Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

TofkeThe1

Experimenterende gebruiker
Hij zit nu just naast mij: en zegt net dat wanneer je er zo erg aangezeten hebt dat je ni zo ma in slope valt hij heeft in totaal 5u en een half nadien kunnen slapen en was terug en wat heb je dan zoal genomen hij wel beke veel ma soit, mss beke teveel zelf maja kosten jullie eral uit opmaken. Hij kon opt laatste zelf geen flesje coca opendoen.
Of wil je niet onderdoen?
Anyway feestje ver starten.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
TofkeThe1 zei:
Of wil je niet onderdoen?
Was dit aan mij gericht? Zo ja, ik deel enkel mijn ervaring, ik weet niet hoe het er in jouw vriendenkring aan toe gaat, maar ik ben geen 12 meer dus overdrijven over 'stoer' drugsgebruik doe ik niet.

Wat beschaafder Nederlands typen zou niet misstaan overigens :)

TofkeThe1

Niks overdrijve tgeen wat jij zegt is ni realistisch comateuze toestand herinner je jou ni dus wie zit er hier te zeveren and by the way ben eral 30n en motje 22 dus och ja en ja leren lezen he maja ga er geen woorden aan vuilmaken soit

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
TofkeThe1 zei:
Niks overdrijve tgeen wat jij zegt is ni realistisch comateuze toestand herinner je jou ni dus wie zit er hier te zeveren and by the way ben eral 30n en motje 22 dus och ja en ja leren lezen he maja ga er geen woorden aan vuilmaken soit
OMFG:
ExceptionalInsight zei:
(lees: diep, heel diep geslapen)
Natuurlijk heb ik niet echt in coma gelegen. Lul.

berbe

Bewuste gebruiker
Armani7 zei:
berbe zei:
ben er niet fier op
2 weke nooit meer doe ik dat

:openmouth: :flushed:

moet je mss nog is doen dan met zo'n jury van Guinnes World Records :grin:

nja denk ervan wat je wil ik ben niet zoals de mense die tegewoordig op het forum zitte
''ik gebruik drugs ik ben stoer''
ik ben er net vanaf en daar ben ik best fier om
zonder hulp gestopt helemaal op eige houtje

ik heb men speed periode meer dan gehad en dat heeft nu nog effect en gevolge voor me dus

maarja daar kome de ''stoere mense '' nog vanzelf achter :rolleyes: :wink:

Djo

Badass junkie
berbe zei:
Armani7 zei:
berbe zei:
ben er niet fier op

nja denk ervan wat je wil ik ben niet zoals de mense die tegewoordig op het forum zitte

Heel veel succes en heel goed van je dat je uit jezelf gestopt bent. :wave:

Mijn langste keer wakker van speed een dag of 3/4. Toen zag ik overal zwarte katten. Nooit paranoia geweest gelukkig. :openmouth:

Armani7

Bewuste gebruiker
berbe zei:
Armani7 zei:
berbe zei:
ben er niet fier op

ik heb men speed periode meer dan gehad en dat heeft nu nog effect en gevolge voor me dus

ik ben eerder beschaamd dan fier op mn cocaine verslaving... dat vind ik zeker niet stoer.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Pfff geen idee.. Denk dat dat rond de 60 uur ligt.. 2 dagen en 1 nacht is geen enkel probleem, die 2e nacht lukt meestal ook nog wel.. Maar daarna ben ik zo ontzettend kapot.. Dus hou het nu maar wijselijk op hooguit 1 nachtje doorhalen :)

berbe

Bewuste gebruiker
Armani7 zei:
berbe zei:
Armani7 zei:
berbe zei:
ben er niet fier op

ik ben eerder beschaamd dan fier op mn cocaine verslaving... dat vind ik zeker niet stoer.

als dat zo was zou je het voor jezelf houde:d
of als je dan toch iets zou zegge tips vrage om er vanaf te rake:)

Armani7

Bewuste gebruiker
op een forum ben ik er niet echt beschaamd over natuurlijk dat is iets of wat anoniem he :wink: en ik ben er mee aant stoppen, 2 dagen zonder nu ^^

Jeller

Badass junkie
langste wakker bij was 2 nachten niet geslapen

zonder speed wel.. de eerste nacht kon ik niet slapen en de tweede nacht had ik LSD genomen en ook niet kunnen slapen.. was blijkbaar niet gezond, want 2 dagen erna ben ik ziek geworden voor een week :)

Speedie

Opblijven

Dit is zeker niet aan te raden maar dat was voor mij 114 uur...
Vanaf 90 uur ben ik paranoide geworden en dacht ik dat iedereen me wel iets wou doen of mij wou gaan verklikken ik zat bijv. op de trein(met een maat die clean was) en ik dacht dus dat de mensen die achter ons zaten over mij bezig waren en een plan aan het bedenken voor mij met een mes te steken(dit kan wel leuk lijken maar ik had dus zelf niet door dat ik zo paranoide werd, dus ik heel de tijd tegen men vriend zeggen van ik wil hier weg, ik wil hier weg, die wil mij steken... Ik had gewoon doodsangst.. nu bleken die mensen achter ons gewoon een gezinnetje met 2 nogal jonge kinderen te zijn die van een dagje zee terug naar huis gingen :|)... en helemaal op het einde zat ik op men kamer.. en waren mijn hallucinaties + paranoide zo groot dat ik men lief zag kussen met men vriend op bed en van die stuff... ik om 4 uur snachts naar men liefde gebeld van wat zit je nou te doen en helemaal tegenuit gevlogen.. en toen had ik pas door dat alles gewoon fake was en dat de speedgevoelens me gewoon helemaal overmeesterd hadden... ik schaamde me ongelofelijk hard... ben toen METEEN gaan slapen want hallu's bleven maar komen

Ik neem nog wel maar ik blijf nooit maar nooit meer zo lang op... Dat kan niemand aan..(of is toch echt niet gezond voor je...) Nochtans is het wel een apparte ervaring en dat het zo'n mindfucker(was nog nooit paranoide geweest dus..) is wist ik daarvoor zelf niet. Nu weet ik dat ook weer..

hersenspinsel

Bewuste gebruiker
@ berbe :ja, ik ben toevallig een nieuwe, redelijk jonge gebruiker & nee ik doe het niet om stoer te doen, die opmerking van jouw sloeg serieus nergens op

Waarom zou je weer beginnen als je op jezelf gaat wonen, ga gewoon verder met leven, en blijf van die rotzooi af, ''het maakt meer kapot dan je lief is''.

peace. :stoned:

(p.s. ik hoop dat t je lukt van de shit af te blijven)

richie87

Belezen gebruiker
vind 1 nachtje toch het relaxt..na 2 dagen vind ik het al zwaar minder worden...maja langste tijd wakker 3 nachten en echt OPP

xcrement

Belezen gebruiker
3dagen na 6120mg pseudo-ephedrine in 1x te nemen.
Stond 3 dagen zo strak als maar kan, hallucineerde, werd superangstig & paranoia, en had overal zenuwtrekjes omdat het bloed zo vol zat van de pseudo-ephedrine. de 3e of 4e dag ging men hart nog tegen 150/minuut.
Ben toen naar de dokter geweest en heb inderal gekregen (vertraagt het hartritme)
echt niet aan te raden om zoveel te nemen... :rolleyes:

Fishhead07

Wijs gebruiker
72 uur en daar ben ik echt niet trots op :flushed:

Dat was mijn naarste drugs ervaring ooit zeker die 3 nacht :flushed: ik dacht serieus dat ik dood ging. Flipte hem echt compleet heb me nog nooit zo klote gevoelt.

Maar was de 2e keer dat ik pep gebruikte en meteen flink veel ook. In combo met andere drugs die dag / avond / nacht.

Vrijdag middag mdma kristalle genomen. Savonds XTC en wiet. Toen de hele avond aan de pep en wiet :smoke: toen snachts in 3 uur tijd echt veel pep opgesnoven en voelde allemaal goed enzo maar toen ik eenmaal thuis was begon het feest pfff :(

En toen die zondag avond ging het goed fout. Hoop van geleerd en zal me nooit meer gebeuren :) zo leer je wel je lichaam kenne pff.

SperSIZEboon

Badass junkie
langste is een uur of 90,toen vond ik het ook wel mooi geweest.

maar mijn ervaring is wel dat als je gewoon ook regelmatig wat eet (als je dat kan tenminste,mij lukt het wel redelijk) dat je dan nog behoorlijk lang wakker kan blijven zonder je heel vertiefd te voelen

Fishhead07

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:

maar mijn ervaring is wel dat als je gewoon ook regelmatig wat eet (als je dat kan tenminste,mij lukt het wel redelijk) dat je dan nog behoorlijk lang wakker kan blijven zonder je heel vertiefd te voelen

Nou mijn ervaringen zeggen precies het tegenovergestelde :cry: Ik heb toch wat gegeten al deed ik uren over 1 boterham pfff :P veel gedronken die avond daarna vroeg slapen nouja proberen maar lukte niet :( zelfs die dag daarna niet slapen pas uur of 2 snachts pff wat een kut zooi. Heb echt duisteren momenten mee gemaakt dat eens maar nooit meer. Gebruik soms wel is een klein beetje pep maar grote hoeveelheden hoeft voort mij echt niet.

:wink:

sarkeuh

Newbie
6 dagen :wink:
dacht even op het einde dat ik eraan was :confused:
maar .. ik leef nog :grin:

en 2 weken wakker blijven kan inderdaad wel hoor
ben er 100% zeker van!

SperSIZEboon

Badass junkie
Fishhead07 zei:
SperSIZEboon zei:

Nou mijn ervaringen zeggen precies het tegenovergestelde :cry: Ik heb toch wat gegeten al deed ik uren over 1 boterham pfff :P veel gedronken die avond daarna vroeg slapen nouja proberen maar lukte niet :( zelfs die dag daarna niet slapen pas uur of 2 snachts pff wat een kut zooi. Heb echt duisteren momenten mee gemaakt dat eens maar nooit meer. Gebruik soms wel is een klein beetje pep maar grote hoeveelheden hoeft voort mij echt niet.

ik eet gewoon altijd dingen die je makkelijk wegkrijgt. brinta,soep,kwark etc.

Fishhead07

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
Fishhead07 zei:
SperSIZEboon zei:

ik eet gewoon altijd dingen die je makkelijk wegkrijgt. brinta,soep,kwark etc.

Ja dat is inderdaad handig :) Ik eet smorgens altijd honeyhitters met melk dat ging wel :sunglasses:

EclipX

Flashkikker zei:
108 uur.

Van dinsdagmorgend tot vrijdag avond/nacht.

De laatste dagen en dagen erna waren hel. =P

Shit zeg, ik voel mij nu nog steeds moe, kut van in het weekend, van 48uur wakker, ik kan me niet voorstellen hoe kut da gij waart na die dagen :grin:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
maar 1 dag 1 nacht 1 dag een halve nacht (daarna slecht slape)

niet lang dus, zie er t nut ook niet van in om bijv 3 nachte wakker te blijven :rolleyes:

boterkoek17

Bewuste gebruiker
5 dagen.

op lowlands. van te voren mezelf voorgenomen niet te snel aan de dope te gaan. na 5 blikken bier toch maar de eerste snats, een kleintje en nog een. toen was het vrijdagochtend. op me bedje gekropen en me ogen dicht gedaan. natuurlijk niet slapen. weer eruit, voel me klote. maar weer een blik bier met een ladinkie witte poeder erdoor. 's avonds een paar pillen. werkte niet echt dus dan maar weer een snatsie. zaterdagmorgen liggen, maar niet slapen van de herrie om je heen. begon al aardig para te worden. gekke dingen te zien en te horen. dan maar een snats en een blik. zondags alles natgeregent, dus de tent ter plekke in de fik gestoken. tot aan maandagochtend zo door gegaan en naar huis gereden. had zondagnacht me laatste pep weggegeven. dacht niet meer nodig te hebben. terugrijden was echter moeilijker dan ik dacht en ben bijna 10 keer in trancetoestand achter het stuur wakker geworden.

Echt gekkehuis en nooit meer!!!

Bovenaan