En toen ik daar een beetje van bijgekomen was na een half jaar gewoon weer doorgaan met gebruiken. Echt zo eigenwijs![]()
Oei. Sterkte✌🏻Delier door slaaptekort, GHB verslaving en plotseling gestopt met Oxazepam.
Verslavingsarts toen vond toen Haldol wel een goed idee. Nadat ik dat had ingenomen ging t helemaal bergafwaarts. Toen is t zwart geworden. Weet niets meer van de toen opvolgende week.
Jij was vroeger echt zo’n bad ass volgens mij. Raves, technofeesten, dagen doorhalen, party tot diep in de nacht.Paar dagen achtereen aan de speed en vervolgens zo ziek dat ik een week lang niet meer recht overeind kon staan.
Was gelijk genezen 😂.
Dit is overigens zo’n 10 a 13 jaar geleden
Been there done thatOh, ik heb er nog een. Ontzettend stoned de winkel inlopen, de AH, toen ik helemaal paranoia werd. We noemde dit altijd “the green mile”, de weg naar de winkel tot aan de kassa was als een soort laatste voetstappen tot de elektrische stoel. Maar deze keer was ik zo de weg kwijt. Ik wist niet meer waar ik was, wat ik wilde doen, wat ik wilde kopen. Alles ging in slow motion. Paranoia en angst. Totaal de kluts kwijt. Ik raakte in paniek terwijl mijn twee “companen” zich niet realiseerde hoe bad ik ging.
Niet leuk nee.
Ben je nu wel een 'wizard'?Een van mij eerste lsd ervaringen, hoog moed.
Dacht 3 zegels kan wel.
Kreeg het gevoel dat mijn hart zou ontploffen en ik zou samensmelten met de gehele wereld. Erg onaangenaam.
Uiteindelijk 112 gebeld en even op de spoedeisende gelegen. Nadat de verpleegkundige zei dat er niks aan de hand was kalmeerde ik pas weer.
Ben nu jaren verder en ga er vaak en verstandig mee om. Dus ja tegenwoordig weet ik precies wat ik moet doen als ik "bad" ga.Ben je nu wel een 'wizard'?
Ketamine na de 4-MMC en toen onbedoeld in een k-hole terechtgekomen, waarna ik moest kotsen terwijl ik half in een Escheriaans universum zat, en voor de andere helft nog net mijn wasbak kon vinden.Hey.
Ben wel benieuwd, wat is jullie slechtste ervaring met drugs?
Bij mij was het teveel alcohol, wat uit liep tot een knokpartij... 😬😅
👇🏻 laat het weten!![]()
Doe dit a.u.b. niet meer.Niet mijn allerslechtste ervaring maar recentelijk gebeurt. 2 gram 3mmc opgesnoept binnen 15 uur tijd, na de laatste dosis 8 uur in bed gelegen en proberen te slapen zonder succes. Uiteindelijk werdt het tijd om naar werk te gaan zonder en inplaats van me ziek melden was ik gewoon naar werk gegaan, om niet midden op de werk vloer in slaap te vallen nam ik de domme beslissing om 50mg 3mmc te slikken om wakker te blijven. Half uurtje later zag ik er bleek uit en merkte ik blauwe plekken op een paar van mijn vingers. Eerst dacht ik dat het een hallucinatie was door gebrek aan slaap en het gebruik, ik vroeg aan mijn collega of hij die blauwe plekken ook kon zien en hij zei ja. Toen ik een kopje koffie pakte merkte ik ook dat ik bijna geen warmte aan voelde toen ik het kopje vast pakje. Ik hield het tegen mijn pols aan en voelde daar wel de warmte dus ik begon me best zorgen te maken maar gelukkig was het na een uur of twee weer weg en kon ik weer voelen.
Ketamine na de 4-MMC en toen onbedoeld in een k-hole terechtgekomen, waarna ik moest kotsen terwijl ik half in een Escheriaans universum zat, en voor de andere helft nog net mijn wasbak kon vinden.
Eén huisgenoot heeft het voor je opgeruimd en de ander die nooit een poot uitsteekt heeft je erom berispt?Leuk beeld. De volgende ochtend half opruimen ? Of was het geheel bij het overbuurappartement links boven terecht gekomen ?
Volgens mij is het met één van de watervallen omhoog gelopenLeuk beeld. De volgende ochtend half opruimen ? Of was het geheel bij het overbuurappartement links boven terecht gekomen ?