Wat is het?

Controlla

Newbie
Hey, Ik ben jorn, 19 jaar en woon in de provincie v-b.

Ik zit met een zeer rare vraag, heb pas in de zak van mijn vader iets raar gevonden. Ik ben geen gebruiker, maar wou zeker wel weten wat het was. Het was zooiets groen achtig en kneedbaar. Wanneer ik hem erop aansprak zei hij 'Is voor mijne rug, als ik teveel last heb'. Ook heb ik eens met het puntje van mijn tong er tegen gezet en dat smaakte zeer bitter ( eerste gedachte was dus speed ). Nu na paar dagen nam ik het zakje terug in mijn handen, en was het precies uitgedroogd. Het was niet meer kleverig en had een rozeachtige kleur, ook was het niet meer kleiachtig maar dus zeer droog...

Iemand die mij hierbij kan helpen, want zou dit echter echt wel willen weten..

grtz en bedankt...

Dubz

Bewuste gebruiker
Van groen en kneedbaar, naar roze en droog..

Geen idee. Fotootje van maken misschien?

Maar verder: Zit je wel vaker in de zakken van je vader? :confused:

Controlla

Newbie
Dubz zei:
Van groen en kneedbaar, naar roze en droog..

Geen idee. Fotootje van maken misschien?

Maar verder: Zit je wel vaker in de zakken van je vader? :confused:

Moet toch voor je de broek in de was gooit?

Zal er straks eens een foto'tje van maken :)

Controlla

Newbie
Sorry, qua kleuren was ik fout. Het was wit achtig en klei. Nu is het meer in poedervorm en meer naar de beige kant toe getrokken.

Hier even een foto'tje.

Door dit hier te plaatsen, kunnen er toch geen gevolgen optreden? Alles blijft toch onder dit forum hier?

grtz

atbboy

Bewuste gebruiker
Controlla zei:
Sorry, qua kleuren was ik fout. Het was wit achtig en klei. Nu is het meer in poedervorm en meer naar de beige kant toe getrokken.

Hier even een foto'tje.

Door dit hier te plaatsen, kunnen er toch geen gevolgen optreden? Alles blijft toch onder dit forum hier?

grtz

Bruin, lijkt heroine .
Wit, je pa gebruikt ook crack !

Je pa gebruikt crack en vangt z`n cravings op met heroine.

Junk style :rock:

Controlla

Newbie
euh, ik lach er echter niet mee hoor. Schaam me zelfs :) Denk je echt da het heroine is?

Ik bedoel, eerst was het wit en kleiachtig, nu ineens bruin en minder kleiachtig maar meer poeder... Het smaakte ook zeer bitter!

Ik neem dit heel serieus :)

grtz

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Anders snuif er eens een lijn van?

Nee grapje.. Maar het hoeft toch niet perse iets van drugs te zijn? ;o

Controlla

Newbie
snuiven, gek?:grin:

in zo een zakje? hij zegt dat het iets is tegen zijn rug??? heb al eerder weed gevonden met hem, dus da kans dat het drugs is, is toch wel vrij groot hé?

Echt geen gedacht wat het zou kunnen zijn?

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Controlla zei:
snuiven, gek?:grin:

in zo een zakje? hij zegt dat het iets is tegen zijn rug??? heb al eerder weed gevonden met hem, dus da kans dat het drugs is, is toch wel vrij groot hé?

Echt geen gedacht wat het zou kunnen zijn?

Wat voor zakje? Een ziplock? Daar kan van alles in zitten. Niet alles in zo'n zakje is drugs. De kans dat het drugs is aangezien je ook wiet gevonden hebt is even groot als wanneer je dat niet gevonden had.

Zoals Vaste Klant al zegt, gewoon vragen. Is toch niet zo moeilijk.

Verder geen idee wat 't eigelijk kan zijn. tja.. Mss hero, maar dan houd 't ook als nel op...

Ketnoniesman

Bewuste gebruiker
Confronteer er hem mee, zeg dat je ongerust bent! Het is je pa, hij zal dat wel begrijpen.
Het is niet voor niets familie...
Zou het wel nog niet direct tegen ma vertellen. Pas als je vader je een onconcreet antwoord geeft zou ik er eens mee naar je ma gaan.
Nuja, dit is wat ik zou doen!

Controlla

Newbie
Ok, jullie stellen mij iets meer gerust. aangezien het nu bruin was en bitter had ik echt het gevoel dat het hero was. Nu weet ik het ook niet helemaal, maar ik vraag het wel even.

bedankt :wink:

Dubz

Bewuste gebruiker
Mehh dit lijkt me geen heroine. Vooral niet als het eerst een andere kleur had.

Zou gewoon ff doorvragen bij je pa, dat je bezorgd bent om hem, en graag wil weten wat het is, zodat jij je geen zorgen hoeft te maken.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Confronteer hem ermee , of breng het naar een testcentrum. Het zal voor ons namelijk bij gissen blijven en daar heb je ook niks aan...

Succes!

pawelonius

Belezen gebruiker
testcentrum is inderdaad een erg mooie oplossing.
Groot pluspunt is dat je niet de dupe kan worden van leugens :)
minpunt is dat áls het iets is waar de vader aan verslaafd is er dikke ruzie kan ontstaan omdat je iets van hem 'steelt'

Arthur King

Wijs gebruiker
pawelonius zei:
minpunt is dat áls het iets is waar de vader aan verslaafd is er dikke ruzie kan ontstaan omdat je iets van hem 'steelt'
Lijkt me niet, aangezien hij het al 'gestolen' heeft van z'n vader om er een foto van te maken. Ik zeg: testcentrum.

Mike

Bewuste gebruiker
Vraag het aan je vader, zeg dat je ongerust bent en dat je liever niet wil dat hij naar de klote gaat. Als hij er verder niets over wil zeggen dan gaat het je dus ook niet aan.

Als hij een goede vader voor je is, hij geen rare dingen doet of niet regelmatig je moeder door de tent mept is er in mijn ogen niets om je zorgen over te maken toch?

Wat doet hij voor werk overigens?

L

Lid 6909

Gast
Ik denk dat het heroine of speed is. Zoiets haal je niet bij de apotheek als je last van je rug hebt, dat word niet in ziplocks en in de vorm van zulk poeder/kneedbaar spul gegeven.

Ik denk dat je vader serieus wat te verbergen heeft, anders had hij je wel uitgelegd wat het ECHT was. Dus bijvoorbeeld, dat is dit en dit medicijn, voor als ik last van mijn rug heb.

Heb je het intussen al gevraagd aan je pa?

succes :wave:

Controlla

Newbie
Hey,

Neen! Heb er mij echter geen vragen achter gesteld. als hij het wilt doen, moet hij het weten...

Zolang als hij maar werkt en een goede vader voor zijn gezin is ( Zoals hij nu zelfs doet ).

Denk zelf ook wel da hij iets te verbergen heeft, zolang hij er maar niet mee gepakt word zodat we alle ellende achterwege kunnen houden :)

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Denk je niet dat als hij ermee gepakt wordt of als het mis gaat, dat het dan al te laat is? Je kan er beter achterkomen door het te testen of na te vragen, dan het te negeren vind ik. Mja het is jouw pa en jij kan de situatie beter inschatten dan ik.

tripkop

Belezen gebruiker
Ik denk eerlijk gezegd dat je vader misschien wel gewoon de waarheid spreekt, want ik heb nog nooit drugs zomaar van kleur zien veranderen eigenlijk.

Vraag het hem gewoon nog eens en vraag erop door tot hij echt de stofnaam zegt. Als hij vraagt waarom je er zo op doorgaat dan zeg je toch gewoon eerlijk dat je bang bent dat het heroine is?

Op basis van die foto zou ik trouwens richting hero denken, maar met jouw verhaal erbij lijkt de kans dat het niét om een illegale drug gaat vrij groot. (gelukkig maar)

PS.: zet het hier ff neer als je alsnog te weten komt wat het is, want nu zijn wij natuurlijk allemaal even nieuwsgierig

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ben nou toch wel benieuwd of we nog eens van de ts te horen gaan krijgen wat het nou was...

Controlla

Newbie
Hoi,

Ja klopt, ben het net gaan vragen nadat ik een pb heb gehad met wat het wel kan zijn. Dus ik ging het aan pa vragen. Had dan ook gezegd dat ik schrik was dat het hero was, maar het was cocaine zei hij. ik zo bruine cocaine??? Heeft mij me een beetje info gegeven. Maar hij zou het niet echt gebruiken, soms in het weekend eens als hij op stap gaat met de motorbende :) zo, het heeft me wel een stuk geruster gesteld hoor...

Ohja, degene die zei dat het geen drugs was, zo zie je maar... het was wel zo.

grtz

Bovenaan