Wat is de straatprijs van SOS tegenwoordig?

DonK

Newbie
sos goedkoper in Belgie :confused:
dat geloof je zker toch niet dat je goeie shit hebt, NL is het grootse export land wat drugs betreft, al het goeie komt hier vandaan, ik ben al in heel wat landen geweest binnen en buiten europa voor zaakjes en coke is alleen maar beter in zuid amerika alles overige drugs zoals xtc, pep, ghb enz word grotendeels hier gemaakt, plus de meeste coke komt binnen via ons land, dus buiten nederland is het altijd duurder of je hebt gewoon shit of je weet niet wat kwaliteit is :mrgreen:

pillywilly

Experimenterende gebruiker
DonK zei:
sos goedkoper in Belgie :confused:
dat geloof je zker toch niet dat je goeie shit hebt, NL is het grootse export land wat drugs betreft, al het goeie komt hier vandaan, ik ben al in heel wat landen geweest binnen en buiten europa voor zaakjes en coke is alleen maar beter in zuid amerika alles overige drugs zoals xtc, pep, ghb enz word grotendeels hier gemaakt, plus de meeste coke komt binnen via ons land, dus buiten nederland is het altijd duurder of je hebt gewoon shit of je weet niet wat kwaliteit is :mrgreen:

naja tijden veranderen, veel xtc laps zijn "verschoven"naar oost europa(polen,ect)...tuurlijk zijn het vaak NL'ers van wie ze zijn ,maar toch :wink:.

idd is het wel zo , da steeds meer via belgie gaat...
vergeet nie dat er in de nederlandse havens vaak amerikanen de dienst uitmaken(zware controles)

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Tussen 5 en 10 euro voor een Gram crack terwijl je 50 euro voor een gram coke betaalt??
Is dit een grapje of klopt er iets niet met je dealer of je lult gewoon.

Rain

Bewuste gebruiker
40 of 50 euro. Diverse dealers.. moet testen voor gebruik. Sommige sos kan nog wel eens pep of onschadelijke andere stoffen bevatten die geen effect hebben.

Rain

Bewuste gebruiker
PharmaPhreeK zei:
Tussen 5 en 10 euro voor een Gram crack terwijl je 50 euro voor een gram coke betaalt??
Is dit een grapje of klopt er iets niet met je dealer of je lult gewoon.
Ja, ik snap hier ook niets van :confused:

A

Anonymous

Gast
Wat moet ik met 5 gr sos :openmouth:
Ik heb ook een 29 p/g horen(maar dan moet ik 10g halen)vallen ergens dus nog even rondkijken he..

boy

Bewuste gebruiker
BobG zei:
Wat moet ik met 5 gr sos :openmouth:
Ik heb ook een 29 p/g horen(maar dan moet ik 10g halen)vallen ergens dus nog even rondkijken he..

29 p/g voor een finger van 10g is een nette prijs hoor.

pillywilly

tjaaa blijf het toch nog steeds appels en peren vergelijken...

1 gr wordt verkocht voor 30/35/40/45/50/60
gaat erom hoeveel er werkelijk in zit en de kwaliteit.

de zomerfeesten in nijmegen beginnen,....en zijn jongens bij die normaal 30/40gr halen maar nu 100 of 200 per week.

MAAR, eerst deden ze 1 gr puur 33/40% per 1 gr voor €35,00(dus in 3 gr van elke gr)

maar met de zomer feesten doen ze zo'n 20% erin, dat is 5 op 1 ook voor 35.

het is simpel gezegt voor echte pure sos 1gr van goede kwaliteit betaal je altijd 50 euro.
het is een simpel verhaal ,omdat de kg prijzen nu eenmaal hoog zijn.
dus goedkoper kan bijna niet (per 1 gr)
maar dit betekent weer niet dat als je 50 betaald je ook goede(echt) sos krijgt.
(tuurlijk zijn orginele krijtjes goedkoper,al zijn die vaak ook veel te duur voor krijtjes.
maar probeer met krijtjes maar eens te mengen, schiet nie op)

je kunt sos kopen voor zelfs 20 euro per gr,...maarjah tis maar wat je sos noemt(de sos heeft er waarschijnlijk alleen naast gelegen:P )

en wat de 1 goed vind vind de ander niks.
uitkoken is ook allang geen garantie meer voor goede sos(super-mix)
het enige wat goed werkt is nog echt testen, maar wie doet da nou voor 1 gr ?

dus ik blijf er bij goedkoper /duurder ,het is alleen maar door hoeveel handen is het doorheen geweest.
en hoeveel van die mensen willen eraan verdienen.

XerXoX

30 euro de gram als je per 20 gram koopt en tis gene rommel . Niks speed gevoel en van die bullshit

wiet busje

Belezen gebruiker
Ik betaal bij een vaste dealer 30 euro per ponypack (0.5 gram).
Het is goede kwaliteit en ook belangrijk het is echt altijd precies hetzelfde, altijd dezelfde kwaliteit en dezelfde prijs. Is wel fijn :)

maar niet dat ik vaak sos gebruik, maar heel af en toe. Te duur namelijk voor het effect vind ik. Speed heb ik nog nooit gedaan, maar weet daar ook geen adresje voor.

Áls ik bestel, is het €25 per gram, maar de kwaliteit kan (veel) beter, dat weet ik. Mja, eigenlijk ben ik te lui om betere contacten te zoeken....
Hetgeen weer waakt voor een al te hardnekkige verslaving, dus laat ons vooral niet denken dat luiheid nergens goed voor is....

ik betaal 26 de gram kristal.. geen poeier en echt goede shit.. maaarja ik zit dan ook dichter bij de bron

//MOD-EDIT//-ja dealen gebeurt hier niet, ook niet met PM, lees de regels maar eens

GewoonVOL

Wijs gebruiker

gewoon doen joh!

Belezen gebruiker
Ik betaal 50 euro voor anderhalve gram. Mooie prijs vindt ik zelf, 25 euro voor een halve gram vindt ik echt veels te veel..

De kwaliteit is trouwens wel goed, maar ik heb in het verleden wel duidelijk betere gehad.

chr776

fc zei:
Robbie_Rob_ zei:
Hier ook ongeveer 50 euries voor 1 gram goede sos..... :angry:
als je heel goede wilt betaal je 45 tot euro en heb je 0.7 gram

Idd. weegt iedereen zijn spul na, heb je de mogelijkheid om dat te doen. Denk niet dat iedere gebruiker zo'n weegje heeft. Geloof maar dat je zelden een volle gram krijgt, zelfs slechtere coke kreeg je nog geen volle gram. Er zijn er zelfs nog ergere die slecht 0,6 geven waarvan de coke wel goed kan zijn maar dan is het nogaltijd geen top coke.. nogaltijd heel verschilletje tussen goede en top.
Neem nog dat je dan 0,7 krijgt, je besteld er 3 krijg je gvd een gram te weinig. Is het dan nog zo goedkoop als je denk dat je het krijgt?!
Ik denk dat rond de 50 euro de normale prijs is om 0,7-0,8 te krijgen.

hier rond de 45-50 maar er zit veel verschil op, vele leveranciers maar vele hebben slechte kwaliteit... En ook maar 0,7 à 0,8 gram :rolleyes:

Jeller

Badass junkie
hier altijd 50€ maar je krijgt dan wel 1 gram denk ik.. maten van mij toch nog niet horen klagen daarover

Auxero

Newbie
hier (breda)

krijg ik van sinterklaas
ongeveer 1 gram voor 40 euro

ik weet zelf niet veel van coke af (daarom zit ik hier dus even te kijken) maar een goede vriend van me (die ik wel vertrouw) die er wel veel ervaring mee heeft, zegt dat het goed spul is. dusja.... ik voel me er in ieder geval verrekte goed van :)

groeten, auxero

deamonique

had laatst via via gratis wat coke, op een feestje, was echt goed spul. had het al eerder gedaan, maar dat was niet te vergelijken met deze..hoe dan ook, kan er nu aankomen, eigenlijk voor 40 euro de gram, maar nu voor 30, omdat ik degene nogal goed ken zeg maar..
maarja, ik koop het niet, lol. doe het alleen op feestjes, mij een beetje te duur anders, ben meer van de speed dan..

El Retro

Wijs gebruiker
30 euro geloof ik niet veel van dat dat goeie is. Of je koopt in grote hoeveelheid mss? Maar appart? No way.

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Is vriendenprijsje. Krijg het via een bekende wiens vriendje omgaat met een gast die de sos uit venezuela krijgt. :rolleyes:

pepito

Bewuste gebruiker
In Chili "roze"peruaanse sos gehad, leek in geen opzicht op wat ze hier in je pakje doen.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: zou het om die reden alleen al niet willen hebben hier in Nederland... :)

deneus

Newbie
Nieuwe poster, aangenaam!

Hier in Den Bosch betaalde ik laatst 45 euro voor 0.9 gram buitengewoon slechte sos. Waardeloos dus! Heb me nog gek moeten zoeken om uiteindelijk IETS te pakken te krijgen, krijg ik dat!

Iemand betere ervaringen rond de stad van de Gouden Draak?

Bovenaan