Waarom weeg je 12–14 mg meer af? De richtlijn is 1 tot 1,5 mg kristal (MDMA-HCL) per kilo lichaamsgewicht, niet 1 tot 1,5 mg base per kilo lichaamsgewicht. Je hoeft bij kristallen dus niet te corrigeren/omrekenen. Testresultaten worden weergegeven in base en die moet je weer omrekenen naar kristal door keer 1,19 te doen.ok , dan met MDMA kristallen ongeveer 110 LG .. ik weeg 96 kg a 98 kilogram..
Hoeveelste glaasje is dit vandaag? 🤣Een glaasje whisky met 20mg oxy erbij en 1mg clonazepam
66 mg zal een heel licht effect geven vermoed ik. Maar voor een eerste keer prima uiteraard.ok , dan met MDMA kristallen ongeveer 110 LG .. ik weeg 96 kg a 98 kilogram..
ga wel niet bij pakken.
bij mijn vrouw gaan we 66 mg ongeveer haar gewicht..
Gewoon een gezellige avond en sfeer meer moet dat niet zijn en niet te veel een dip .
dus 98 maal 1,19 is ongeveer 116 mg en dat kan je gerust opsplitsen..Waarom weeg je 12–14 mg meer af? De richtlijn is 1 tot 1,5 mg kristal (MDMA-HCL) per kilo lichaamsgewicht, niet 1 tot 1,5 mg base per kilo lichaamsgewicht. Je hoeft bij kristallen dus niet te corrigeren/omrekenen. Testresultaten worden weergegeven in base en die moet je weer omrekenen naar kristal door keer 1,19 te doen.
De richtlijn geeft de totale dosis voor de hele avond die je dan weer kunt splitsen in één dosis van 2/3 om mee te beginnen en één dosis van 1/3 om bij te pakken na ongeveer 2 uur.
Eerste :😜Hoeveelste glaasje is dit vandaag? 🤣
Zij is heel gevoelig eraan dus .66 mg zal een heel licht effect geven vermoed ik. Maar voor een eerste keer prima uiteraard.
Volgens mij begrijp je me verkeerd. Heb je kristallen of geteste xtc?dus 98 maal 1,19 is ongeveer 116 mg en dat kan je gerust opsplitsen..
kristallen? wat doe ik verkeerd?Volgens mij begrijp je me verkeerd. Heb je kristallen of geteste xtc?
Kristallen! getest.. 98 kilo ik en 66 kilo vrouw.Volgens mij begrijp je me verkeerd. Heb je kristallen of geteste xtc?
Ik denk persoonlijk dat je je veel te druk maakt.. Je gaat samen met je partner aan de xtc. Het kan niet anders dan leuk worden. Waar je ook bent.Nu nog de set en setting.. niet te moe , vrolijk enz ...
Okay. Je wilt dus 1 mg per kilo lichaamsgewicht gebruiken. Als je 98 kilo weegt, weeg je dus gewoon 98 mg kristal af. Je hoeft niet om te rekenen 😅kristallen? wat doe ik verkeerd?
De Fun is ook het wachten en de voorbereiding 😀 Toch leuk om wat te plannen en wat speciaal van te maken. Het is zo druk in ons leven dat we er maar uit kijken om een gezellige namiddag in bed te liggen. 😘Ik denk persoonlijk dat je je veel te druk maakt.. Je gaat samen met je partner aan de xtc. Het kan niet anders dan leuk worden. Waar je ook bent.
Testresultaten moet je wel omrekenen omdat die weergegeven worden in base en niet in kristal… Ik hoop dat het nu duidelijk is 😅Kristallen! getest.. 98 kilo ik en 66 kilo vrouw.
dank je welTestresultaten moet je wel omrekenen omdat die weergegeven worden in base en niet in kristal… Ik hoop dat het nu duidelijk is 😅
Zolang je 3 maanden tussen jullie gebruik laat, genoeg beweegt en relatief gezond eet beperk je de schade enorm. Ga ook niet over 2mg per kg lichaamsgewicht en je zit goed.Nu na veel onderzoek.. het valt eigenlijk wel MDMA ... hitte en cafeïne zijn gevaarlijke combinaties ermee en natuurlijk de dosis is ook van belang.
Nac en vitamine c zou helpen maar genoeg slaap en gezond eten.
Voor mij leuk omdat alcohol een bad dronk geeft en ik af en toe met mij adhd wat rust wil .
Dat klopt.. niet overdrijven langs twee kanten...Zolang je 3 maanden tussen jullie gebruik laat, genoeg beweegt en relatief gezond eet beperk je de schade enorm. Ga ook niet over 2mg per kg lichaamsgewicht en je zit goed.