wat is ghb?

shihuandgi

Belezen gebruiker
wat is ghb nu eigenlijk?

en btw. wie wil er nu verdoofd/verlamd worden?

ik heb pas ondervonden hoe het is om verdoofd te zijn(bij tandarts linkerkaak ik voelde echt niets meer !) en het was echt niet leuk!.

dit is waarschijnlijk wel anders ofzo...

Frisko

Badass junkie
shihuandgi zei:
wat is ghb nu eigenlijk?

ik heb pas ondervonden hoe het is om verdoofd te zijn(bij tandarts linkerkaak ik voelde echt niets meer !) en het was echt niet leuk!.

mjah,is wel anders verdoofd als een plaatselijke verdoving van de tandarts hoor... :P :P :P

Wortel

Bewuste gebruiker
shihuandgi zei:
wat is ghb nu eigenlijk?

Hmm ik vergelijk het met bezopen zijn alleen dan toch nog wat leuker :grin:

Ruud

Experimenterende gebruiker
shihuandgi zei:
wel,ik ben nooit bezopen geweest en ben dat ook niet van plan maar is ghb dodelijk of schadelijk?

Alles is dodelijk natuurlijk, alleen de dosis maakt verschil. Alleenj is ghb pas dodelijk bij 1 gram/per kilo lichaamsgewicht ongeveer, zoveel kun je niet op omdat je dan wel gaat kotsen.

Een sigaret roken of een flesje bier drinken is slechter dan een ghb'tje drinken.

Ruud

Teveel ghb is wel slecht voor de nieren omdat er natrium aan verbonden is. Beter is om dit af te wisselen met kalium-ghb maar omdat dit zeldzaam is zal dat wel moelijk worden.

slunse

Bewuste gebruiker
is KOH zo moeilijk te krijgen dan? zit je met K-ghb trouwens ook nog altijd met die hygroscopiteit?

Ruud

SWIM maakt ook wel eens ghb maar is nog nooit KOH tegen gekomen, althans niet food-grade.

Ik durf het niet zeker te zeggen maar volgens mij is Ka-ghb net zo hygroscopisch.

Ruud

Ben het nog nooit tegengekomen, ook niet bij online suplliers. Maar het kan ook zijn dat ik niet goed gekeken heb natuurlijk. Wat je wel kunt doen is bij de winkel Kcl een zoutvervanger, dit kun je omzetten naar KOH dmv elektrolyse. Mar is erg omslachtig allemaal. SWIM houdt het gewoon bij NaOH.

Bal0n

Badass junkie
Idd, ik zou het ook gewoon bij NaOH houden. Dat gedoe over Na geblaat zal echt wel meevallen. Die 5 ml is nooit genoeg om last van je nieren van te krijgen. Hoeveel Na krijg je wel niet binnen als je een dagje naar het strand gaat?

Ruud

Het aandeel Natrium in NaOH is op 63gram NaOH 32,2 gram natrium.

63 gram NaOH is voor 125ml gbl, om redelijk sterke ghb te krijgen maak je van 125ml gbl ca 200ml ghb.

32.2 / 200 = 0.161 gram natrium per ml ghb x 5 = 0.805 gram natrium per buisje. Toch nog een redelijke hoeveelheid IMO.

Als je weet dat je ghb gaat gebruiken zou ik gewoon wat matig zijn met zout zodat je wat meer ghb kunt nemen.

Robdebob

Bewuste gebruiker
Re:

Ruud zei:
Het aandeel Natrium in NaOH is op 63gram NaOH 32,2 gram natrium.

63 gram NaOH is voor 125ml gbl, om redelijk sterke ghb te krijgen maak je van 125ml gbl ca 200ml ghb.

32.2 / 200 = 0.161 gram natrium per ml ghb x 5 = 0.805 gram natrium per buisje. Toch nog een redelijke hoeveelheid IMO.

Als je weet dat je ghb gaat gebruiken zou ik gewoon wat matig zijn met zout zodat je wat meer ghb kunt nemen.

Naar deze berekening was ik al een tijdje op zoek, was te lui om hem zelf te maken :rolleyes: . Maar 0,8 gram per 5 ml is behoorlijk veel. De aanbevolen dagelijkse hoeveelheid Natrium is 2 gram. Als je veel ghb gebruikt kan ik me voorstellen dat je last gaat krijgen van een (te) hoge bloeddruk. Ghb zorgt voor hypotensie (lage bloeddruk), waardoor je er tijdens gebruik niks van merkt. Misschien zou het een rol kunnen spelen bij de afkickverschijnselen (extreem hoge bloeddruk). Interessant....

Ilse

Newbie
Dat is ook precies waar ze op letten bij het afkicken.
Tijdens het afkicken van ghb (opname) werd er 18x(!) op een dag mijn bloeddruk en hartslag gemeten. Vooral de bloeddruk kan extreem hoog worden tijdens het afkicken idd.

Overcome

Belezen gebruiker
Re:

Dat ben ik niet met je eens, ik denk dat je het niet kan vergelijken omdat GHB op een heel andere manier schadelijk voor je is dan een sigaret.

Ruud zei:
shihuandgi zei:
wel,ik ben nooit bezopen geweest en ben dat ook niet van plan maar is ghb dodelijk of schadelijk?

Alles is dodelijk natuurlijk, alleen de dosis maakt verschil. Alleenj is ghb pas dodelijk bij 1 gram/per kilo lichaamsgewicht ongeveer, zoveel kun je niet op omdat je dan wel gaat kotsen.

Een sigaret roken of een flesje bier drinken is slechter dan een ghb'tje drinken.

chertje

Newbie
okay jij bent nog online en dat weet ik zeker jij wilt wten way ghb is dat ken ik je precies vertellen dat is jlote dpul echt waar en uj maajt nu heel veeel schrijffouten Ik zie dat echt ik zie dat endaarom zeg ik je ga noot ghb uitptoberen t = r dus want dan ga je voor gaas echt waar!!!, ghb vindt ik zelf geweldig echt waaren vooral als je coke op hebt dab is ghb het spul wat je moet nemen rcht waar en plss 1 ding aks je dit leest geef dan antwoord alsjrblieft geef antwoord als eerste via m'm msn [email protected] echt doen! want ik ben hier nieuw en weet niet hoe dit werkt!en ik ka n je precies vertellen wat ghb is en wat t doet echt waar hoe laat het nu ook is en hoe erg ik ook naar de klote ben ik geef je t antwoord wat je moet hebben!!!

Overcome

Belezen gebruiker
Flugeltje zei:
Even gequote van een toxicoloog

Simpel gezegd kun je wel stellen dat roken slechter voor je is. GHB hoeft namelijk niet schadelijk te zijn voor je lichaam. Tabak is altijd schadelijk.

Ik kan me dat zo slecht voor stellen, als je kijkt wat GHB met je lichaam doet... ik bedoel als je GHB in je lichaam gooit dan gooi je een best chemisch goedje in je lichaam, ik denk *en misschien is dat naief* dat Ghb net als roken gewoon slecht voor je lichaam is...

Flugeltje

Wijs gebruiker
Overcome zei:
Flugeltje zei:
Even gequote van een toxicoloog

Simpel gezegd kun je wel stellen dat roken slechter voor je is. GHB hoeft namelijk niet schadelijk te zijn voor je lichaam. Tabak is altijd schadelijk.

Ik kan me dat zo slecht voor stellen, als je kijkt wat GHB met je lichaam doet... ik bedoel als je GHB in je lichaam gooit dan gooi je een best chemisch goedje in je lichaam, ik denk *en misschien is dat naief* dat Ghb net als roken gewoon slecht voor je lichaam is...

Waar... en ik heb nog citaten gevonden van artsen en toxicologen waarin ze beweerde dat sporadisch gebruik (elk weekend een paar dopjes) geen enkel nadelig effect zou hebben op geen enkel orgaan, en nu zijn er toch al wel best veel onder zoeken naar gedaan..

Maar op internet kan je veel onzin tegen komen. Ik ben zelf boeken en onderzoeken beginnen lezen, zodat ik meer begreep wat het goedje is, en geloof me, alcohol en tabak zijn vele malen schadelijker

Bovenaan