Wat is dit??

TrippyShit

Badass junkie
Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst lsd geprobeerd.
Nam halve zegel en het werd een beetje dromeriger, lacheriger, beetje trippy maar niks bijzonders. We rookte wat jointjes en namen later nog een halve. Hierdoor werd het iets dromeriger en meer trippy maar nog steeds niks bijzonders, alleen als we in de spiegel keken merkte je duidelijk dat je onderinvloed van lsd was. Een paar uur later en flink wat jointjes verder namen we er maar een spacecakje bij. Toen het cakeje begon in te werken begon opeens de lsd in te werken. Toen hebben we 2-3 uur nog getript, 1 heel hard (wil het niet meer doen) en de ander en ik hebben een leuk! maar mild tripje gehad en willen het nog een keer doen dus.

Nu ook nog een vraag :)
Het was een vrij milde trip dus maar sinds zaterdag heb ik (nuchter of stoned) nog steeds dat bijvoorbeeld als k ergens heen kijk het beeld heel schokkerig gaat. De persoon staat vaak stil maar alles eromheen schokt.
Nu ben ik heus niet helemaal in paniek ofzo :P maar ik vraag me wel af hoe dit komt. het is nu al woensdag en het is elke dag een licht tripje. Ik lul geen bullshit :openmouth: Ik vraag me dus wel af hoe dit komt, helemaal aangezien het zo'n lichte en korte trip was, en hoelang het nog gaat duren? Als iemand mij hier antwoord op kan geven ben ik heel blij :grin:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
flashbacks van lsd/paddo's tijdens blowen.. heel herkenbaar. Staat ook genoeg over op dit forum. Bij mij is het ongeveer na 2-4 weken weg die flashbacks.

Ennem... als ik de effecten zo lees zou ik op zoek gaan naar andere leverancier voor de lsd. Denk dat je gewoon helemaal spacend was van de wiet met een hele kleine hoeveelheid lsd. Je zou ook gewoon zonder wiet lekker moeten gaan.

azgaza

Badass junkie
Ten eerste: zoek je LSD ergens anders. Van een halve hoor je na maximaal een uur wel al goede visuals te krijgen, en zeker wel wat effect. Je zal wel behoorlijk slappe zegels hebben.
Verder.. ik heb wel eens flashbacks gehad zelf, maar meestal kort en meestal vooral knetterstoned laat op de avond als ze langer duren dan een paar minuten. Het is meestal subtiel; gewoon de grond die even beweegt of perspectief dat kort even anders lijkt, wel bijna altijd CEV (closed eye visuals) als ik stoned ben die héél erg op die van lsd lijken.. maar dat vind ik een mooie bijkomstigheid.

Heb je dat flashback gedoe constant? En na een trip? Want dat is wel appart.

Shiroine

Newbie
Jah,

Dit ken ik.
Zie een Lsd-trip als een trip vol levenservaringen, je maakt dingen mee die zo briljant zijn dat je geest het op een vage manier moet verwerken en dat heeft gewoon tijd nodig. Dit zijn dan ook meestal van die overdreven filosofische gedachtegangen die blijven hangen na een goede trip. (Eigen ervaring)
Wat ook kan is dat heeft een vriend van mij meegemaakt dat het niet weg gaat, dat je geest een herkenning heeft aangemakt met het blowen dus dat elke keer als je stoned bent dat je als het ware een lichte visuele trip krijgt per joint.
In ieder geval kun je het beschouwen als een gratis trip dus mijn advies is geniet ervan zolang het duurt.
Peace!!!! :stoned:

hallotje

Bewuste gebruiker
Ik heb dit vrijwel het zelfde een beetje zoals azgaza beschrijft... Vooral s'avonds in een knetterstonede bui... Laatst was ik een paar dagen ziek (grieperig en misselijk) toen had ik de hele dag wel vage dingen.

CEV heb ik niet... teminste ik vind ze niet mooi en is gewoon te weinig om van te genieten. Tijdens me LSD trip is het ook met me ogen dicht een kermis en dat vind ik teminste CEV :openmouth: ... Ik weet niet of me CEV een bijwerking zijn door drugs gebruik. Een vriend van me die niks gebruikt heeft het ook. Hoe er weet ik niet want ik kan niet meekijken...

Hoe zal een blinde CEV ervaren?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
hallotje zei:
Hoe zal een blinde CEV ervaren?
Hetzelfde als open eyed visuals I guess. Oke flauw, ik heb me dit ook vaak afgevraagd, gevraagd en opgezocht. "Niet" of "Alleen wat kleuren" zijn de enige antwoorden die ik gevonden heb.

Bovenaan