Wat is mij overkomen ?

F-ekt

Newbie
Hallo!

Vorig weekend naar een heel vet feestje geweest, dat tot de vroege uurtjes door zou gaan. Ik heb niet heel veel ervaring met drugs, en gebruik het (vind ik zelf) erg verstandig. Minimaal 3 maanden tussen ieder gebruik. Tot nu toe slechts mdma en pillen gebruikt.
Maar op dit feestje werd mij voor de zoveelste keer pep aangeboden, nadat ik vertelde dat ik moe was. En vond het een goed idee om dat hier dan ook te doen. Aangezien het in een bos was, zonder vervelende mensen en geen security of wat dan ook. Ik nam 2 sleutel puntjes, ontzettend ranzige chemische walm verspreidde zich door mijn mond en neus, ach is weer eens wat anders dacht ik. Was heel erg benieuwd omdat ik al veel vrienden onder invloed heb gezien, maar er eigenlijk nooit iets bij voor kon stellen. na een aantal minuutjes (al vrij snel dus) verdween alle moeheid en was ik ineens enorm hyped om te dansen, praten en swingen! Ik vond werkelijk alles fijn om te doen. Niks negatiefs om me heen ( was zelfs het hele feest bij elkaar aan het schreeuwen om speed te promoten, wilde dat iedereen zich zo fijn voelde). Had dit echt niet verwacht, dacht enkel dat je moeheid zou verdwijnen en je wat langer door zou kunnen gaan. Ik voelde me echt heel erg fijn. Gedurende de avond met verschrikkelijk veel mensen gepraat, lekker gedanst, random geschreeuwd (pure extase), fijn bier gedronken, en nog 2x een sleutel bijgenomen vond ik het rond een uur of 8:00 genoeg geweest. Ik moet er dan ook bij zeggen dat ik op dit punt echt realiseerde dat ik me flink van de kaart voelde. Absoluut niet vervelend, maar iets zei me dat het verstandig was om lekker ergens op bed te gaan liggen. Na een wandeling van 2 uur thuis aangekomen, voelde ik me al een stuk helderder, of dit daadwerkelijk zo was weet ik niet. Thuis aangekomen in bed gaan liggen. Best fijn, maar na 5 uur wakker liggen realiseerde ik me dat ik de komende tijd niet zou slapen en ben opgestaan om fruit te kopen en sinaasappelsap. De hele dag heb ik niks uitgevoerd en alleen maar lomp naar wat films gekeken. Om 3:00 kwam ik eindelijk in slaap. Al met al echt een super toffe ervaring, wel realiseer ik me meteen dat ik ook hier de 3 maanden regel maar beter op toe kan passen, aangezien dit snel uit de hand kan lopen heb ik gelezen.
Maar waar ik dus nu al dagen mee zit is. Hoe goed was de speed die ik had ? 4 sleutel puntjes en 40 uur wakker zijn. Super blij gevoel, en de kater was niet eens zo erg. Het is echt als een bom op me ingeslagen haha, mijn hele beeld van speed is gevormd deze avond. Maar waar heeft het aan gelegen dat het zo fijn was, en zo lang duurde allemaal ? Is dit altijd met speed gebruik ? Ik lees verhalen dat mensen echt per dag een gram naar binnen stompen ?
Kortom, kunnen jullie me misschien een beetje vertellen hoe dit allemaal eventueel zou kunnen ? Zodat ik de volgende keer weer hier rekening mee kan houden. Zodat het weer zo'n knalfeesie word.

Tufnut

Badass junkie
Ik weet niet hoe je aan die 40 uur komt? Is dat sinds je laatste keer slapen? Dat is niet het moment dat je moet nemen. Je moet tellen vanaf inname van speed. Daarna zul je zeker 12 uur niet slapen en bij sommige loopt dat op richting 20 uur.

Nu had je een paar puntjes op, wat niet gek veel is, maar niemand kan je zeggen of het sterke speed was. Daarvoor moet je het laten testen. Met goed speed is voor een onervaren gebruiken enkele puntjes genoeg om goed lang wakker te blijven.

Bovenaan