wat is jou dosis

wat is jou dosis

• 1 pil

Stemmen: 0 0,0%
  • 2 a 3 pillen

• 3 a 5 pillen

Stemmen: 1 100,0%
  • 5 a 10 pillen

• Totaal aantal stemmers
    1

Superman

Experimenterende gebruiker
ik was eens benieuwd hoeveel pillen de mensen ongeveer op een avond uitgaan slikken Groetjes :rolleyes: superman

Mac...

Badass junkie
Kan ook nog al s verschillen, ligt er toch wel aan hoe die valt, als ik echt lekker wakker en wazig ben kunnen het er wel eens meer zijn, maar meestal een stuk of 3.

Superman

ik heb de laatste tijd weekelijks gebruikt mijn lichaam is er heel erg aan gewend geraakt majah ik heb nu al 2 weken niet meer gedaan en zal de komende weken ook niet meer doen effe relax moet ook bijna examens maken enzo dus wordt het ma bier dit weekend :)

ploerd_dark_core_

te veel

Ik woon in een omgeving dat echt bijna iedereen die ik ken gebruikt...en heel veel ook!!!

Ik gebruik het nu een jaar of 4 en ongeveer een jaar geleden gebruikte ik gewoon Te veel op een weekeind!!

Ik heb het een x gehad dat ik 13 pilletjes op had in 1 nacht..van vrijdag avond tot zaterdag middag..

heb het ook een x gehad dat ik samen met nog 2 anderen 25 pilletjes had gekocht voor Thunderdome...die hebben we in 1 wknd opgemaakt...het wknd erna 12 pilletjes met z'n 2en opgemaakt..en toen datzelfde wknd nog eens 10 pilletjes gegeten met 2 man..

dus 47 pilletjes met z'n 3en in 2 weken..das best veel..toch?

De laatste keer dat ik xtc gebruikt hebt (één week terug) had ik er 4 genomen, achteraf gezien toch wel iets te veel van het goeie, 2 weken daarvoor had ik er ook 4 maar die waren niet zo straf in vergelijking met vorige woensdag, want ben toen toch effe moeten gaan liggen in de auto, had er ook coke opgebruikt en had ff wat hartkloppingen.

nou ja, volgende keer ééntje minder ....

spawn

Newbie
Ben nog nie verder gekomen dan 1 op een avond, maar zie er dan ook nog normaal uit (gelukkig)
Begin altijd met een halfje want heb geen zin om met me trekkende bek rond te lopen. :rolleyes:

L-Mack

Hangt er allemaal van af hoeveel mg er in de pil zit.
Goede pillen met meer dan 100 mg, daar neem ik er 4 a 5 van over heel de nacht. En zwakke pillen met ong 50 mg daar neem ik er 8 a 10 van...

GabberFreak17

Belezen gebruiker
Mac Zoveel gebruiken is idd zinloos als j t volgens de veilige normen steld.
maar ik heb een hoop opgezocht over xtc/speed/coke... en weet bijvoorbeeld de werking bijzonder slecht is van alles.. maar toch je als je eenmaal begint met slikke van xtc.. j een drang naar meer krijgt bij sommige mensen.
merk dat ik zelf ook stomiteiten uithaal.. bijvoorbeeld 2 schijven xtc
getest op een dosis van 220 mg Mdma. keer 2.. plus nog 2 stuks van 70 mg.. stommiteit.. ook de laatste keer voor xtc.. omdat t hele efect gewoon WEG is.. alleen een realisatie van ik ben destructief bezig. eigenlijk zinloos als j het tevaak doet. zo een moment heb je zelf vast ook wel eens gehad.

moet trouwens zegge j altijd een nuchtere slimme toespraken kunt houden:wink:

Mac...

Badass junkie
Dank je wel, gabber

Maar ik zeg ook niet dat het niet kan of mag gebeuren, weet er alles van. Heb het ook zelf al vaker gezegd dat iedere gebruiker zijn wilde tijd heeft. Maar als je op het einde van je topic zegt:
dus 47 pilletjes met z'n 3en in 2 weken..das best veel..toch?
Dan wil je gewoon ff laten zien hoe stoer je wel niet bent. En een reactie uit te lokken. Das een domme vraag, daar weet je zelf het antwoord al op. had dat best veel toch weggelaten dan had ik er niks op gezegd.

Maar ik denk dat ploerd.. ondertussen wel tot inzien is gekomen, daarom had ik niet meer op zijn post gereplyed.

essie

Newbie
Als ik er al 1 probeerde ging ik daarna altijd spontaan over mn nek, en schoot t standaard in mn luchtpijp....stond ik ook nog ff lekker te stikken voor 3 minuten lang......ik hoef ze dus echt allang niet meer!!!

bartje85

Newbie
had zaterdag 4 snoepjes en 3 lijntjes op en ging pas savonds om 12 uur in de trein out. verder niks aan over gehouden (behalve dan spierpijn in mijn kaken en schouder...)

smartie70

Newbie
Ligt er inderdaad aan welke pillen,hoe de sfeer en muziek zijn, hoe ze vallen en of je gaat afteren.
Ik heb zelf vaker dat ik bij thuis feestjes (chillen bij vrienden) meer slik dan op een groot feest of festival. :rolleyes:

smartie70

Newbie
Ligt er inderdaad aan welke pillen,hoe de sfeer en muziek zijn, hoe ze vallen en of je gaat afteren.
Ik heb zelf vaker dat ik bij thuis feestjes (chillen bij vrienden) meer slik dan op een groot feest of festival. :rolleyes:

Marcel

Belezen gebruiker
Ik gebruik meestal zo'n 120 - 140 mg op een nacht. Das wel genoeg. Terecht merkte iemand overigens al op dat het aantal pillen natuurlijk helemaal niks zegt.

Bij de xtc tests zien we dat de hoeveelheid mdma varieert: grofweg van 40 - 200 mg per pil (zie resultaten op: http://www.drugs-test.nl/default14017.html).

Daarom is het goed om te weten:
- hoeveel jij nodig hebt om optimaal te gaan (in mg dus, niet in aantal pillen);
- hoeveel er in je pillen zit.

jin

Christiaan18 zei:
ik heb mezelf voorgenomen niet meer dan 3 pille op een avond te slikken

ik had mij da ook voor genomen maar als ge van 3 pilletjes niks meer voelt moete wel meer slikken :) . Of terwijl mengen mijn favoriete onderdeel van drugs . :grin: . een beetje speed achter een paar pillekes mmmmmmmmmmmmmmm :P :mrgreen:

flash kieke

Wijs gebruiker
pffff kwe ni ,vorige week stuk of 20 pille op 3dagen en 3lijnen speed :flushed: maar ja ik ga nu proberen met 4 pillen maximum op een avond te slikken :P moet echt minderen :mrgreen:

jacey

Ik gebruikt nu al bijna 3 jaar geen pillen. Nam vroeger 5 op een feestje geloof ik. Had het trouwens niet echt door maar als ik weer thuis was telde ik wat ik over had. 5 pillen vond ik wel schrikken omdat ik heel slank ben en vrouw.

Ik ook een stuk of 3 aangezien ze tegenwoordig met de dag slapper worden...., helaas (of is het de gewenning)

Maar goed stel je doet dat 2x in de week, 6 per week, 24 per maand, 288 per jaar

288 per jaar, op de lange termijn vraag ik me af wat voor een gevolgen dit kan hebben.

Bal0n

Badass junkie
Hahahaha

Je doet het 2x in de week, en je vraagt je af of het door gewenning komt? Wake up, dude :).

Marcel

Belezen gebruiker
pilletikker zei:
Ik ook een stuk of 3 aangezien ze tegenwoordig met de dag slapper worden...., helaas (of is het de gewenning)

Maar goed stel je doet dat 2x in de week, 6 per week, 24 per maand, 288 per jaar

288 per jaar, op de lange termijn vraag ik me af wat voor een gevolgen dit kan hebben.

Die gevolgen op de lange termijn: lees eens rond op dit forum en op internet. Als het hierboven beschreven gebruik je echte gebruik is dan zou ik me ernstig zorgen gaan maken. Dan kun je namelijk rekenen op serieuze hersenschade die zich (als dit al gebeurt) pas na hele lange tijd herstelt. Factor die hier nog van belang is, is je leeftijd. Hoe jonger, hoe groter en blijvender is de schade (zijn de huidige wetenschappelijke inzichten).

Lees aub goed waarom je nu gewenning merkt. Dit is niet voor niks!!!

Ook hier geldt Less=more!

Bovenaan