Wat is jouw slechste ervaring?

JackAss69

Bewuste gebruiker
Hey.
Ben wel benieuwd, wat is jullie slechtste ervaring met drugs?
Bij mij was het teveel alcohol, wat uit liep tot een knokpartij... 😬😅

👇🏻 laat het weten! :)

JackAss69

Bewuste gebruiker
Delier door slaaptekort, GHB verslaving en plotseling gestopt met Oxazepam.

Verslavingsarts toen vond toen Haldol wel een goed idee. Nadat ik dat had ingenomen ging t helemaal bergafwaarts. Toen is t zwart geworden. Weet niets meer van de toen opvolgende week.
Oei. Sterkte✌🏻

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Delirium in een geheime kelder na 2.4mg 25e-nboh in combinatie met 100mg A-PHP. Enorm riskant, onverantwoord en idioot.

Geen automatisch ademhalingsreflex meer na het niet respecteren van GHB.

Alcohol combineren met GHB om daarna 1mg clonazolam te gebruiken. Hartslag ging enorm laag maar voordat ik m'n partner hiervoor kon waarschuwen zat ik al in een blackout.

Cold turkey clonazolam met seizures, echt een helse afkick.

Dirkdirk

DF-koning
Paar dagen achtereen aan de speed en vervolgens zo ziek dat ik een week lang niet meer recht overeind kon staan.
Was gelijk genezen 😂.

Dit is overigens zo’n 10 a 13 jaar geleden
Jij was vroeger echt zo’n bad ass volgens mij. Raves, technofeesten, dagen doorhalen, party tot diep in de nacht.

Nu is daar niet meer zoveel van over. Je bent meer de lieve zorgzame persoon geworden. Daar heb ik respect voor 💪

Dirkdirk

DF-koning
Oh, ik heb er nog een. Ontzettend stoned de winkel inlopen, de AH, toen ik helemaal paranoia werd. We noemde dit altijd “the green mile”, de weg naar de winkel tot aan de kassa was als een soort laatste voetstappen tot de elektrische stoel. Maar deze keer was ik zo de weg kwijt. Ik wist niet meer waar ik was, wat ik wilde doen, wat ik wilde kopen. Alles ging in slow motion. Paranoia en angst. Totaal de kluts kwijt. Ik raakte in paniek terwijl mijn twee “companen” zich niet realiseerde hoe bad ik ging.

Niet leuk nee.

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Oh, ik heb er nog een. Ontzettend stoned de winkel inlopen, de AH, toen ik helemaal paranoia werd. We noemde dit altijd “the green mile”, de weg naar de winkel tot aan de kassa was als een soort laatste voetstappen tot de elektrische stoel. Maar deze keer was ik zo de weg kwijt. Ik wist niet meer waar ik was, wat ik wilde doen, wat ik wilde kopen. Alles ging in slow motion. Paranoia en angst. Totaal de kluts kwijt. Ik raakte in paniek terwijl mijn twee “companen” zich niet realiseerde hoe bad ik ging.

Niet leuk nee.
Been there done that

Ruiten_Blokken

Experimenterende gebruiker
Was niet 100% in mijn hoofd mentaal, veel ruzie en stress en dat gebruikte ik als een excuus om wat ik nog niet had opgemaakt in mijn geheime voorraad te gebruiken. Ik koos voor eutylone omdat ik bij een bepaalde vendor onder de product reviews las dat het een goede vervanger was voor 4-mmc. Eerste dag nam ik 125mg bommetje, mijn stemming was iets beter en had wat meer energie. Na 4-6 uur moest ik uren lang kosten, maar zat ook aan nieuwe medicijnen en dat gebruikte ik als excuus voor mezelf dat ik zo lang moest kosten... Dag daarna weer gezeik dus 175mg bommetje, precies zelfde effects als de dag er voor. Alleen deze keer moest ik nog langer en meer kosten, die dag helemaal niet kunnen slapen en mijn HPPD was nog nooit zo erg geweest. Heb last van roze en grijze noise/grain wanneer het donker is, alsof er zo een filter op mijn ogen zit maar die nacht zag ik meer roze dan zwart in de complete duisternis. Kreeg veel gekke ideeën in mijn kop, hoorde dingen die er niet waren, dacht steeds dat mijn vriend iets zei wanneer ik zijn gezicht niet kon zien. Oh ja en overgeven overgeven, 5 dagen lang was ik helemaal van het padje af en kon ik niet alleen gelaten worden wanneer het donker was want ik hoorde veel geluiden die er niet waren en dacht zelfs dat mijn vriend op de wc zat voor een half uur en heb hem horen praten tegen mij terwijl hij op werk zat.

Die ervaring heeft me echt wakker geschrokken en probeer zulke shit nooit meer.

Edit:
Dit is al een maand of twee geleden, gaat nu beter met mij en met alles in het algemeen.

Laatst bewerkt:

Casrus

DF-koning
Vier maanden dakloos in Madrid na speedball base-heroine. Sprak geen Spaans.

Zij geen enkele andere taal.

Zelfde periode 3 dagen datura.

Bril weggegooid.

theacidwizard

Een van mij eerste lsd ervaringen, hoog moed.
Dacht 3 zegels kan wel.
Kreeg het gevoel dat mijn hart zou ontploffen en ik zou samensmelten met de gehele wereld. Erg onaangenaam.
Uiteindelijk 112 gebeld en even op de spoedeisende gelegen. Nadat de verpleegkundige zei dat er niks aan de hand was kalmeerde ik pas weer.

Cardboard

Wijs gebruiker
Met LSA zaden in m'n systeem boodschappen doen, compleet de weg kwijt. Weet weinig van dit avontuur, alleen dat mijn huisgenoot toen die thuis kwam direct zag dat ik ver heen was toen ik probeerde een pizza te snijden oid. Scheelt dat we regelmatig samen getript hadden en hij doorhad dat ik iets op had waardoor hij er adequaat op kon reageren.
Durfde hierna ook een tijdje niet meer naar die Albert Heijn trouwens.

Casrus

DF-koning
Een van mij eerste lsd ervaringen, hoog moed.
Dacht 3 zegels kan wel.
Kreeg het gevoel dat mijn hart zou ontploffen en ik zou samensmelten met de gehele wereld. Erg onaangenaam.
Uiteindelijk 112 gebeld en even op de spoedeisende gelegen. Nadat de verpleegkundige zei dat er niks aan de hand was kalmeerde ik pas weer.
Ben je nu wel een 'wizard'?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hey.
Ben wel benieuwd, wat is jullie slechtste ervaring met drugs?
Bij mij was het teveel alcohol, wat uit liep tot een knokpartij... 😬😅

👇🏻 laat het weten! :)
Ketamine na de 4-MMC en toen onbedoeld in een k-hole terechtgekomen, waarna ik moest kotsen terwijl ik half in een Escheriaans universum zat, en voor de andere helft nog net mijn wasbak kon vinden.

Ruiten_Blokken

Niet mijn allerslechtste ervaring maar recentelijk gebeurt. 2 gram 3mmc opgesnoept binnen 15 uur tijd, na de laatste dosis 8 uur in bed gelegen en proberen te slapen zonder succes. Uiteindelijk werdt het tijd om naar werk te gaan zonder en inplaats van me ziek melden was ik gewoon naar werk gegaan, om niet midden op de werk vloer in slaap te vallen nam ik de domme beslissing om 50mg 3mmc te slikken om wakker te blijven. Half uurtje later zag ik er bleek uit en merkte ik blauwe plekken op een paar van mijn vingers. Eerst dacht ik dat het een hallucinatie was door gebrek aan slaap en het gebruik, ik vroeg aan mijn collega of hij die blauwe plekken ook kon zien en hij zei ja. Toen ik een kopje koffie pakte merkte ik ook dat ik bijna geen warmte aan voelde toen ik het kopje vast pakje. Ik hield het tegen mijn pols aan en voelde daar wel de warmte dus ik begon me best zorgen te maken maar gelukkig was het na een uur of twee weer weg en kon ik weer voelen.

Casrus

DF-koning
Niet mijn allerslechtste ervaring maar recentelijk gebeurt. 2 gram 3mmc opgesnoept binnen 15 uur tijd, na de laatste dosis 8 uur in bed gelegen en proberen te slapen zonder succes. Uiteindelijk werdt het tijd om naar werk te gaan zonder en inplaats van me ziek melden was ik gewoon naar werk gegaan, om niet midden op de werk vloer in slaap te vallen nam ik de domme beslissing om 50mg 3mmc te slikken om wakker te blijven. Half uurtje later zag ik er bleek uit en merkte ik blauwe plekken op een paar van mijn vingers. Eerst dacht ik dat het een hallucinatie was door gebrek aan slaap en het gebruik, ik vroeg aan mijn collega of hij die blauwe plekken ook kon zien en hij zei ja. Toen ik een kopje koffie pakte merkte ik ook dat ik bijna geen warmte aan voelde toen ik het kopje vast pakje. Ik hield het tegen mijn pols aan en voelde daar wel de warmte dus ik begon me best zorgen te maken maar gelukkig was het na een uur of twee weer weg en kon ik weer voelen.
Doe dit a.u.b. niet meer.

3-MMC is dat niet waard. Ben er ook te ver mee gegaan, maar het was achteraf heel grappig, maar niet écht voor herhaling vatbaar.

Laatst bewerkt:

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Ketamine na de 4-MMC en toen onbedoeld in een k-hole terechtgekomen, waarna ik moest kotsen terwijl ik half in een Escheriaans universum zat, en voor de andere helft nog net mijn wasbak kon vinden.

Leuk beeld. De volgende ochtend half opruimen ? Of was het geheel bij het overbuurappartement links boven terecht gekomen ?

Bovenaan