Wat is je grootste verslaving?

HolySmoke

Experimenterende gebruiker
Muziek! Zonder wiet, seks of drank red ik me wel een weekje of wat, maar een muziekloos bestaan zou fataal zijn.

TeQ

Bewuste gebruiker
HolySmoke zei:
Muziek! Zonder wiet, seks of drank red ik me wel een weekje of wat, maar een muziekloos bestaan zou fataal zijn.

Daar noem je me wat inderdaad! :grin: Ook liever blind dan doof? :wink:

Brasco

Experimenterende gebruiker
Muziek is idd mijn grootst verslaving.. ik heb een keer een week in zweden gezeten in the middle of nowhere met een lege discman en dat was echt na 4 dagen een bad trip.. ik was ontzettend onrustig, liep de godganse dag te neurieen en te zingen en ik heb 2 dagen puur en alleen aan muziek gedacht.. toen ik terugkwam en voor het eerst weer echt mn eigen muziek hoorde was dat hemels..

Daarnaast is het roken van een joint erg aantrekkelijk in het weekend, maar door de weeks heb ik er eigenlijk geen behoefte aan.. niet meer iig :mrgreen:

Jeller

Badass junkie
DarkScope zei:
daar kan je toch niet echt verslaafd aan zijn :confused:
speed en coke ok, maar mdma :rolleyes:

mijn verslavijg is nog altijd vetting eten, ik begin weer zin in frieten/pitta te krijgen :tongueout:

Anathema

Belezen gebruiker
Sex! Met mijn vriendje :hearteyes:

Voor de rest Muziek!

Alcohol en Sigaretten heb ik sinds een paar maanden zwaar onder controle..

:mrgreen: :wave:

ZI09

Bewuste gebruiker
Dzy zei:
Ik ook laat naar bed gaan.

En magicen.
Magic is leuk.
Ik ga er weer mee beginnen.
Alleen even de oude magic gang in leven krijgen. In dit deel van het land lijkt het flink uitgestorven. Op wat die-hards na.
Maarja, die ratten hebben 1. veel geld, en 2. veels te veel power en andere sicke kaarten.

Pas Battlegrounds op de XBOX (bestaat blijkbaar ook op de pc) gaan spelen. Best leuke game ook.

Audio Scum

Belezen gebruiker
Hasj en Wiet maar of het nou verslaving of gewoonte is weet ik niet.
Ik denk als ik m`n leef patroon zou weizigen dat ik een heel stuk minder hoef te roken.
Het is nl. niet echt een verlangen (soms wel hoor) maar meer van ik huur bijna elke avond een film en rook daarbij een hasj joint gewoon lekker op de bank ontspannen met je stonde harsens filmpie kijken. Ik zou ook muziek kunnen maken, cpu-en, plaatjes draaien, huiswerk of sporten. Maarja dit vind ik gewoon rulext.

Voor het slapen ga ik eerst ff wat lezen en daar bij rook ik een wiet joint bij, tis niet dat ik het mis maar het is gewoon lekker erbij, ben het gewent, misschien dan toch een vorm van verslaving?

meth666

Belezen gebruiker
Hmmmm, nu al bijna een jaar lange verslaving aan amfetamine gerelateerde stoffen, waarbij met name dexedrine. De ene periode is het wat extremer dan de andere want kan me soms nog wel redelijk goed beheersen. Ben er niet trots op maar schaam me er ook niet voor.
Hey, Its just the way i am :wink:

Psilo

Bewuste gebruiker
C2H5OH....definitely.....

Als het nu op de markt zou komen zou het op lijst één van de doping-wet komen te staan....

Bovenaan