Wat is de ondergrens?

troksky

Belezen gebruiker
Beste ,

Een simpele vraag wat is de absolute ondergrens.
Voor fijne avond zonder desnoods de grote high?

Gewoon fijne avond met vrouw..

groetjes

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik meen dat de treshold rond de 20-40 mg ligt, afhankelijk van je gewicht. Maar of je er echt wat van gaat merken.

Ik zou minimaal voor 1mg per kg lichaamsgewicht gaan.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
@FredKroket
"Ik zou minimaal voor 1mg per kg lichaamsgewicht gaan.,"

Precies wat ik bijna altijd doe. Van 20-40mg zal het wel erg tegen tegenvallen bij mij persoonlijk.
Ben zo'n 100-140mg 'gewend '

troksky

Belezen gebruiker
ok , dan met MDMA kristallen ongeveer 110 LG .. ik weeg 96 kg a 98 kilogram..

ga wel niet bij pakken.

bij mijn vrouw gaan we 66 mg ongeveer haar gewicht..

Gewoon een gezellige avond en sfeer meer moet dat niet zijn en niet te veel een dip .

OtherShore

Badass junkie
Waarom weeg je 12–14 mg meer af? De richtlijn is 1 tot 1,5 mg kristal (MDMA-HCL) per kilo lichaamsgewicht, niet 1 tot 1,5 mg base per kilo lichaamsgewicht. Je hoeft bij kristallen dus niet te corrigeren/omrekenen. Testresultaten worden weergegeven in base en die moet je weer omrekenen naar kristal door keer 1,19 te doen.

De richtlijn geeft de totale dosis voor de hele avond die je dan weer kunt splitsen in één dosis van 2/3 om mee te beginnen en één dosis van 1/3 om bij te pakken na ongeveer 2 uur.

Laatst bewerkt:

FerdFatoehaus

Badass junkie

ga wel niet bij pakken.

bij mijn vrouw gaan we 66 mg ongeveer haar gewicht..

Gewoon een gezellige avond en sfeer meer moet dat niet zijn en niet te veel een dip .
66 mg zal een heel licht effect geven vermoed ik. Maar voor een eerste keer prima uiteraard.

troksky

Belezen gebruiker
Waarom weeg je 12–14 mg meer af? De richtlijn is 1 tot 1,5 mg kristal (MDMA-HCL) per kilo lichaamsgewicht, niet 1 tot 1,5 mg base per kilo lichaamsgewicht. Je hoeft bij kristallen dus niet te corrigeren/omrekenen. Testresultaten worden weergegeven in base en die moet je weer omrekenen naar kristal door keer 1,19 te doen.

De richtlijn geeft de totale dosis voor de hele avond die je dan weer kunt splitsen in één dosis van 2/3 om mee te beginnen en één dosis van 1/3 om bij te pakken na ongeveer 2 uur.
dus 98 maal 1,19 is ongeveer 116 mg en dat kan je gerust opsplitsen..

bij mij vrouw is dat iets minder omdat we de 0,75 regel respecteren.

troksky

Belezen gebruiker
Ik denk persoonlijk dat je je veel te druk maakt.. Je gaat samen met je partner aan de xtc. Het kan niet anders dan leuk worden. Waar je ook bent.
De Fun is ook het wachten en de voorbereiding 😀 Toch leuk om wat te plannen en wat speciaal van te maken. Het is zo druk in ons leven dat we er maar uit kijken om een gezellige namiddag in bed te liggen. 😘

troksky

Belezen gebruiker
Nu na veel onderzoek.. het valt eigenlijk wel MDMA ... hitte en cafeïne zijn gevaarlijke combinaties ermee en natuurlijk de dosis is ook van belang.
Nac en vitamine c zou helpen maar genoeg slaap en gezond eten.
Voor mij leuk omdat alcohol een bad dronk geeft en ik af en toe met mij adhd wat rust wil .

FerdFatoehaus

Badass junkie
Nu na veel onderzoek.. het valt eigenlijk wel MDMA ... hitte en cafeïne zijn gevaarlijke combinaties ermee en natuurlijk de dosis is ook van belang.
Nac en vitamine c zou helpen maar genoeg slaap en gezond eten.
Voor mij leuk omdat alcohol een bad dronk geeft en ik af en toe met mij adhd wat rust wil .
Zolang je 3 maanden tussen jullie gebruik laat, genoeg beweegt en relatief gezond eet beperk je de schade enorm. Ga ook niet over 2mg per kg lichaamsgewicht en je zit goed.

Bovenaan