wat is de lekkerste combinatie?

suzy

Newbie
wat vind jij de lekkerste combinatie met speed ? :)

ik zelf vind speed & alcohol heerlijk :hearteyes:

Brandlos zou ik zeggen, :wink:

Chris Pontius

Badass junkie
Pep, ghb & alcohol was wel feest bij mij, pas wel op met de doseringen van G & alcohol.
Toch heb ik het liefst alleen pep.

Frank123

Wijs gebruiker
Liefste op zichzelf, geld voor alle drugs. Maar met alcohol vond ik wel een leuke combi ( overigens de enigste combi die ik hiermee heb gemaakt)

Biertje

Bewuste gebruiker
Pep en wiet, een hele hoop wiet... dat highe in je voeten en toch eindeloos door kunnen knallen! onevenaarbare combinatie voor op 'n feestje!

Immo

Badass junkie
Alcohol, Ghb, Xtc, Lsd, Paddo's.. er zijn zoveel fijne combinatie's te maken met speed. Als ik een combinatie moet kiezen zou ik voor Alcohol+Speed gaan. Dat is naar mijn mening nog wel de fijnste.

Beanhead

Badass junkie
Vrijdag goed gaan feesten en men avond begonnen op mdma + lsd (later)

kwam ik een leuke, vrijgevige kerel tegen die me een lijn ketamine aanbood. Daar zeg ik zeker geen neen tegen.

Met een heerlijk ket gevoel rondgelopen en dan ineens stond ik s-s-sTRAKKK. Nou dat was dus de eerste keer speed. Vond het best wel aangenaam alhoewel hij me er wel bij kon vermelden dat er speed bij zijn ket zat. (of hij was gewoon te scheef op dat moment, kon ik over mezelf ook wel zeggen)

buster

Newbie
speed en wiet en een paar biertjes, dan lekker slapen met een dopje
pep en paddo's of met lsd is geinig :grin:

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
Nr1: speed + Valium/XanaX/Lexotan
Nr2: speed + Wiet
Nr3: speed + Alcohol

maar niet speed + benzo's + alcohol + wiet...dat wordt zo'n gelul dan
tenzij je gelul wil..dan is dat een aanrader

Debris

Bewuste gebruiker
Speed met nog meer speed.
Speed moet je niet combineren.

*In het verleden geweldige combinaties met ketamine en wiet gedaan. Maar wordt snel onprettig de upper/downer combo.

lysergine25 zei:
Suzy en speed ..... :hearteyes:
:grin:

W.F.L.

Badass junkie
Debris zei:

Daar sluit ik mij bij aan. Sigaretten moeten er wel bij. :grin:

Wel drink ik 2-3 biertjes voor ik begin, over de nacht misschien nog 3 ofzo en dan 4 als ik al gestopt ben om te relaxen (uitgewerkt dus). :)

Intoxicated

Wijs gebruiker
Als ik echt moest kiezen met wiet, want dat rook ik altijd.

Maar lekkerste was speed met ghb (en toegegeven een paar biertjes)
heerlijk gevoel .

W.F.L. zei:
Debris zei:

Daar sluit ik mij bij aan. Sigaretten moeten er wel bij. :grin:

Wel drink ik 2-3 biertjes voor ik begin, over de nacht misschien nog 3 ofzo en dan 4 als ik al gestopt ben om te relaxen (uitgewerkt dus). :)

Ben ik t ook mee eens gasten, t lekkerst is puur. Bier soms ook je wordt niet dronken en dat vindt ik wel fijn. :rock:

Oom Klaas

Badass junkie
In de trein is 't nog leuker :P
Wat dat betreft vind ik lorazepam erg gevaarlijk, je overschat jezelf er snel mee.
Na een bovengenoemde hoeveelheid in het OV genomen te hebben ben ik ook wel verstandiger geworden.

Biertje

Bewuste gebruiker
Nee, in combinatie met ket ga ik mezelf altijd overschatten waardoor ik TOCH probeer op te staan en tóch probeer te dansen waardoor ik niet al te dope moves bust...

Beanhead

Badass junkie
Isolation zei:
Nee, in combinatie met ket ga ik mezelf altijd overschatten waardoor ik TOCH probeer op te staan en tóch probeer te dansen waardoor ik niet al te dope moves bust...

Ik weet niet wat er toen is gebeurd maar ik had een lijn gesnoven waar keta en pep in zat. Voelde me eerst best wel wazig maar niet al té wazig en dan ineens die energierush.

Wowww, lekker :)

Biertje

Bewuste gebruiker
Ohw ik heb altijd dat ik eerst speed heb gesnove, daarna n paar nakjes keta pak en dat ik dan op wil staan, omdat t zo raar voelt om te dansen... En het ziet er niet uit...

Bovenaan