Wat is beter, seks of xtc?

newguy2

Newbie
Wat voelt in het algemeen het beste aan? Ik heb wel xtc genomen maar nog geen seks gehad, daarom dat ik deze vraag stel, wat voelt het beste?

trippelh

Bewuste gebruiker
kun je iets specefieker wezen.
Als je sex onder invloed van xtc bedoeld is het zeker een aanrader .

Paperplane.

Wijs gebruiker
Xtc sowieso. Als je precies 2mg/kg lichaamsgewicht op hebt voel je je zooo pekker, zonder al te veel negatieve effecten. Seks is ook leuk hoor, maar lang niet zo leuk als xtc.

Slowburn

Experimenterende gebruiker
Kan uit ervaring zeggen dat xtc inderdaad veel leuker is :wink:
Maar andere kant heb je wel weer misschien mooie herinneringen aan die flinke beurt xD

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Doe mij maar seks hoor. XTC komt daar voor mij niet eens in de buurt, maar dan ben ik ook geen al te grote XTC fan.

jonas123

Newbie
zeer moeilijke keuze,
ik ga dan toch voor seks denk ik.
Seks onder invloed van xtc moet het beste gevoel ooit geven volgens mij :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Hehe moest denken aan sekstecasy, maar nee doe mij zonder twijfel seks dan, stuk leuker als je het mij vraagt. Maar ben net als Svali geen (groot) fan van mdma.
Peace!

Paperplane.

Wijs gebruiker
jonas123 zei:
zeer moeilijke keuze,
Klopt dit is echt heerlijk. Je voelt alles zo veel lekkerder dan.

darkbull

Bewuste gebruiker
seks toch!

kan altijd, is altijd lekker, geen kater en bizonder sociaal.

xtc... kopop zeg, nepdrugs, ja geweldig gevoel maar het komt niet uit jezelf! seks wel, seks bindt, sex geeft je voldoening, tevredenheid en als je geluk hebt, maakt het je ook nog ouder.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
darkbull zei:
xtc... kopop zeg, nepdrugs, ja geweldig gevoel maar het komt niet uit jezelf! seks wel, seks bindt, sex geeft je voldoening, tevredenheid en als je geluk hebt, maakt het je ook nog ouder.

of pech :grin:

nee je maakt daar wel een punt dat zéér correct is, ik deel je mening.

grts

Slowburn

Paperplane. zei:
jonas123 zei:
zeer moeilijke keuze,
Klopt dit is echt heerlijk. Je voelt alles zo veel lekkerder dan.

Haha, heb zo'n idee dat de beurt dan ook veel korter is? xD

trippelh

Bewuste gebruiker
Haha, heb zo'n idee dat de beurt dan ook veel korter is? xD[/quote]
Integendeel, je komt moeilijker klaar en hebt veel energie. Urenlange seks.[/quote]

Zo waar

Twix

Hoe krijgen jullie hem nog omhoog? :openmouth: lukt bij mij pas echt als ik wakker word en dan kost t nog wat moeite.
Of nemen jullie er kamagra bij?

curiouscouple

Goede sex is net xtc................................en dat kun je de vogende dag gewoon meteen weer doen..............

Maar sex de dag na de xtc echt ongelovelijk, daar komt vast de uitdrukking: "moe maar voldaan" vandaan

jonas123

Newbie
Twix zei:
Hoe krijgen jullie hem nog omhoog? :openmouth: lukt bij mij pas echt als ik wakker word en dan kost t nog wat moeite.
Of nemen jullie er kamagra bij?
zorg dat je al een beetje in de stemming bent voor je xtc pilletjes beginnen te werken
dan komt hij zo omhoog :)

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Zonder twijfel XTC. Echt 100x beter.
Seks onder invloed van XTC... mwah. Het haalt de puurheid/schoonheid/gevoel van onschuld van XTC wat weg vind ik, want seks bestaat voor een deel uit lust. Vriend is wel altijd botergeil onder invloed maar ik pas de dag erna een beetje, dan is seks wel extra fijn. :) Vriend krijgt hem onder invloed ook moeilijk omhoog en klaarkomen gaat bijna nooit, ook niet als hij van tevoren al in de stemming is.

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
Seks by far! Maar het ligt er wel aan met wie. Van hele goede seks met iemand waar je om geeft krijg ik zo'n natural high, daar kan geen chemische samenstelling tegenop. Daarentegen zou ik wel liever Xtc nemen met hele goede vrienden (waar je vervolgens de hele avond mee knuffelt), dan een slechte one-night stand.

Bovenaan