Wat moet ik gebruiken?

bilbo

Newbie
Hallo allemaal,

Ik heb dit weekend twee feestjes. Zaterdag ga ik 4fmp en speed gebruiken, wat voor mij een goede combi is. Het probleem is alleen dat ik vrijdag geen xtc of iets dergelijks wil gebruiken i.v.m. een kater de volgende dag als ik 's avonds weer ga feesten. Nu is het plan om vrijdag op het feest keta te gebruiken, maar ik lees nu verhalen over dat keta niet geschikt is voor feesten, en vooral niet als je nog nooit eerder keta hebt gebruikt. Ik ben niet bang ingsteld, dus ik vraag me af of dit echt en probleem is. Ik zat ook nog te denken aan GHB, maar dit is alleen in grote hoeveelheden te verkrijgen, waar ik niet echt behoefte aan heb. Mijn vraag aan jullie: wat zouden jullie op het eerste feest op vrijdag gebruiken? Ik hoef geen preek over dat je het ook best leuk kan hebben zonder drugs. Mijn vraag is wat ik vrijdag wél kan gebruiken. Ik sta open voor combi's, maar liever geen kater. Liever ook geen sos of pep. Ik zat ook nog te denken aan een combinatie van ketamine en 2 cb. Dank jullie wel!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Keta kan best leuk zijn op een feest, maar dan wel in minimale doseringen. Neem je net wat teveel dan eindig je snel ergens zittend of liggend in een hoekje. Hoewel dat niet meteen eng hoeft te zijn, is dat neem ik aan ook niet waarvoor je naar een feest komt.

GHB kan ook leuk zijn voor op een feest, enige probleem daarmee is dat de doseringen nogal nauw luisteren. De grens tussen je helemaal top voelen en out gaan is niet groot. Je moet dus eigenlijk eerst thuis jouw ideale dosis vinden hiermee.

Tot slot heb je het nog over de combinatie keta en 2C-B, aangezien je ze allebei nog niet gebruikt hebt zou ik dat zeker niet voor het eerst op een feest doen. Dan kun je beter alleen 2C-B doen, kan best leuk zijn op een feest en heeft amper een kater.

bilbo

Newbie
Er zijn nu denk ik een paar mogelijkheden. De ketamine is al binnen, dus dat gaat sowieso gebruikt worden dit weekend. GHB gaat hem niet worden, omdat ik dit, zoals ik net al zei, alleen in grote hoeveelheden kan verkrijgen.

Is het misschien een idee om aan de 2-cb te gaan en als ik uitgespaced ben op een of andere after nog keta te nemen?

Als jullie ervaring is dat keta in lage doseringen prima te doen is op een feest, lijkt dat me zeker een goede optie. Wat versta je trouwens onder lage doseringen? En ben dan ik meteen helemaal incapabel of kan ik dan nog wel een beetje dansen?

Ik sta overigens nog steeds open voor het gebruik van andere drugs, die ik hier niet genoemd heb, dus als iemand plotseling een creatieve ingeving krijgt, let me know.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
2C-B op het feest en keta op de after is een mogelijkheid inderdaad.

Als je keta op het feest doet en nog wilt kunnen dansen zou je eigenlijk niet meer dan een klein sleutelpuntje per 1 a 1,5 uur moeten doen. Anders wordt bewegen steeds moeilijker en zal je dus al snel willen zitten of liggen.

Qua andere opties, er zijn er gigantisch veel in principe alleen weet ik niet waar je allemaal aan kan komen natuurlijk. Ik zag LSD in je onderschrift staan, een lage dosis LSD vinden sommigen ook leuk op een feest. Uiteraard wel onder een trip dosis dan.

ooscaar

Wijs gebruiker
Heel klein beetje speed met 2C-B is wel een leuke combi, maar dan moet je wel voldoende ervaring hebben met speed zodat je zodanig kunt doseren dat je wel kunt slapen, anders ben je brak. Anders is 2C-B dus wel een goede optie, keta ook wel. Van beiden word je wel vaag en ik weet niet of dat de bedoeling is.

GHB zou ik echt niet voor de eerste keer op een feestje gaan doen, keta ook niet.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Ik zou een klein beetje pep doen, dan kun je op de after wel wat keta gebruiken en kijken hoe dat je bevalt. Zoals hierboven aangegeven kun je zowel leta als 2cb beter niet op het feest zelf doen als je er nog geen ervaring mee hebt. Sos zou ook een goede zijn maar dat wil je dan weer niet. Of misschien gewoon wat hasj? Ik wordt er zelf net zoals wiet kneiterlam van maar de meeste mensen hebben met hasj dat ze wel redelijk actief blijven

Bobsacamano

Badass junkie
Ik ben wel uitgegaan op Keta en het was voor mij beide keren best teleurstellend. Alleen in combi vind ik het fijn maar dan ook echt een heel klein beetje. De combinatie speed & keta is wel fijn, het brengt wat wazigheid in je scherpte. Maar wees voorzichtig in je dosering van de keta en natuurlijk van de speed als je nog wilt slapen. Keta samen met 2CB is geweldig neem een beetje Keta na de piek van de 2CB en je 2CB zal weer wat terug komen ook volgt er wat wazigheid. Wederom wees voorzichtig met je keta dosering. Voor je het weet zit je alleen maar of lig je half in een hoek. Niet dat je je niet vermaakt dan maar toch.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Het heeft niet echt met bang zijn te maken, meer dat je het effect gewoon niet kent en daardoor te makkelijk overdoseert. Iets te veel keta op een feestje levert verzwikte enkels en blauwe plekken op. Niet chill. Daarnaast vergeet je waarschijnlijk een hoop van het feest en maak je het niet volledig mee.

Zowel keta als GHB zijn niet middelen die je voor het eerst op een feest moet gebruiken dus die vallen allebei niet aan te raden. Daarnaast wil je geen uppers omdat je de dag erna ook nog wilt feesten en niet brak wilt zijn, waarom drink je niet gewoon een paar biertjes?

Als je persé beide dagen wilt gebruiken zou ik zeggen, ga gewoon 2 dagen door op speed en verleg je grenzen. Niet chill, maar echt andere opties zijn er niet.

Ik persoonlijk zou gewoon de eerste dag niet gebruiken, dan haal je het meest uit je twee feesten, maar dat wil je niet horen...

dewilde

Experimenterende gebruiker
bilbo zei:
Als jullie ervaring is dat keta in lage doseringen prima te doen is op een feest, lijkt dat me zeker een goede optie. Wat versta je trouwens onder lage doseringen? En ben dan ik meteen helemaal incapabel of kan ik dan nog wel een beetje dansen?

Je moet vooral doen wat je zelf wilt, maar als dit de vragen zijn die je hebt bij het gebruik van keta op een feestje, dan heb je zelf toch ook wel door dat het in jouw geval niet zo'n goed idee is?
Je hebt geen flauw idee hoe je moet doseren, je weet niet hoe keta werkt bij verschillende doseringen, je weet niet eens of je keta überhaupt chill vind!

Narayani

Bewuste gebruiker
ooscaar zei:
ZERO- zei:
Nouja, je moet natuurlijk helemaal niks... :tearsofjoy:
Ik dacht dit ook al elke keer toen ik de titel las haha!

Ik ook, maar vind het ook ronduit treurig te noemen dat mensen het gevoel hebben drugs te moeten.

Als je zo hard op zoek bent naar een mogelijkheid om drugs te kunnen doen, desnoods door vrij heftige drugs zoals keta voor het eerst op een feest te doen of in een cocktail van andere drugs te flikkeren als de avond er eigenlijk al op had moeten zitten (op de after dus) en denkt de avond ervoor/erna ook wel wat gekke shit te kunnen doen én dan ook nog de hoop uitspreekt dit alles redelijk ongestraft te kunnen doen voor lichaam en geest denk ik dat niemand hier je echt verder kan helpen.

bilbo

Newbie
Hoi iedereen!

Bedankt voor alle reacties.

Weekend is achter de rug en ik heb het overleefd. De reden dat ik de keta graag wilde gebruiken was omdat het al binnen was, niet omdat ik het per se wilde ofzo. Ik weet natuurlijk dat het in bezit hebben van drugs natuurlijk niet betekent dat ik deze meteen moet gebruiken, maar de verleiding is toch wel heel groot.

Hoe het weekend uiteindelijk is verlopen: Ik heb de eerste nacht vooral gedronken en een heel klein beetje pep gebruikt. Daarna op een kleine after terecht gekomen, waar ik een heel klein beetje keta heb gebuikt om te kijken hoe dit was. De nacht daarna 4-fmp en en pep gebruikt, wat weer heerlijk was. Eenmaal thuis aangekomen met wat vrienden weer keta gebruikt, waar ik echt van heb genoten.

Ik heb alleen een nog één vraag voor jullie. Ik was maandag toch echt goed naar de klote. Nu weet ik dat je geen kater krijgt van keta, maar kan het wel zo zijn dat keta je kater versterkt?

Skirre

Bewuste gebruiker
Van de combinatie 4f en pep weet ik dat het je lichaam behoorlijk kan uitputten. Zeker als je tussendoor (te) weinig eet wordt de kater er niet minder op. Een extra drug versterkt de kater waarschijnlijk alleen maar, of dat nu alcohol, keta of wat dan ook is.
Ik heb het afgelopen weekend redelijk rustig aan gedaan met pep maar wel een nacht overgeslagen waardoor ik aardig vermoeid was tot aan vandaag. Slaaptekort kan dus ook voor een katergevoel zorgen al weet ik niet hoeveel jij geslapen hebt natuurlijk.

Belangrijkste is de dagen na dat soort weekenden veel, en vooral gezond, te eten. Fruit en kwark/yoghurt zijn mijn favorieten als ik in jou situatie zou zitten.

Gr, Skirre

ooscaar

Wijs gebruiker
Komt gewoon door de stimulanten, twee nachten achtereen stimulanten geeft je een erge kater en die was zonder keta net zo erg geweest. De alcohol kan het wel goed hebben verergerd.

naturelover

Experimenterende gebruiker
De kater komt mogelijk door twee dagen aan de uppers en het frituren van je brains met de 4-fa/amfetamine combo. Kan ook met weinig eten/drinken te maken hebben.

Wel genoten dus? :rock: :rockband: :sunglasses:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
De kater komt natuurlijk van alles bij elkaar. Als je op vrijdag flink wat bier drinkt en pep gebruikt en op een after nog wat keta, en dan zaterdag de combinatie 4-FA, pep en keta, is het logisch dat je je niet helemaal goed voelt. Je bent 2 nachten veel te laat naar bed gegaan en in twee nachten vier soorten drugs door elkaar gebruikt, daar kun je een beetje stoffig van worden ja.. :wave:

Bovenaan