Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Bij mij gebeurd het vaak 1 of 2 nachten zonder slaap effe recup van 12uur en kan er weer tegenaan makker van me zen langste was 176uur ni gewoon was geen mens meer.
En 1 raad op tijd drinke en wat eten aant lichaam en brain's intss ook denken he mijn langste is 4 n8en wakker tot hiertoe. But life is 1 big party so hehe

bertus

Newbie
Langst wakker aan de pep

Ik ben een Vrije zware gebruiker geweest.Kreeg ook Dextro voor adhd.
Ben okt'2006 elf nachten wakker gebleven.
Daarna in een soort godsdiensttrip beland die ondanks stoppen zo'n 7 weken heeft geduurd en compleet bizar was.

bertus

Newbie
elf dagen wakker

had in de negen maanden vooraf zo'n 180 gram erdoor gejaagd en telkens zo'n 3 a 4 nachten wakker 1 nacht slapen.
Na die elf dagen opeens gestopt maar bleef compleet speedy.
sliep af en toe een paar uur maar dan weer 2 3 dagen niet.
Was super happy , volgens de dokter was ik manisch geworden.
Ikzelf meende meer dat ik het licht had gezien(letterlijk trouwens) maar na die 6 7 weken geheel afgeknapt. Niks meer geslikt en pas nu zo'n beetje weer de oude.
Klinkt mischien wat raar maar wel ernstig genoten in die tijd!

PePhenkie___//

Experimenterende gebruiker
mijn langste tijd wakker op pep is zo'n 3 á 4 dagen denk ik zelf. dan ben je opzich beetje para, maar het vaagste is nog wel de zwarte schimmen in je ooghoeken :P maar ja ik was vroeger fan van batman dus ja die heeft ook een zwarte cape :openmouth: HIJ IS BIJ ME... : - /

982

Bewuste gebruiker
Ikzelf ben weleens een nachtje of 3 wakker geweest.. (4 dagen) maar ik blijf altijd goed eten en drinken.

Tegen mijn zin in soms (behalve drinken (bek als n gympie)). Maar wel goed mn lichaam in de gaten houden en rusten.

3 nachten slapen is zowieso niet goed :mrgreen: maargoed:P

royallicious

Belezen gebruiker
langste is 2 nachten dat ik wakker ben geweest maar was met vakantie, vriend van me alleen thuis dusja !
Was toen geen speed trouwens, heb nog nooit een nacht doorgehaald met speed en wil ik ook niet doen.

heb toch wel een aantal keer de 100 uur gehaald. maar eet en drink wel die dagen en lig ook iedere dag wel een uur of 2 a 3 op bed met een muziekje zachtjes op de achtergrond ... is toch rust voor je lichaam :wink:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
5 dagen... Eens maar dat nooit meer, het was een interessante ervaring, maar hoe ik me de dagen daarna voelde, echt afschuwelijk, tegen het suicidale aan...

richie87

Belezen gebruiker
2 nachten slenterend door amsterdam :flushed: best in de warre bij thuiskomst na nog een lijn en een slaap jointje hou het liever op 1 nacht voel ik me nog gewoon chill na 2 nachten toch stukkken minder

Brandon

Bewuste gebruiker
ja stem ik ook mee in, 1 nachtje is leuk, 2e is nog interessant maar de 3e wil ik toch wel slapen meestal, voel me dan ook niet echt meer levend, maar meer zo'n vaagheid gevoel :grin:, maar meestal na de 2e nacht ook niet zo'n hoog gebruik, mischien dat het nog wel een keertje naar meer zal gerekt worden :P

lapzjen

Newbie
Mijn langste periode op de pep is 9 dagen, maar dan zie je wel vliegen. Een film wordt ineens interactief en iets schrijven op je pc wordt ook lastig. :P Normaal gesproken duren mij pep episodes 4 tot 5 dagen. :smoke:

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Ik haalde eerder altijd maar 1 nacht door, 2 werd me echt teveel.

Vind dat gevoel van lang wakker zijn gewoon niet zo chill,
en dat gezicht wat je er van krijgt ook niet moeders mooiste :openmouth:

Delirium

Badass junkie
Kees Klapkaak zei:
Vind dat gevoel van lang wakker zijn gewoon niet zo chill,
en dat gezicht wat je er van krijgt ook niet moeders mooiste :openmouth:

Exactly my thoughts :) 1 nachtje overslaan is echt de max voor mij, en terwijl ik dat eigenlijk al niet zo chill vind.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
3 nachten op terschelling, doe ik ook niet meer... Werd er echt gaar van toen ik weer een nacht had gelapen, misselijk braken. ik slaap tegenwoordig haast nooit in het weekend dus 1 nacht gemiddeld, sonde van me vrije tijd :tongueout:.

retry

Mijn record wakker blijven en ook actief blijven staat nu op
174 uur .
ik kan mensen die gewoon kunnen eten met speed op dit aanraden.
ik heb nog nooit zo heerlijk getript. zat thuis veilige omgeving met vrienden te kaarten te lachen dingen te ondernemen na 4 dagen begon ik met hallucineren en het werdt alleen maar beter en beter .

de gevolgen waren dat ik 30 uur heb geslapen me hele mond kapot had gegeten van de pep en me hartslag boven de 160 zat terwijl ik zat.

Serenity

Badass junkie
Re: retry

snuifdukkie zei:
Mijn record wakker blijven en ook actief blijven staat nu op
174 uur .
ik kan mensen die gewoon kunnen eten met speed op dit aanraden.
ik heb nog nooit zo heerlijk getript. zat thuis veilige omgeving met vrienden te kaarten te lachen dingen te ondernemen na 4 dagen begon ik met hallucineren en het werdt alleen maar beter en beter .

de gevolgen waren dat ik 30 uur heb geslapen me hele mond kapot had gegeten van de pep en me hartslag boven de 160 zat terwijl ik zat.

Stoer hoor.
Ben benieuwd hoe je eruit zag, vast een lekker ding of niet. met droge en kapotte lippen, zwarte wallen.
hmm sexy.

vind 't maar dom, 174 uur wakker zijn.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
hehe zie t nut daar ook niet van in ga ook nooit langer door dan 1 nacht, hou er niet zo van zo'n grote crush als de zooi raakt uitgewerkt :P :P

Serenity

Badass junkie
Na een nacht was ik kapot. Snuiven hielp niet meer, zelfs geen pasta pep. Zie er het nut niet van in, vind het triest, je wordt er lelijk van en nja. Doe gewoon gezond, eet een appel en ga gewoon naar bed als het daar tijd voor is.

statik

Newbie
4 dagen en 3 nachten, de laatste dag alleen nog coke gesnoven, omdat dat toen toevallig gratis vooradig was. Toen ik aan het eind van die laatste dag naar huis toe liep was ik echt zo para als een gek. Zag echt overal schimmen wegduiken, in elk fietsslot zat een sleutel op het eerste gezicht, hoorde steeds voetstappen achter me. Toen ik langs het kerkhof liep door een heel donker straatje schoot er een kat door de bosjes weg toen ik er langsliep (tenminste zal wel een kat geweest zijn, zag het niet maar hoorde het) Kreeg toen echt de rush van m'n leven, echt ziekelijke kippenvel, m'n beeld vervaagde helemaal en ik was daarna meteen helemaal wakker.
Misschien nor-adrenaline?
In iedergeval onvergetelijk en eigenlijk best lekker. Maar niet echt voor herhaling vatbaar. Ik houd het nu echt bij maximaal 1 nacht door. En geen bommetjes meer.
gekke tijd :wink:

Bovenaan