf letterlijk niks van weet.

Conclusie is dat ik gewoon moet door blijven naar een pep dealer lastiger dan ik had gedacht :tearsofjoy:

21. Beukende Bambi

Nog hier ff over nu zegt ie dat ik me pep koel moet bewaren onder de 10 graden is dit echt zo?

22. Psychedelibee

Dan krijg je waarschijnlijk speed pasta. Tja kunt je pasta in de vriezer leggen of het gewoon drogen en dan gewoon goed afgesloten in een kastje bewaren. Maakt weinig uit, speed blijft lang goed.

23. Beukende Bambi

Kan ik die pasta dan wel laten testen? En hoe laat ik het drogen gewoon ff in de zon leggen en dan beetje kapot slaan? en goed afgesloten kan ik gewoon in een zakje doen en dan dicht knopen toch?

Sorry voor al de vragen maar wil het wel goed doen. Vind het heel leuk om nieuwe drugs te proberen maar ook wel spannend.

24. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Natte pep kan je niet testen, het moet gedroogd zijn.

Pep drogen is zo simpel als tot 3 tellen eigenlijk, heb het zelf voor de eerste keer niet een eens een maand geleden nog gedaan. -> Om alle natte pep eruit te halen; maak het zakje open en knip het wat open zodat je met een pasje alles eruit kan schrapen. De natte pep leg je op een ondergrond dat hard is en niet beïnvloedbaar is door de natte pep, zoals een bord of een hard plastic cd hoesje, een telefoon kan trouwens ook. Spreid het wat uit op je ondergrond en laat dit eventjes drogen. Paar minuutjes later hak je er met je pasje doorheen en gooi je het beetje om, je merkt al dat het al droger wordt. Doe dit een tijdje (lucht drogen) (minuutje of 10/15) en je pep is zo goed als snuif baar.

Toevoeging:
    - Je kan pep ook drogen door middel van een lamp, echter kan dit in sommige gevallen 'brandvlekken' veroorzaken op de pep.
    - Pep kan je ook uitsmeren op een stuk papier, het vocht wordt zeer snel opgenomen. Al is dit niet de beste manier naar mijn mening.
    - Wanneer je het net op een ondergrond legt en het uitsmeert en er te snel doorheen hakt, blijft de pep echt overal aan plakken wat je er weer moeilijk van afkrijgt. Naar mijn mening verlies je dan wel wat pep. Om een voorbeeld te noemen: toen ik zelf pep ging drogen hakte ik er zeer snel en vaak doorheen, ik had ondertussen meerdere pasjes waar ik alles vanaf schraapte, dit bleef weer plakken op nieuwe pasjes. Had op een gegeven moment wel een stel pasjes en kreeg de pep er niet meer vanaf. xD
    - Om de pep wat fijner te maken, ga er met een vijlsel over heen zodat het echt heerlijk fijn poeder wordt. Als je toevallig zoiets hebt liggen natuurlijk. Ik pak zelf altijd zo'n stenen kom waarmee je krijgen heel fijn mee kan malen.

Als je het speed forum een beetje doorbladert kom je al zeer snel op een topic terecht met een zeer goede uitleg video over hoe je pep moet drogen. :handok1:

25. Beukende Bambi

Dankje wel voor de uitgebrijde uitleg heb hier veel aan krijg wss vandaag mijn pep voor 31 maart alvast, wou het vroeg hebben zodat ik het kan laten drogen/testen.

Ik had gezocht maar kon het niet vinden ga wel wat beter zoeken dan.

Als verpakking kan ik dan gewoon het beste wat sealtjes halen bij een smartshop?

Laatst bewerkt: 23 feb 2018
  26. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Natte speed drogen is heel gemakkelijk, ik doe de pasta op een glad schoteltje (even goed uitsmeren) die ik op een pan plaats die op het gasfornuis staat op een laag vuurtje. Niet te warm laten worden, een klein beetje roken (nee, het is niet de speed die rookt want die is stabiel tot ver over de 200 graden) is al genoeg, dan het schoteltje uit de pan halen en even hakken met een pasje en je hebt je poeder.

Natte speed bewaar je luchtdicht in de vriezer, droge speed liefst ook luchtdicht op een koele (graad of 18 dus niet de koelkast) donkere plek.

27. Beukende Bambi

Schoteltje in een pan gaat niet lukken is het ook gewoon te doen op een bordje en gewoon op me kamer en gewoon blijven hakken met een pasje, daarna in een sealtje en gewoon in een kastje bewaren?

28. Lemonade

Lemonade Experimenterende gebruiker

Ik leg het zakje geopend op de verwarming, dan is het binnen een uurtje wel droog. (Tenzij het een zakje van meer dan 2 gram is)

29. Beukende Bambi

Oh das veel chiller kan ik het dan gewoon in het zelfde zakje laten zitten, heb ook nog wel wat wiet zakjes waar ik het in kan stoppen.

30. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Als je op de homepagina bent, ga dan naar het Speed topic. In het topic is het de 1e post: Speed wassen met aceton. In het eerste bericht heb je een filmpje over het wassen en het drogen.

Was soort van een beetje verstopt. :tongueout:

Kan je niet wat van je dealer krijgen? De mijne geeft automatisch al wat nieuwe zakjes omdat hij zelf ook zijn huidige zakje open knipt. Stel dat ik er meer wil hebben dan kost mij dit 2 euro voor 100 zakjes.

31. Beukende Bambi

Bedankt was inderdaad goed verstopt, ik heb alleen geen vijzel en geen idee waar ik zoiets kan vinden is het echt nodig of kan het ook zonder?

32. MDMAap

MDMAap Belezen gebruiker

Fijnstampen is wel prettig maar niet noodzakelijk. Het snuift makkelijker en verspreidt zich beter door je neus, dat wil zeggen: er komen geen korreltjes terug naar buiten gerold. Let wel op dat je met fijner poeder ook minder hard snuift, omdat het dan rechtstreeks je luchtwegen en longen in waait.

Een vijzel is ook niet noodzakelijk. Je kunt het ook op het bord laten liggen en met een ander plat voorwerp 'prakken'. Bijvoorbeeld een 50 cent muntje. Even drukken en een beetje draaien en je kristalletjes worden zo fijn als bloem.

33. Beukende Bambi

Ik zou oppassen met te hard snuifen, ik ga het waarschijnlijk van een sleutel af doen dus het lijk mij gewoon normaal inademen niet extra hard.

34. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Een nadeel van het heel fijn maken is soms dat het aan elkaar gaat zitten, dus alsof het is samengedrukt. Dan moet je het weer een beetje los krijgen door het zakje als een gek te schudden of door middel van een pasje het los te hakken.

Zou het sowieso niet te hard inademen, voor je het weet zit het achter in je keel een uur lang wat je meestal niet weg krijgt door te drinken. :tearsofjoy:

35. Beukende Bambi

Krijg volgende week mijn pep gelijk ff drogen dan bewaren tot 31 maart dan lekker gebruiken bedankt voor alle antwoorden!!

Laden...