Een speciaal zout vatje.Hoi allemaal,
Zou iemand mij kunnen vertellen wat dit is (zie foto's)?
Alvast bedankt!
Toch een stuk van een cracker om lachgas te inhaleren..Hoi allemaal,
Zou iemand mij kunnen vertellen wat dit is (zie foto's)?
Alvast bedankt!
slagroompatronengroothandel.nu
Naar mijn weet is het wel een cracker, mijn demper ziet er juist heel anders uit. De demper heeft echt een gaasje met gaatjes aan het uiteinde, waar deze cracker een paar gaatjes heeft aan het tuitje. I could be wrong though.Nee, dit is volgens mij een demper voor op een lachgas tank. Geen cracker voor patronen, die ziet er een stuk anders uit als je ze naast elkaar houdt.
Ik bedoelde aan de kant waar de ballon op zit.. maar die ziet er inderdaad zo uit. Mijn fout, oordeelde iets te snel. Het ding heeft aan deze kant de look van een demper, aan de andere kant lijkt ie juist op een cracker maar het is vrijwel zeker een demper ja.Bekijk bijlage 27006
Like this? 😅
Ik wist pas wat het was toen ik er na 5 minuten écht achter kwam: er past negens een patroon in 🤣 Had de verkeerde meegekregen van de dealer 😂Denk dat je gelijk hebt, heb mijn demper er even af gedraaid en die ziet er exact zo uit met het schroefdraad daar.
wist niet eens dat er een demper bestond…Bekijk bijlage 27006
Like this? 😅
Nee alle lachgas-gebruikende McDrive klanten hadden klaarblijkelijk ook geen idee over een demper. Recht door de bestelling heen een ballon vullen… Dan help ik je niet, kan je niet verstaan, doorrijden… 🤣 Blij dat ik daar weg benwist niet eens dat er een demper bestond…
De schroefdraad ziet er me wel het soort uit om op een tank te schroeven.
Ik leerde het ook pas van de week, toen om 3 uur s nachts een Turkse meneer mij het verschil liet horen op straat. Zonder demper is niet te doen joh!wist niet eens dat er een demper bestond…
De schroefdraad ziet er me wel het soort uit om op een tank te schroeven.
Edit.
sorry voor de verkeerde info dan ts !
Triest eigenlijk dat mensen dat in de auto bij de mcdrive doen 😂😂😂 doe lekker thuis johNee alle lachgas-gebruikende McDrive klanten hadden klaarblijkelijk ook geen idee over een demper. Recht door de bestelling heen een ballon vullen… Dan help ik je niet, kan je niet verstaan, doorrijden… 🤣 Blij dat ik daar weg ben
Ja te idioot voor worden… Maar wat me op een gekke manier toch enorm raakte, was een jonge gozer in zijn eentje in een Golf, bezig met een ballon in zijn mond (zo kwam hij serieus aanrijden). Hij zei grappend: niet aan beginnen man, het is echt slecht! Toen ik vroeg: what the fuck brengt jou dan middernacht in je eentje met lachgas achter het stuur?Triest eigenlijk dat mensen dat in de auto bij de mcdrive doen 😂😂😂 doe lekker thuis joh
Wat ik echt niet kan begrijpen is achter het stuur. Dronken rijden heb ik absoluut geen begrip voor maar de reden is logisch; je bent niet zo 123 nuchter.Triest eigenlijk dat mensen dat in de auto bij de mcdrive doen 😂😂😂 doe lekker thuis joh
Ik vind je houding en reactie op hem heel tof. Zoiets heeft bij mij ook indruk gemaakt. Ga zo door man!Ja te idioot voor worden… Maar wat me op een gekke manier toch enorm raakte, was een jonge gozer in zijn eentje in een Golf, bezig met een ballon in zijn mond (zo kwam hij serieus aanrijden). Hij zei grappend: niet aan beginnen man, het is echt slecht! Toen ik vroeg: what the fuck brengt jou dan middernacht in je eentje met lachgas achter het stuur?
Zijn mood veranderde plots naar echt ziek treurig en onzeker en zei: ik weet het niet man.
Even met hem gepraat, maar hij was gewoon zo verslaafd eraan, hij vond het ‘t risico op dat moment waard… Toen niet meer zei hij, maar ik betwijfel of hij van de ballonnen is afgebleven toen 😕
Naast die ballon, je dissocieert uit je fucking lichaam met een goeie ballon. Dan hoop ik dat de heilige geest het stuur overneemt, anders is er straks iemand dood… Maar Jezus heeft het fucking druk genoeg!Ballonnen daarentegen; 1. Je bent met 2 minuten weer nuchter... doe het op een parkeerplaats ofzo. 2. JE ZIET ZO WEINIG MET EEN BALLON IN JE MUIL.
Zeker tijdens die eerste lockdown waren er zo ongelofelijk veel van dit soort lui in groepjes, vrijwel allemaal fúcking asociaal. Maar ik merkte meteen dat er bij hem echt iets niet lekker zat, als je dat in je eentje doet… Maar thanks man, ik hoop dat het indruk heeft gemaakt!Ik vind je houding en reactie op hem heel tof. Zoiets heeft bij mij ook indruk gemaakt. Ga zo door man!
Come on… Onze hoop is gevestigd op the Holy Ghost… 🙏🏼
Ik ben niet gelovig, maar dit doet me denken aan een van mijn favoriete nummers. Op dit nummer kan ik echt een traantje wegpinken, zeker na het verlies van een vriend van mij een paar weken terug.Come on… Onze hoop is gevestigd op the Holy Ghost… 🙏🏼
Is this penance for my sins?
I gave everything for this phantom limb,
Holy Ghost, nothing lasts forever.
Now it's time to sink or swim,
I got nothing except this wasted hymn,
Holy Ghost, nothing lasts forever.
Goed nummer!! Ik zal hem vanavond nog eens luisteren tijdens ‘t wandelen, met koptelefoon! Ik kan haast alle muziek waarderen, ondanks ik niet snel voor metal zal kiezen als ik iets wil luisteren(vrijwel nooit, maar soms wel die richting op), het klinkt super man. Echt krachtig, is het enige woord wat ik kan verzinnen hahaIk ben niet gelovig, maar dit doet me denken aan een van mijn favoriete nummers. Op dit nummer kan ik echt een traantje wegpinken, zeker na het verlies van een vriend van mij een paar weken terug.
Dit is het nummer dat ik op mijn begrafenis wil horen.
Ik weet niet of je van metal houd maar als je de tijd hebt, zet een goede koptelefoon op of oortjes/speakers aan en luister goed naar het nummer.
Krachtig is het sleutelwoord in metal voor mij. Ik heb nog meer nummers (zowel metal als niet metal) die echt emoties teweeg brengen. Interesse?Goed nummer!! Ik zal hem vanavond nog eens luisteren tijdens ‘t wandelen, met koptelefoon! Ik kan haast alle muziek waarderen, ondanks ik niet snel voor metal zal kiezen als ik iets wil luisteren(vrijwel nooit, maar soms wel die richting op), het klinkt super man. Echt krachtig, is het enige woord wat ik kan verzinnen haha
Sure my man! Kan daar op z’n tijd wel van genieten 😁Krachtig is het sleutelwoord in metal voor mij. Ik heb nog meer nummers (zowel metal als niet metal) die echt emoties teweeg brengen. Interesse?
Veel van de nummers die ik bedoel zijn niet in en op zichzelf verdrietig oid, maar ze brengen me terug naar een herinnering, een tijd of periode die een diepe afdruk op mijn hart heeft achter gelatenSure my man! Kan daar op z’n tijd wel van genieten 😁
Dankjewel man! Ik heb ‘t bericht opgeslagen, ik lees en luister ze vanavond 😁Veel van de nummers die ik bedoel zijn niet in en op zichzelf verdrietig oid, maar ze brengen me terug naar een herinnering, een tijd of periode die een diepe afdruk op mijn hart heeft achter gelaten
Een paar die mij snel te binnen schieten;
In de tijd dat mijn leven eigenlijk ineens instortte en ik in een stroomversnelling van onzekerheid en onmacht raakte, stonden deze nummers aan mijn zij. Ik zit nu ook weer met tranen in m'n ogen te luisteren naar The Morning After van N'to. Deze nummers helpen mij met de gevoelens een 'fysieke' vorm geven en het daarmee makkelijker maken de gebeurtenissen die hieraan gekoppeld zijn een plekje te geven.
Een paar anderen die in diezelfde periode een grote rol voor mij heeft gespeeld zijn wat nummers van een toen nog heel onbekend en nu nog steeds relatief onbekend duo die erg uniek is in hun muziek, genaamd Verboten Berlin.
Als we een stukje verder terug in de tijd gaan heb ik nog 2 nummers. We spreken hier over ~2013, toen ik in de 1e klas zat op de middelbare en het echt moeilijk begon te krijgen met mijn mentale gesteldheid. Dit is niet echt te verwijten aan een gebeurtenis of situatie, maar hier denk ik ongeveer het eerst gemerkt te hebben dat ik depressief was (en ben).
Destijds begon ik net into hardcore te raken, zo ontdekte ik ook het genre UK Hardcore en daarmee S3rl (totaal niet vergelijkbaar met ons Nederlandse hardcore). Totaal in tegenspraak met wat hij normaal produceerde bracht hij deze remix uit van ene Syroscape (die verder van het internet verdwenen lijkt te zijn).
![]()
At Dusk (Feat - S3RL)MASTERED BY LUCA PRETOLESI
Singer/Songwriter Syroscape fuses EDM rhythms with poetic pop sensibilities to create his unique sound. Born and raised in the American Southwest, Syroscape brings passion, authenticity, and individuasoundcloud.app.goo.gl
Dit was net wat later dan die van Elesy King, ongeveer toen ik in m'n 2e of 3e jaar op de middelbare school zat. Hier had ik ook mijn eerste ervaring met drugs, mijn eerste joint.
Het was gelijk raak, en voor ik het wist blowde ik dagelijks. Dan ging ik stoned op bed liggen en deed ik m'n ogen dicht, speakers aan en knalde ik een bepaalde mix aan waar 1 ook heel onbekend nummer mij direct terug gooit naar die periode.
https://youtu.be/NiC9XH39NRc
De mix waar deze in zat:
https://youtu.be/8RpIKJq_XkI
Nóg ietsje eerder, toen Minecraft nog super onbekend was en ik dat en Team Fortress 2 kapot speelde, begon ik met die UK/Happy hardcore. In TF2 kon je op bepaalde community servers namelijk ingame wat internet radio streams beluisteren tijdens het spelen. Een nummer die me ook veel gevoelens geeft is deze (het avontuur begint rond 1:00);
https://youtu.be/1AYtt5VQmYk
Ik heb nog veel meer, maar dat is voor een andere dag. Laat maar weten wat je er van vind.
Alleen het uittypen hiervan was voor mij al een hele rollercoaster. Bedankt voor de kans deze weer te beleven!