Wat me gister is overkomen

Zat0x

Experimenterende gebruiker
Hoi,

Ik heb gister xtc genomen ( heel klein wit pilletje met een hartje) en ik wist niet wat me overkwam. Het begon vrij normaal op te komen maar na een uur ging ik zo hard was niet normaal. Ik vermoed serieus dat ik lsd in mijn pil had zitten.

Alles begon te vevormen en ik zag de gekste en mooiste kleuren. Ik zette de tv aan en ik zag gezichten veranderen. Alles ging in vreemde vormen. Ik was nogal overvallen van dit gevoel maar na een tijdje vond ik dit wel mooi maar het wss wel schrikken. Dit heeft een paar uur aangehouden en ik weet zeker dat er iets trippy in mijn pillen zat. Ervaring is een beetje moeilijk te beschrijven maar ik durf serieus te zeggen dat er lsd of zo in zat. Ik ben blij dat ik gewoon bij iemand thuis zat maar als ik op een feest ofzo was weet ik echt niet wat ik moest doen.

Geluid wasmheel erg hol en iok kon de kleinste dingen horen die ik normaal niet zou horen of niet zou opvallen.
Heeft iermand ooit hetzelfde meegemaakt?

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Het kan zijn dat er LSD in de pil verwerkt zat maar dat lijkt me niet logisch. LSD is namelijk vloeibaar en dit zou dan op de pil gedruppelt moeten zijn. Ik denk namelijk niet dat LSD de productie zou overleven als dit er voor het pressen van de pil al in zat.

Het kan ook MDA geweest zijn. (weet iemand toevallig of dit goedkoper is dan MDMA?)

MDA (3,4-methyleendioxyamfetamine) is een chemische stof met een hallucinogene werking die sterk lijkt op het verwante MDMA (3,4-methyleendioxymethylamfetamine); de werkzame stof in ecstasy.

...

Maar heb je de trip nog wat aangevonden?
Je zat iig op een goede plek (trippen met uitgaan is niet echt leuk naar mijn mening)

Zat0x

Tja ik had het na een tijdje gewoon geaccepteerd en dan is het wel lache ja. Maar in het begin was wel ff schrikken. Dit is niet wat ik geqwend ben van xtc dus ja :openmouth: Leek net of in in fear and loathing to las vegas wass beland

Maar was wel tof. Ik denk dat ik ze laat testen heb er nog 1. Ben benieuwd wat er in zit :beer: :wink:

Stel je voor dat je dit op een festival krijgt lol das para

Ik weet wel zeker dat er geen of weinig mdma in de pil heeft gezeten. Ook mda liojkt me onwaarschijnlijk.
Of je reageert goed op mccp, of, wat me eerder het geval lijkt, het was 2-cb!

Solidius

Badass junkie
Van mCCP gaat men kotsen, en het werkt bovendien ZEER depersonaliserend.
LSD is out of the question, grappenmaker.

MDA of 2C-B.

Zat0x

Ik heb wat gelezen over 2cb. En ik herlken m me voleig in de effecten van dit : http://www.erowid.org/lang/nl/chemicals ... 5_nl.shtml

Het is eigenlijk een kruising tussen lsd en xtc kwa effecten. Mescaline

De effecten van 2C-B zijn beschreven als een kruising van de effecten van LSD en XTC, maar het is niet als een combinatie van deze twee. Het is licht psychedelisch, maar veel minder geestverruimend dan paddo's of LSD, maar minder opdringerig dan XTC.

Delirium

Badass junkie
Als het echt 2C-B of 2C-I ofzo is kan je beter meteen veel er van inslaan. Goede pillen daarvan zijn redelijk zeldzaam volgens mij! :grin:

leviathanfd zei:
Ik weet wel zeker dat er geen of weinig mdma in de pil heeft gezeten. Ook mda liojkt me onwaarschijnlijk.
Of je reageert goed op mccp, of, wat me eerder het geval lijkt, het was 2-cb!

ik denk zelf ook 2cb :)

teebo

Bewuste gebruiker
als je vermoed dat er lsd in zit is het wsch omdat je nog geen lsd hebt gedaan, het is niet wat rare dingen zien maar 12u trippen en mindfuck enzo

Zat0x

Ik heb idd geen nog geen lsd gedaan. Maar omdat dingen zoals gezichten enzo vervormde en geen ervaring met lsd had dacht ik gelijk aan lsd.

LSD is waarschijlijk ook veel heftiger

falinter

heb ik ook een topic over gemaakt

jammer dat ik er te laat mee was.

ik heb die ook gehad.

zat waarschijnlijk : mcpp in.

Bovenaan