burnevil92
Belezen gebruiker
hallo,
de titel zegt het zelf ik zou graag willen weten wat voor schade lsd doet met je lichaam/brein.
de titel zegt het zelf ik zou graag willen weten wat voor schade lsd doet met je lichaam/brein.
If averaging the low and high values above, the value obtained is ~41 mg/ kg of body weight. Since this is an IV value (& assuming people respond like rodents)an oral LD50 would likely be in excess of 80 mg/kg (Meaning it would take just over 5 grams for someone of my body weight).
Even taking the lowest figure (16 mg/kg) we still wind up with an LD50 of more than a gram of acid for a 65 kg human; even if using the IV figure as an oral one!
Purely psychological hazards, not harmful to body. May release latent psychosis or exacerbate depression, leading to irrational behavior. There is also a danger of foolish or incautious behavior, e.g, misjudging distances or thinking one can fly. Physical overdose is not a hazard, though one may easily ingest more than one may be able to handle psychologically.
Wacky zei:Ik heb het idee dat het grootste risico is dat mensen gaan denken dat LSD een magische oplossing voor hun problemen hebben en niet door hebben dat LSD niet de problemen oplost maar alleen inzicht geeft in de problemen. Hierdoor gaan ze te vaak LSD gebruiken, krijgen ze inzicht in steeds meer problemen en word er niets opgelost.
gamezz zei:persoonlijk is er maar 1 ding ongezond aan LSD voor mij.
hoe meer ik trip (op LSD of andere middelen) hoe minder graag ik op deze kutplaneet rondloop.
hoe meer ik trip hoe harder ik tot de conclusie kom dat de huidige maatschapij niet werkt en hoe harder ik inzie wat er allemaal foutloopt in de wereld.
eigenlijk is het niet de planeet waarop ik niet graag verblijf maar is het de klotemaatschapij waarin ik niet wil leven.
spacelord zei:Wat ik erger vind is dat ik vaak mensen beschouw als onwetend en mijn interesse in sociaal contact soms verlies hierdoor.

Lavalamp zei:spacelord zei:Wat ik erger vind is dat ik vaak mensen beschouw als onwetend en mijn interesse in sociaal contact soms verlies hierdoor.
Moet je ze gewoon keertje mee laten trippen![]()
nieneinao zei:Het heeft mij toch van prater naar een observerend persoon veranderd, maar nu is de lsd op en ben ik langzaam weer normaal aan het worden![]()
gamezz zei:persoonlijk is er maar 1 ding ongezond aan LSD voor mij.
hoe meer ik trip (op LSD of andere middelen) hoe minder graag ik op deze kutplaneet rondloop.
hoe meer ik trip hoe harder ik tot de conclusie kom dat de huidige maatschapij niet werkt en hoe harder ik inzie wat er allemaal foutloopt in de wereld.
eigenlijk is het niet de planeet waarop ik niet graag verblijf maar is het de klotemaatschapij waarin ik niet wil leven.

Flameon zei:De kans dat je in een lsd trip kan blijven hangen!
vaarklaas zei:Flameon zei:De kans dat je in een lsd trip kan blijven hangen!
geloof je daar zelf in?
Ik werk in de psychiatrie, ik ken genoeg mensen die ergens in hangen.Flameon zei:vaarklaas zei:Flameon zei:De kans dat je in een lsd trip kan blijven hangen!
geloof je daar zelf in?
Yep, ken iemand via het werk die erin hangt
vaarklaas zei:Wat ik bedoel te zeggen, is dat er iets anders aan de hand is als iemand "ergens in blijft hangen". De LSD is de trigger, en volgens de psychiatrie dus de oorzaak, maar het middel zelf doet dit niet, dat geldt voor elk middel. Elke middel heeft invloed op iemands hersenen en zenuwstelsel, maar de hersenen zijn dusdanig ontwikkeld dat andere delen van de hersenen die veranderingen kunnen opvangen. Tenzij er schade is aangebracht wat niet meer te herstellen is, zoals het korsakov syndroom, dementie, etc. Zelfs schade bij hersenbloedingen kunnen zich (deels) herstellen.
Als er psychiatrische ziektebeelden ontstaan door een middel/ drugs, zoals psychoses, schizofrenie, hppd, allerlei stoornissen, dan is er of iets in de hersenstructuur vanaf de geboorte anders, dan hoeft een stressvolle situatie dat alleen maar te triggeren. Of iets wordt in de hersenstructuur veranderd door herhaalde psychoses, angsten, drugs, dan zou je ook "ergens in kunnen blijven hangen", maar dat kan ook cocaine zijn. Oftewel, na 1 LSD trip ergens in blijven hangen is er iets bij die persoon aan de hand wat LSD slechts getriggerd heeft. En dus jammer dat men LSD daardoor een slechte naam geeft.
aan de maatschapij kan ik zelf helaas weinig veranderen, helaas. Er iets aan doen en zorgen dat je gelukkig wordt. met het vooruitzicht dat we gaan moeten werken tot we dood vallen gaat me dit zeker lukkenvaarklaas zei:gamezz zei:persoonlijk is er maar 1 ding ongezond aan LSD voor mij.
Alle moeilijkheden in deze wereld zijn terug te brengen op slechts 2 dingen: "of je wil iets dat er niet is, of er is iets dat je niet wil."
In jouw geval snap ik niet waarom je zou trippen. Ik herken jouw verhaal, maar dat is in mijn geval juist door (oa) LSD veranderd. Zeiken en klagen is makkelijk, inzien dat dit leven een wonder is, inclusief jouw kutmaatschappij en dat je dat aanpakt en zorgt dat je gelukkig bent, omdat dit moment je enige kans is, dat is weggelegd voor mensen met wat meer ruggegraat.
![]()