wat is dit??

Beste dfers,

het was een lekker winteravondje dus we besloten met ze allen wat pakkies (coke) te halen :grin:

de pakkies waren gearriveerd en we konden beginnen, ik snoof in het begin gelijk behoorlijk wat naar binnen(zo dat ik naar na bij kon punten). Ik had het net op en het verdoofde gelijk alles in me mond van me tong tot aan me tandvlees toe, ik had wel eens eerder dat het behoorlijk verdoofd was, maar dit was echt heel extreem als of ik een plaatselijke verdoving kreeg???

Uiteindlijk was de avond voorbij en ben ik naar huis gegaan en in me bed gaan liggen. lekker slapen dacht ik maar nee hoor ik heb minstens 5 uur in me bed liggen draaien..??
kan iemand me helpen dankjee

W.F.L.

Badass junkie
Cocaine versneden met lidocaine en speed/caffeine.

Edit: De verdoving kan ook aan de coke liggen natuurlijk, hoe meer lijnen je snuift hoe ongevoeliger je wordt, denk ik. Ik heb al coke geproefd die extreem en snel verdoofde en coke die geleidelijker aan verdoofde (die was beter) maar alsnog was de verdoving van een brokje op mijn tong wel vrij groot. Maar dat je hele mond verdoofd was.. Uhh ja dat zal gewoon aan de coke of de lidocaine liggen?

knolselderij

Wijs gebruiker
W.F.L. zei:
Cocaine versneden met lidocaine en speed/caffeine.

Edit: De verdoving kan ook aan de coke liggen natuurlijk, hoe meer lijnen je snuift hoe ongevoeliger je wordt, denk ik. Ik heb al coke geproefd die extreem en snel verdoofde en coke die geleidelijker aan verdoofde (die was beter) maar alsnog was de verdoving van een brokje op mijn tong wel vrij groot. Maar dat je hele mond verdoofd was.. Uhh ja dat zal gewoon aan de coke of de lidocaine liggen?

ook wel ns slechte coke met pep gehad idd, egt kut als je dan wil slapen

hmm.. okey bedankt

kan het draaien s'ochtends in me bed veroorzaakt worden door het versnijden met ritalin?
of is het gewoon echt pep of caffeïne?

[edit] ook had ik een bal in me keel ik kon bijna niet slikken
ik moes echt moeite doen om mijn eigen speeksel in te slikken?

W.F.L.

Badass junkie
Mwah, als het plaatselijk verdoofd is kan je ook moeite hebben met slikken. Ritalin kan ook nog trouwens als versnijdingsmiddel inderdaad.

Het kan ook versneden zijn met mannitol maar dat doet gewoon niks, niet verdoven en het heeft verder ook geen psycho-actieve werking. Het is gewoon meer massa. Volgens mij werkt het wel laxerend.

Bovenaan