Wat is jou ideale triplocatie?

Flameon

Badass junkie
Trippen kun je vrijwel overal doen, maar de ene plaats is mooier / geschikter dan de andere plaats. Post in dit topic waar jij het liefste gaat trippen!

Ik trip zelf het liefste in de natuur. Hier in de buurt heb je een groot nationaal natuurpark en dat vind ik ideaal om te trippen. Een heel mooi en rustig gebied.
Mijn laatste trip (2ce) was overigens in het Vondelpark te Amsterdam. Was ook wel leuk, maar anders / drukker

Fulairyn

Belezen gebruiker
Hier heb je van die uitgestorven waalstrandjes waar ik uren kan zijn. Ook vind ik het lekker om een deel van een trip gewoon op m'n bed te liggen.

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Parken zijn chill idd. Hier hebben we een groot park langs het markermeer waar je ook kampvuurtjes mag bouwen, dat is echt mooi :smoke:

L

Lid 6909

Gast
ik trip het liefst thuis, en dan met mooi weer in de tuin en met wat kouder weer op zolder (foto van zolder komt nog)

Drientje

DF-koning
Goa feestjes zijn gemaakt om te trippen met LSD, Paddo's het liefst thuis onder een dekentje en Ayahuasca het liefst bij de sjamaan in de Tipi. Andere tripmiddelen moeten nog ontdekt gaan worden.

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik ben zelf helemaal teruggekomen van het idee dat het leuk is om te trippen met mensen die je niet/amper kent (ayahuasca uitgezonderd, maar ja, dan gaat het ook niet om wel of niet leuk) Dus zelfs zo'n goafeest lijkt me niet echt chill onder invloed.
Ik zou graag is in de natuur willen trippen. Want zelfs zonder drugs is het al een trip! Het enige nadeel lijkt me dat je voorbijgangers onder ogen moet komen. Tenzij je natuurlijk zoals gnuxx woont^ :grin: Wauw, wat een tuin!
Maarre tot nu toe, is mijn ideale triplocatie lekker in mijn luie stoel :sunglasses:

azgaza

Badass junkie
Ik vind de psy feesten op ruigoord echt een ideale locatie voor LSD, maar het nachtelijke strand ook, mijn kamer ook, de nachtelijke lege straten van Amsterdam ook, en het huis van mijn vriend ook. Ik geef de voorkeur aan plekken met natuur, omdat de visuals daarop zo mooi zijn.

Paddo´s wil ik alleen in kamers met zachte banken doen overigens.

Drientje

DF-koning
azgaza zei:
Drientje zei:
azgaza zei:
Paddo´s wil ik alleen in kamers met zachte banken doen overigens.

Onder een heel zacht en warm dekentje....

Nog nooit gedaan, maar dat klinkt geweldig.
Doen!
En dan heel veel kopjes thee en lekkere dingetjes te eten. Dan vind ik paddo's wel heel tof. Ik ben een kou kleum 1ste klas en een dekentje om onder te liggen vind ik heerlijk als ik trip!

Joes

Experimenterende gebruiker
In de natuur trippen staat met stip op 1.
laatst in het Haagse bos getript (paddo's), zie foto's. vooral de grote 'stoel' was prefect geschikt om even op adem te komen :grin:

Heb ook een keer getript op paddo's in de bios. De gaos was compleet zeker door de film The Desent! maar toch wel een aanrader. Ook het omniversum in Den Haag is een zeer geschikte triplocatie http://www.omniversum.nl/panoviews/comb ... index.html in die zaal trip je m nuchter al

trip on! :stoned:

Bijlagen

• GetAttachment.jpg
    GetAttachment.jpg
    24,8 KB · Weergaven: 200
  • GetAttachment1.jpg
    GetAttachment1.jpg
    58,4 KB · Weergaven: 199

azgaza

Badass junkie
Drientje zei:
En dan heel veel kopjes thee en lekkere dingetjes te eten. Dan vind ik paddo's wel heel tof. Ik ben een kou kleum 1ste klas en een dekentje om onder te liggen vind ik heerlijk als ik trip!

Ik krijg het zelf altijd koud van paddo´s, hoewel ik geen koukleum ben normaal gesproken, maar een dekentje en een zachte bank klinkt als dé paddotrip.

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Thuis is altijd wel fijn. :grin:
Maar in de natuur is ook leuk, mits je dus alleen met gewenste personen bent.
Persoonlijk snap ik niet zo goed waarom mensen trippen op feestjes zo leuk vinden, of echt iedereen moet flink waus zijn dan...
Ik heb zelf 1 keer op een feest gebruikt.
Nou, nooit meer, het is geen leuk gevoel om te weten dat iedereen kan zien dat jij iets genomen hebt, dan voel ik me zo bezwaard :P

Drientje

DF-koning
Pak Suiker zei:
Persoonlijk snap ik niet zo goed waarom mensen trippen op feestjes zo leuk vinden, of echt iedereen moet flink waus zijn dan...
Nou, nooit meer, het is geen leuk gevoel om te weten dat iedereen kan zien dat jij iets genomen hebt, dan voel ik me zo bezwaard :P
Dan ga jij toch echt naar de verkeerde feestjes. Feestjes waar ik kom kijken ze niet raar op als je waus bent, is eerder normaal dan uitzonderlijk.

En had je LSD op op een feestje?

Je kunt niet aan mij zien dat ik iets op heb. Laatste feestje was op een anti kraak boerderij en er waren ook ouders en schoonouders aanwezig. Ik was druiven aan het uitdelen en kwam langs een groepje met ouderen die het echt naar hun zin hadden. Ze vroegen of ik chocolade aan het uitdelen was en ik zei 'Met al die MDMA oogjes hoef ik geen chocolade te proberen, dat krijg je niet weggekauwd. De vrouw vroeg hoe je dan kon zien of iemand iets op had en ik zei 'aan de ogen, die zijn zo groot als schotels.' De man keek mij diep in mijn ogen en zei, 'Wat heb jij op dan? ' "Lsd,' zei ik een beetje brutaal. De vrouw vroeg meteen waar ze dat halen kon want dat was toch wel 15 jaar geleden sinds ze voor het laatst lsd op had.

Ik vind zulke encounters de leukste en vermaak me dan ook prima met het feit dat ik zo enorm goed functioneer met lsd achter mijn kiezen.

X

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Pak Suiker zei:
Dan ga jij toch echt naar de verkeerde feestjes. Feestjes waar ik kom kijken ze niet raar op als je waus bent, is eerder normaal dan uitzonderlijk.

En had je LSD op op een feestje?

Je kunt niet aan mij zien dat ik iets op heb. Laatste feestje was op een anti kraak boerderij en er waren ook ouders en schoonouders aanwezig. Ik was druiven aan het uitdelen en kwam langs een groepje met ouderen die het echt naar hun zin hadden. Ze vroegen of ik chocolade aan het uitdelen was en ik zei 'Met al die MDMA oogjes hoef ik geen chocolade te proberen, dat krijg je niet weggekauwd. De vrouw vroeg hoe je dan kon zien of iemand iets op had en ik zei 'aan de ogen, die zijn zo groot als schotels.' De man keek mij diep in mijn ogen en zei, 'Wat heb jij op dan? ' "Lsd,' zei ik een beetje brutaal. De vrouw vroeg meteen waar ze dat halen kon want dat was toch wel 15 jaar geleden sinds ze voor het laatst lsd op had.

Ik vind zulke encounters de leukste en vermaak me dan ook prima met het feit dat ik zo enorm goed functioneer met lsd achter mijn kiezen.

X

Nee, dat was MDMA, maar het barste iets te veel van de nuchtere mensen, dus wellicht dat een feestje met meer niet-zo-nuchtere mensen een groter succes is. :P
Achja, dat is sowieso wel iets lastiger als je niet zo into hardcore/techno/tekno/goa/enz. enz. bent denk ik.

3970

Wijs gebruiker
Onze heeeeerlijke loungebank....3.60 x 1.20m, heerlijk...maar weg gaan een grotere kopen, nog meer ruimte om te loungen/trippen :hearteyes:

nicolai

Wijs gebruiker
Pak Suiker zei:
Drientje zei:
Pak Suiker zei:
Nee, dat was MDMA, maar het barste iets te veel van de nuchtere mensen, dus wellicht dat een feestje met meer niet-zo-nuchtere mensen een groter succes is. :P
Achja, dat is sowieso wel iets lastiger als je niet zo into hardcore/techno/tekno/goa/enz. enz. bent denk ik.
iedereen is aan de drugs...who cares?

zo moet je gewoon denken, want zo is het ook. de meeste mensen in ieder geval.

maar eh paddo`s...liefst op een veilige zachte plek...dus een bank met deken inderdaad. je kan ook een kamer volstoppen met matrassen.

cropp

Badass junkie
wij hebben in de tuin een treurwilg, een grote vlonder aan het water en 2 hangmatten, daar zit ik gaag maar als er iemand thuis is ga ik meestal naar de kasteeltuin, als het weer tegenzit meestal bij een maat van mij in het tuinhuisje

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Thuis kan leuk zijn, maar in een bos is echt zoveel mooier. Heb ook wel eens paddo's genomen op een golvend weiland aan de ijssel, is daar ook lekker rustig. Ik wil altijd nog eens in de veluwe trippen, aangezien ik de veluwe een van de mooiste delen vind van nederland.

Ik wil altijd nog eens gaan trippen onder water :hearteyes: . Ben vaak wezen snorkelen in kroatie, en daar is het water echt kraakhelder, en veel bijzondere vissen.

Hoe mooi zou dit zijn met LSD :) ?

GODdamn

Experimenterende gebruiker
Met LSD kan ik urenlang op bed liggen, maar de natuur bevalt me heel erg.
Ik zit vaak in een klein parkje waar nooit iemand komt, helaas word het nu steeds kouder, en dat is niet zo fijn..

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Tot nu toe gewoon mijn eigen heerlijke huisje. Ik ben in het bezit van een beamer, nintendo Wii, twee geweldige katjes, kaarsjes, mooie gekleurde lampjes, blacklight, vette muziek, wierrook, wat wil je nog meer? :)

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
GODdamn zei:
Met LSD kan ik urenlang op bed liggen, maar de natuur bevalt me heel erg.
Ik zit vaak in een klein parkje waar nooit iemand komt, helaas word het nu steeds kouder, en dat is niet zo fijn..

:hearteyes:

Mindgamer

Badass junkie
gNuxx zei:
ik trip het liefst thuis, en dan met mooi weer in de tuin en met wat kouder weer op zolder (foto van zolder komt nog)
Prachtige foto's, prachtige tuin..
Volgens mij wonen wij wel redelijk dicht bij elkaar :)

O/t
Zelf heb ik één keer in de Noorderplantsoen getript op 2cb en verder hier dichtbij in een kleine bos met mijn hond aan de wandel als de maan fel op je schijnt. Aankomende winter ga ik misschien weer trippen, maar de paranoia moet ik echt ontkomen. Daarom moet mijn thuis situatie stabiel zijn denk ik..

Wirwar

Belezen gebruiker
kapitein-x zei:
Want zelfs zonder drugs is het al een trip! Het enige nadeel lijkt me dat je voorbijgangers onder ogen moet komen.
Ik trip ook het liefst hier in het bos/duinen.
Eerst dacht ik ook dat het klote zou zijn om andere mensen tegen te komen, maar ik heb me toch een partijtje lol gehad om de gezichten van de voorbijgangers :grin:

L

Lid 6909

Gast
Mindgamer zei:
gNuxx zei:
Prachtige foto's, prachtige tuin..
Volgens mij wonen wij wel redelijk dicht bij elkaar :)

O/t
Zelf heb ik één keer in de Noorderplantsoen getript op 2cb en verder hier dichtbij in een kleine bos met mijn hond aan de wandel als de maan fel op je schijnt. Aankomende winter ga ik misschien weer trippen, maar de paranoia moet ik echt ontkomen. Daarom moet mijn thuis situatie stabiel zijn denk ik..

hoezo mindgamer waar woon je dan

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
de beste lokatie ooit, was een oude fabriekshal, gaf een geweldige spannende sfeer... vooral als je die saw films hebt gezien de week ervoor :grin:

nightmare

Belezen gebruiker
We hebben een geweldig mooie tuin, met huge vijver en paadjes, bankjes en veel bomen, bloemen en struiken :hearteyes: ik hou van de natuur :grin:

tomz0r

Badass junkie
Mijn ideale triplocatie was in Haaksbergen in de Twentse bossen op bezoek bij een vakantiehuisje van een vriend van me. In the middle of nowhere. De buren woonden 5 kilometer verder en overal om ons heen was prachtige natuur, overal dennenbomen. We maakten naast ons knusse huisje een kampvuurtje en hadden met zijn drieën een prachtige maar ook lollige avond.
Een betere triplocatie kan ik me niet voorstellen.

TrippyShit

Badass junkie
Ik trip het liefst buiten, in de natuur. Beetje afgelegen het liefst. Hier heb je een een mooi gebied met een veel natuur, water, strandjes en dieren zoals schotse hooglanders. Mooi om daar te trippen.

Areyouexperienced?

Belezen gebruiker
In de natuur, dan wel een plek waar geen mens in de omtrek te bespeuren is.
Kvind dat je er een enorme band van krijgt met de natuur :)
Thuis trippen is ook zalig, gezellig muziekje, wierook, mn gitaar en katten.
Als ik thuis zit, heb ik vreemd genoeg wel een nood aan een iets donkerdere ruimte..

Bovenaan