Wat is mij overkomen ?

F-ekt

Newbie
Hallo!

Vorig weekend naar een heel vet feestje geweest, dat tot de vroege uurtjes door zou gaan. Ik heb niet heel veel ervaring met drugs, en gebruik het (vind ik zelf) erg verstandig. Minimaal 3 maanden tussen ieder gebruik. Tot nu toe slechts mdma en pillen gebruikt.