Wat is het?

J0rrit

Badass junkie
Ik had witte pillen met bruine spikkeltjes en een soort kikkervoetje ( 3 streepjes met 1 punt verbonden schuin ) erop, die gast noemde ze rolexjes.

Op het begin leek het gewoon mdma, het waren zeer goeie pillen. Maar niet veel energie ofzo. Je kreeg er wel buikpijn van ofzo, ze lagen zwaar op de maag. Ook gewoon je beeld trillen zoals bij mdma, maar niet of nauwelijks love-gevoel. Op het feest had ik een sterke hallucinatie van dat iedereen in de zaal een moment met grote snelheid horizontaal door de zaal ging.

Op de terugreis op de fiets werd ik opeens vol wazig en alles begon in slowmotion te gaan, praten, zien, horen en voelen. Tegelijkertijd kreeg alles een grijze waas en alles was opeens zwart-wit. Dit lijken me geen normale mdma-hallucinaties, door de grote hoeveelheid mdma had ik misschien veel MDA in mijn bloed, maar zelfs voor MDA lijkt me dit te hard.

Ik heb dit nog een keer meegemaakt met andere pillen, witte visjes. Maar die witte visjes heb ik heel vaak gehad maar was ook maar 1 keer dat ik dat meemaakte, toen zag ik ook allemaal mooie kleuren in de bladeren enzo. Het zou misschien kunnen dat er een pil bij zat waar nog iets anders in zat, een sterker tripmiddel. Overigens was dit wel maar een moment, niet langer dan 10 seconde ofzo, toen ik weer ging lopen ging het weer weg.
Herkent miss iemand dit en zat er een kleine hoeveelheid van een ander middel erin ofzo, of kan je zoiets ook hallucineren als je bijvoorbeeld oververhit/uitgedroogd bent, dat was ik namelijk wel toen. Of miss dat er op dat moment gewoon ff heel veel MDA in me bloed omgezet was?

Bewild

Bewuste gebruiker
Waarom kom ik nu is nooit pillen met mda tegen?

Ik zou het echt graag eens proberen :( .

J0rrit

Badass junkie
ik weet niet, alles slowmotion, zwart witte waas over alles, en superfelle mooie kleuren in de bomen, en een keer had ik dat ik allemaal lettertjes en cijfertjes over mijn beeld heen zag gaan. Zijn deze hallucinaties niet té voor MDA ? en was het gewoon n sterker tripmiddel ofzo?

J0rrit

Badass junkie
ik weet niet, alles slowmotion, zwart witte waas over alles, en superfelle mooie kleuren in de bomen, en een keer had ik dat ik allemaal lettertjes en cijfertjes over mijn beeld heen zag gaan. Zijn deze hallucinaties niet té voor MDA ? en was het gewoon n sterker tripmiddel ofzo?

J0rrit

Badass junkie

FlipMeister

Bewuste gebruiker
MDA is erg hoor ... Toen nog met de witte molentjes waar MDA in zat (60-80 mg) Heb ik de raarste dingen meegemaakt. Kudde honden zien lopen en zodra je erop concentreert is het weg. Of dat je overal bekenden ziet lopen. En als je echt hoge doseringen neem (:grin:) heeft alles van die rimpelingen overal omheen. En met je ogen dicht denk je dat je heeeeel ergens anders bent. Ik dacht dat ik zat te msnen, op de trein zat te wachten en toen ik thuis op bed lag vergat ik om de 10 minuten waar ik was. Op een gegeven moment had ik zoiets van; 'ik weet dat ik straks vergeet waar ik ben dus niet schrikken'. BOEM hoofd leeg. 'waar ben ik?'. Ooh ja thuis :)

FlipMeister

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:

Jeuzus nieuw record een triple post :confused:

Ellesdee

Badass junkie
GabberSnoePie zei:
Hahahaha egt telefoon en darkscope samen, wat een geweldige gesprek zal je dan krijgen :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

pfffff volgens mij zou dat gesprek zo laag van niveau zijn...
:rolleyes:

maar goed
kerel
voor de zoveelste keer
laat je shit testen man
dan open je tenminste niet meer van die bullshit topics

je opent zulke topics zoooooo vaak

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Ellesdee zei:
GabberSnoePie zei:
Hahahaha egt telefoon en darkscope samen, wat een geweldige gesprek zal je dan krijgen :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

pfffff volgens mij zou dat gesprek zo laag van niveau zijn...
:rolleyes:

maar goed
kerel
voor de zoveelste keer
laat je shit testen man
dan open je tenminste niet meer van die bullshit topics

je opent zulke topics zoooooo vaak

idd en telefoon is de darcscope 2 :confused: Ze krijgen zovaak commentaar en ze blijven t maar niet snappen, wtf :rolleyes:

Bovenaan