wat is er gebeurd

vinnetje

Newbie
goedenmiddag lezers, ik ben nog aardig nieuw hier maar ik moet even iets van me afschrijfen en mischien kunnen jullie mij vertellen hoe dit zo raar is gegaan

ik gebruik regelmatig net zoals gister, het leek in het begin een ''normale'' avond te worden maar het isalles geworden behalve normaal.

rond 10 uur, vrienden van mij arriveren en we beginnen te zuipen, toen ik al aardig aangeschoten was gaan snuiven, zeker 8 dikke lijnen... daarna naar de plaatselijke club gegaan waar we los gingen... nog meer drank nog meer speed en ook xtc, dit is waar hetraar begint te gaan... alles begon te draaien en we kregen ruzie met een aantal lui, daarom maar richting huis gegaan rond een uur of 5, waar ik in bed ben gaan liggen en dingen zag draaien en shit, ik heb vaker van xtc dat ik lichte hallucinaties krijg maar dit was anders, toen ontzettend veel gaan zweten en voor de rest weet ik niks meer ik werd rond een uur of 10 wakker, of ik kwam weer bij ik weet het niet meer.... nu is de vraag wat is er gebeurd? hoe is dit gebeurd ? heeft iemand hier ervaring mee?

groeten, een belezen en regelmatige gebruiker :wave:

Hans

Wijs gebruiker
Ik weet wat er gebeurd is.. je bent veel te lomp bezig. Je snuift 8 lijnen als je al aangeschoten bent. Neemt daarna nog xtc wat je uitdroogt en zuipt daarna nog meer, wat je nog verder uitdroogt.

Detroit303

Bewuste gebruiker
vinnetje zei:
rond 10 uur, vrienden van mij arriveren en we beginnen te zuipen, toen ik al aardig aangeschoten was gaan snuiven, zeker 8 dikke lijnen... daarna naar de plaatselijke club gegaan waar we los gingen... nog meer drank nog meer speed en ook xtc

Als je dan toch zo belezen en ervaren bent, waarom vind je het dan raar dat je slecht gaat van stevige hoeveelheden drugs te combineren. :confused: :confused:
Djeezes, aandachtshoer.

Lauu

Badass junkie
Varry zei:
vinnetje zei:
rond 10 uur, vrienden van mij arriveren en we beginnen te zuipen, toen ik al aardig aangeschoten was gaan snuiven, zeker 8 dikke lijnen... daarna naar de plaatselijke club gegaan waar we los gingen... nog meer drank nog meer speed en ook xtc

Als je dan toch zo belezen en ervaren bent, waarom vind je het dan raar dat je slecht gaat van stevige hoeveelheden drugs te combineren. :confused: :confused:
Djeezes, aandachtshoer.

tja hij heeft wel je aandacht gekregen

pretender

Belezen gebruiker
als ik het goed gelezen heb, heb je 4 verschillende drugs gebruikt included alcohol........ wees blij dat je nog wakker bent geworden man!!!

je bent zeer overantwoordelijk bezig gozer en laat dit een wijze les zijn!!

dont fuck with dope.. :wave:

caoi

minamo

Bewuste gebruiker
misschien had die nieuwe dan niet zo dom moeten zijn om 8 lijnen te nemen.... zelfs een geestelijk gehandicapte snapt dat dat niet gezond is

Tripper

Wijs gebruiker
minamo zei:
misschien had die nieuwe dan niet zo dom moeten zijn om 8 lijnen te nemen.... zelfs een geestelijk gehandicapte snapt dat dat niet gezond is

Waarschijnlijk bluft hij.. Het zullen wel 8 kleine dunne lijntjes zijn. Mensen die ruzie krijgen zijn mijn mensen toch ook niet.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Ik denk niet dat de topicstarter dat over zichzelf heeft gezegt Exact :wink:

@ Vinnetje; wat verwacht je nou van ons? Ik vind het heel lullig voor je maar ik neem aan dat je nog genoeg hersencellen over hebt om zelf uit te vogelen waarom dit gebeurt is. Sterkte met herstellen en doe rustig aan he! :wink:

Antigone

Belezen gebruiker
Effe een vraagje aan alle mensen die zo ontzettend fel reageren op grote hoeveelheden
en foute combinaties zeg maar. Ik vraag me namelijk af hoe het jullie lukt als je eenmaal
onder invloed bent om je gezonde verstand te blijven gebruiken. Nuchter weet je natuurlijk
allemaal wel dat zoveel combineren niet zo slim is, maar overschatten jullie jezelf dan nooit
eens ergens midden in de nacht ofzo? Als je het dus effe allemaal niet meer zo helder ziet.

Het lijkt me dat vinnetje door 8 lijnen speed te snuiven toen hij al aangeschoten was
behoorlijk "ontnuchterd" is (of althans zo moet het geleken hebben voor hem)

Op zo'n moment kun je dus een vergissing maken en menen dat je makkelijk nog wel
wat speed kunt nemen en een pilletje erbij. Hoe komt het dat alle felle tegenstanders
deze vergissing nooit maken? Of doen jullie je braver en verstandiger voor dan jullie zijn? :)

No offence intended :*

citrobacter

Experimenterende gebruiker
Antigone zei:
Effe een vraagje aan alle mensen die zo ontzettend fel reageren op grote hoeveelheden
en foute combinaties zeg maar. Ik vraag me namelijk af hoe het jullie lukt als je eenmaal
onder invloed bent om je gezonde verstand te blijven gebruiken. Nuchter weet je natuurlijk
allemaal wel dat zoveel combineren niet zo slim is, maar overschatten jullie jezelf dan nooit
eens ergens midden in de nacht ofzo? Als je het dus effe allemaal niet meer zo helder ziet.

Het lijkt me dat vinnetje door 8 lijnen speed te snuiven toen hij al aangeschoten was
behoorlijk "ontnuchterd" is (of althans zo moet het geleken hebben voor hem)

Op zo'n moment kun je dus een vergissing maken en menen dat je makkelijk nog wel
wat speed kunt nemen en een pilletje erbij. Hoe komt het dat alle felle tegenstanders
deze vergissing nooit maken? Of doen jullie je braver en verstandiger voor dan jullie zijn? :)

No offence intended :*

Ik ben zo ook al een paar keer bescheten aangekomen, zeker als je véél drinkt denk je dat iedere lijn gemakkelijk binnengaat(grammetje met twee man op die avond). Dag erna word ik wakker voor de spiegel, rechtstaand??? Blijkbaar niet geslapen dus en speed werkte nog lekker door tot die namiddag, toen was mijn liedje uitgezongen. Daarna heb ik het ook nooit meer (of toch zeker niet op zo'n manier) gedaan.

minamo

Bewuste gebruiker
ik weet heel goed wanneer ik moet stoppen. neem anders gewoon een bepaalde hoeveelheid mee, en laat de rest ergens anders liggen.

Petricov

Belezen gebruiker
Uit ervaring kan ik vertellen dat je beter geen alcohol kan drinken tijdens drugs gebruikt (THC uitgezonderd)....

3 keer op je bek gaan doet best pijn (en de andere keren prob vergeten)

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
huh wat gebeurd er? :confused: ik legde maar 8 lijnen ik had me kapot gezope en had pille op en het ging wat mis :confused: Help!! Hoe kan dit???

:rolleyes:

Bovenaan