Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Re: Wat is jou periode langst wakker onder pep

Sorry foutje zal het niet meer doen:)[/quote]

:stoned:
mooizo, en welkom :D[/quote]

Merci! btw ik heb al wat gevonden voor het weekend :mrgreen:
dus zal wel even laten weten hoelang ik wakker ben gebleven :eek:

Re:

berbe zei:
DonnieDark0 zei:
berbe zei:
ben er niet fier op
2 weke nooit meer doe ik dat

:eek: :oops:

:wink: tuurlijk jij wel hoor
Dat is een grap neem ik aan aangezien een gemiddeld mens overlijdt na 10 dagen zonder slaap...

daar bedoele ze nuchter mee
dat van die 10 dage was toen dan bij mij niet van toepassing
vele mense hier beseffe nog steeds niet wat speed eig is
als je door gaat ga je door
moet wel meer en meer snuive maar dat het kan heb ik vaak genoeg meegemaakt
gezond is het uiteraard niet

idd...geen groot besef of toch niet onder controle. Heb zelf al een week wakker geweest en heb normaal na 3 dagen hallucinaties, bewegende schimmen zoals bij de meeste, en moet zeggen na een week dat je de vreemste dingen ziet maar bewust moet blijven dat deze fictie zijn. Als je nog niet kunt eten op de pep kan dit beter ook vermijden want eten is een noodzaak en menselijke behoefte en zeker nodig als je eens wilt doorkoeken. Heb uit eigen keuze een gewoonte om 3dagen wakker te blijven en had het toen even op gedreven vr te zien wat dit gaf omdat ik graag experimenteer met m'n dope. Mijn periode vn dope zelver uit te proberen is voorbij en weet wat omringende factoren zijn die je dope-moment kunne veranderen oa slechte voeding=minder weerstand, slechte omgeving=onderdrukken vn gevoel(persoonlijk),...ontelbaar veel en op elke dope anders of welke mengeling die je ook ondergaat. Deze heb ik allemaal persoonlijk ondervonden en weet wat wel en niet kan. Hier bij deze dat ik experimenteer met de nodige info of zelf ondervinding wat is er leuk of kan het leuker maken. Grenzen verleggend!!
Ik doe dit ook in vrije tijd en wanneer ik geen verplichtingen heb want dit kan wel eens slecht aflopen.

ps.Wat ik die laatste dagen heb gezien in mijn onderbewustzijn waren wel trippend en creatie uit eigen fantasie. Maar dit moet je beseffen wat niet altijd even makkelijk is want net zoals dromen zijn sommige zo goed als realistisch-lijkend en andere zijn overdreven onrealistisch die je dan ook zo naast je kan plaatsen. Niet makkelijk maar wel leuke ervaring.
greets from Antwerp.....Missa's pep-talk!!

hehehe,, jaja pephallucinaties (na paar nachies ja) heb ik mooi ervaren :love: lekker in n zwaar tripje man :D heb de gekste shit gezien =D

maar ik ben pitten

au revoir :rock:

Weet idd nog goed dat ik voor het eerst hallucinaties kreeg door slaaptekort.
Zwarte vlekken op me armen... ik snel naar de douche om schoon te maken. Bleek dus allemaal bullfuck te zijn haha. Schimmen, de voordeur horen opengaan, de bel horen... dat soort shit.

Kan best een rare ervaring zijn als je dat nog nooit heb meegemaakt :P
Nu geniet ik er meer van dan dat ik er para van word :P

nu al 3 dagen, en ik wil fucking slapen, maar ik geraak gewoonweg NIET IN SLAAP. Heb al 5 joints gsmoord... pfft, al men spieren voelen echt zo zwak aan nu.
maximum was eens 7 dagen, 7gr

Heb wel eens de nacht door gehaald, maar 2 nachten lijkt me echt niets. Mijn nachtrust is me dierbaar.

idd, 1 nacht doorhalen vind ik ook genoeg, ik begin me dan ook al brak te voelen (oa door lege maag) en wil niet al te veel roofbouw plegen op m'n lichaam.. Liever gewoon een beetje op tijd rust pakken en niet de rest van de week verrot zijn.

ik zit nu op: 36 uur, ik ga zo blowen en dan heerlijk slapen!

record is 4 nachten wakker, aantal uur weet ik niet precies. ik ga deze week proberen me record te verbeteren.

48 uur zal het maximum zijn en zelfs dat vond ik al een helse ervaring.
Ik werd er helemaal gek van: dingen horen en zien de er niet zijn (al jankend onder mijn douche staan omdat er zogezegd mensen in de waterleiding zaten die me wouden vermoorden).
Bovendien had ik echt het gevoel dat mijn lijf aan de binnenkant aan het opbranden was.
Ik ga zelden een nacht doorsteken en ik verplicht mezelf van elke nacht toch 3 uurtjes te slapen.
Met al die heldenverhalen van 15 dagen wakker zijn e.d moet ik eens goed lachen.

De afgelopen week was het echt erg, eerst van vrijdag tot dinsdag wakker. toen 1 nachtje
geslapen, daarna weer wakker tot zaterdag. ik was echt helemaal verrot, ik kon niks meer,
me spieren waren helemaal kapot. heb ook van zaterdagmiddag tot zondagavond aan 1 stuk
door geslapen. dit is echt de laatste keer dat ik mezelf zo uitput. achteraf zie ik ook niet echt
wat het nut nou is geweest van wakker blijven. voortaan probeer ik het te beperken tot 1
nachtje of helemaal niet.:)

Nah, het hoeft niet persé te zijn dat je echt niet maar kan communiceren met iemand die 1 week wakker is hoor, ik ken mensen (hoe triest ook) waarbij het geen rare zaak is om 1 week wakker te blijven, ze zien er dan ook niet eens echt uit als een lijk, maar dan heb ik het wel over mensen die al wel ruim 10 jaar volop gebruiken, hun liever dan ik!, ik zou dat niet eens willen, al zou ik het kunnen. 1 nachtje vind ik nog leuk, maar daarna is mijn lichaam/maag wel zo naar de klote dat ik niet eens meer door wil, heb het 1 keer 3 nachten vol gehouden, maar op een gegeven moment is de lol er wel vanaf.

7 nachten..
en daarbij bijna niets gegete, wat niet zo slim was.. kreeg geen brok door men keel.. was verkouden ook nog =] gaat goed..

3 nachtjes ( 72uur ) was super ervaring maar wel voor maar een keer :)

Ik heb m eigenlijk ook al onder een ander topic geplaats maar ik kan 't niet laten...

rond de 80 uur was t meen ik, en ram naar de klote erna 8)

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/xMv6mDh3XN8&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/xMv6mDh3XN8&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

een gezond mens kan maximaal 1 week zonder slaap met of zonder pepp :eek:

Altijdmin.2 nachtenieder weekend, langste zal rond4 zijn...dan wordt je echt gek!! Ben nogop de fietsnaardeshop geweest toenenboodschappen gedaan...wachten tot'mfataleorganen d'r mee op houden....

misskitten zei:
Altijdmin.2 nachtenieder weekend, langste zal rond4 zijn...dan wordt je echt gek!! Ben nogop de fietsnaardeshop geweest toenenboodschappen gedaan...wachten tot'mfataleorganen d'r mee op houden....

Geen idee wat je nou getikt hebt, volgens mij zijn je hersenen aangetast...

misskitten zei:

Geniaal !!

mijn record is 8 nachten wakker maar was paranoide,zag schimmen,onderweg naar huis werd ik echt wel bang en heb thuid toen een flinke dosis slaapmiddelen genomen om te slapen want ik durfde niet meer te slapen door de para's en schimmen,dacht ik moet het in de gate houden want dalijk gebeurd er wat....dat was de laatste keer dat ik zolang wakker ben gebleven..nu 1 nacht slapen dan een nacht overslaan,dat is nu mijn ritme en ik voel me er goed bij,voorwaarde is wel goed eten en naar buiten gaan (ik met mijn hond) voor frisse lucht en onder de mensen blijven komen en voldoende uitrusten,ik nooit meer zo lang wakker want je ka zo wakker worden op een gesloten afdeling als je niet uitkijk,gr ton combé

60 uur is mijn record. Het voelde behoorlijk kut.

Meerdere dagen wakker blijven zit er voor mij niet in. Een nachtje doorhalen en de volgende dag nog functioneren, okay, maar meer dan dat moet het niet worden.

Om de nacht slapen is prettiger gebleken, en als je tussendoor blijft eten heb je als je dat een paar keer doet nog steeds geen kater.

Olle

ik haal nooit door, als ik niet kan slapen blijf ik zo lang chillen tot dat ik in slaap val

70 uur, valt nog wel mee in vergelijking tot wat ik hier allemaal lees.

Voor mij 3 nachten.........was me echt te lang, 2 nachten gaat nog, maar slaap de hele week erna toch behoorlijk veel en raak maar niet uitgeslapen :P Ik probeer steeds op tijd te stoppen zodat ik na 1 nachtje wakker gewoon kan slapen, maar ja, nadeel blijft dat het dan weer naar meer smaakt :( Dus meestal zitten die 2 nachten wakker er wel in............

Langer wil ik ook echt niet, voelt alles behalve relax!

Ik schat 4 dagen, toen zag ik echt de gekste hallucinaties van dansendse flessen tot planten die uit de muur kwamen... echt nooit meer dat..

Gelukkig zijn die lange weekends verleden tijd..
Daar ga je echt kapot van

rond de 150 uur, +- 6 dagen dus

en dat doe ik NOOIT meer

Heb ik ook al paar keer gehad. Denk je van goh we gaan nog ff door, pak je lijntje val je direct in slaap :D Heerlijk is dat, vind het namelijk altijd erg irri als je helemaal kapot bent en gewoon niet kunt slapen...........maar ja, zint voor ge begint :P

3 dagen, vond het toen wel welletjes dus maar wat valium genomen om me toch nog te laten slapen...

Snap écht niet hoe jullie dat volhouden hoor! Veel langer dan 24 uur zit er voor mij niet in, maakt niet uit hoeveel pep ik dan ook op heb, maar dan wil ik toch wel echt naar m'n bedje (of ik nou kan slapen of niet, op een gegeven moment val je toch wel in slaap). Een nachtje doorhalen is geen probleem, heb ik ook geen speed voor nodig maar het moet toch niet te gek worden :P

die aantal uren wakker die ik hier voorbij zie komen, pff t maakt me al moe bij de gedachte bij wijze van spreken. :oops:

echt achter elkaar is wel rond de 88 uur.. wilde ook slapen maar ging gewoon niet.. toen al 24 uur niet gebruikt, moest ik werken laatste dag zegmaar.. toen nog 1 lijntje genomen en toen pas 's avonds laat in slaap gevallen.

en met zeer weinig slaap een keer 6 nachten :O had het helemaal niet door.. stond op een gegeven moment zo achterlijk te doen, ik zag het mezelf doen (was nog best grappig :P ) en toen bedacht ik me dat ik de afgelopen week maar misschien 2,5 uur geslapen had bij elkaar.. pfffffff en ik vind slapen nog wel zo lekker!

Als ik straks niet slaap zullen dat 4 dagen & nachten zijn. Ik moet zeggen, de vorige keer 3 dagen was echt klote, nu is het goed te doen. Of nouja, 48 uur is in elk geval goed te doen, daarna wordt het minder.. Zie het nut er niet van in eigenlijk.. Maar ja ik kon niet slapen zondagnacht, en gisternacht is het ook niet bepaald gelukt.. :o

W.F.L. zei:
Als ik straks niet slaap zullen dat 4 dagen & nachten zijn. Ik moet zeggen, de vorige keer 3 dagen was echt klote, nu is het goed te doen. Of nouja, 48 uur is in elk geval goed te doen, daarna wordt het minder.. Zie het nut er niet van in eigenlijk.. Maar ja ik kon niet slapen zondagnacht, en gisternacht is het ook niet bepaald gelukt.. :o

Zolang je goed blijft eten en drinken scheelt het een hoop.
Dat gevoel dat je krijgt als je te lang wakker bent vind ik ook eigenlijk niet zo erg, onder de mensen zijn is voor mij het vervelendst :P

De zon is ook niet een van mijn favoriete op zulke momenten :
dawn_and_victory_641495.jpg

:o

Terug
Bovenaan