Wat neem je mee als je weggaat ? (Middagje Chillen)

mvematthaus

Belezen gebruiker
Hey :wave:

(Zit inmiddels in een lange pauze)
(Sommigen van jullie kennen mij al, Ik zat in een rottige periode, en doe alles nu anders)

Je kent 't wel, middagje chillen in de stad/stuk lopen. (Soms denk je: "Ah, had ik dat nou maar bij me !") -Hebben jullie nog ideeën voor mij, wat ik verder nog mis ? Advies is welkom !-

Ik nam zelf altijd een tas mee gevuld met de volgende artikeltjes (Sommige spullen bewaar je gewoon in je jas natuurlijk) (Tis een aardige lijst, ik neem ook nooit alles uit de lijst mee, soms maar een paar spullen) :

1. Goede oordopjes, met kwalitatieve bass. (Als je alleen bent)
2. Kleedjes ! (Dekentje(s), Badlaken(s).) (Je weet maar nooit waar jullie gaan chillen ! En als het wat vies is, kun je mooi je kleedjes neerleggen !)
3. Music : "Drum and Bass" , "Techno" , "HardStyle" , "Deep House" , "Trap" (Goede Afspeellijst) (Als je alleen bent) (Vaak alleen Drum and Bass) (Wat luisteren jullie graag tijdens pepgebruik ?)
4. Extra 2e telefoon (100% Opgeladen) + Draadloze Oplader (Accu)
5. Schriftje(s) + Permanent Marker (Zwart) / Kleurstiften.
6. Notitie-App op telefoon. (Ik krijg vaak allerlei belangrijke ideeën bij gebruik)
7. Water / Jus 'd Orange (min. 2,5 liter) (in steden kun je vaak openbaar flesjes vullen / in een cafetaria of Mac in het toilet :wink: )
8. WC Papier (Nee, ik doe geen behoeften in het openbaar, maar stel nou dat je last krijgt van de darmen ? Dat "kan" gebeuren, als je dan zonder zit ? Dan heb je echt een probleem !)
9. Lekker ruikende douchegel/shampoo (Tijdens een trip die zintuigen zoals ruiken beïnvloedt) (Heb zelf nooit getript, truffels werken bij mij niet, maar het lijkt me wel een leuk idee om zoiets mee te nemen)
10. "ID-Kaart , Pinpas , OV-Kaart" (Sommige agenten vinden het leuk om een groepje jongeren om Identificatie-Bewijs te vragen ! Zorg er zovaak mogelijk voor dat je deze bij je hebt, je weet maar nooit wie je tegenkomt)

(Soms heb je zo'n momentje, "ook tijdens pep" dat je tóch eventjes wilt "relaxen" pak dan de "Deep House" erbij, ik vind dit tenminste heerlijk rustgevend)

-Extra's -
1. Tabak (Stel een van je vrienden wilt een jointje draaien, maar rookt zelf niet ? Niet iedereen houdt van puur)
2. Aansteker(s) Ik heb zelf vaak een Zippo, en 2 aanstekers op zak.
3. 1 pakje Korte Rijstevloei & 1 pakje Lange Vloei (Je zult het beleven, jullie willen in het park een jointje draaien, maar één van je vrienden heeft vanochtend zijn laatste vloeitje gebruikt ! Dan word jij de redder !

-Voor de Rokers -
1. Gebruik geen speed als je verkouden bent ! (Van speed wil je vaker & meer roken, en dan heb je even "schijt" aan je verkoudheid, maar als je tóch veel gaat roken, kan je verkoudheid "Pijnlijker & Langduriger worden / de volgende dag nóg vaker moeten hoesten" (Dit wisten jullie natuurlijk al wel, maar wou het toch even plaatsen als "Reminder" (Ik ga zelf ook altijd véééél meer roken, maar als je op zo'n moment verkouden bent, probeer het rook-gevoel uit je hoofd te zetten, en denk even ergens anders aan)

Ik hoop dat iemand nog andere tips heeft ! Daarom de vraag "Wat nemen jullie mee"
Ik ben benieuwd wat jullie meestal meenemen :wink:

mvematthaus

Belezen gebruiker
Fool zei:
Je mist Techno :hearteyes:

Oeps !

Je hebt gelijk ! Techno mag NIET ontbreken tijdens een middagje chillen !
Ik zal het er direct even bijzetten ! Bedankt voor je melding man, goed gezien van je ! :)

Skirre

Bewuste gebruiker
Het enige dat ik meeneem als ik een dagje wegga is 1 of 2 flesjes drinken; rest koop ik onderweg wel, portable oplader voor mn mobiel, eventueel een vest en afhankelijk van of ik alleen ga een mp3 speler met 10 livesets van een uur per stuk.

En telefoon en beurs natuurlijk niet te vergeten, die heb ik toch altijd bij me :rolleyes:

mvematthaus

Belezen gebruiker
Skirre zei:
Het enige dat ik meeneem als ik een dagje wegga is 1 of 2 flesjes drinken; rest koop ik onderweg wel, portable oplader voor mn mobiel, eventueel een vest en afhankelijk van of ik alleen ga een mp3 speler met 10 livesets van een uur per stuk.

En telefoon en beurs natuurlijk niet te vergeten, die heb ik toch altijd bij me :rolleyes:

Yes, ook helemaal goed, dan heb je eigenlijk ook wel genoeg spullen mee (de lijst is wel een beetje overdreven) EN dan hoef je niet zoveel gewicht mee te nemen inderdaad !

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Of ik nou wel of niet pep op heb, roken doe ik altijd en overal. :stoned: Daarnaast ben ik door die vlugge toch al chronisch verkouden, dus veel erger kan het niet worden...

MeejheM

Badass junkie
smokes, aansteker, sleutels, mes, telefoon, geld, portemonnee en wat er verder in mijn kleren zit. ik ga echt niet in de stad op een handdoek zitten, zwemmen doe ik alleen als ik snel opdroog, en gras is fijner dan textiel vind ik.

het ligt natuurlijk aan waar je wat gaat doen, de te verwachten risico's en de moeite om je daarvoor in te dekken.

tot nu toe ben ik altijd nog wel thuisgekomen, bagage ietsjes minder vaak. mijn pakezel heeft dislectie.

DutchMike

Experimenterende gebruiker
Heh, bedankt voor de "Deep House" 'suggestie', zeker fijn om te beluisteren!

In principe neem ik dit mee op een dag (speed) chillen:
1. Beurs/ID/pinpas
2. Ipod & goede oortjes met bass
3. Kauwgom - belangrijk
4. Telefoon & BTG
5. Cola/water/ijsthee
6. Handdoek/zeep & flesje water
7. Parfum/deodorant
8. Iets zoets/chocolade/koek
9. Broodjes (tarwe/melk-boter)
10. Doos met draai spullen/wiet
11. Goede zin

Als ik muziek luister op pep & ik ben alleen, is het deze muziek (voornamelijk 2de helft):
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... 4QbeNA2jMs
(Is mijn eigen afsleeplijst, vind die muziek echt enorm relax op speed)

mvematthaus

Belezen gebruiker
DutchMike zei:
Heh, bedankt voor de "Deep House" 'suggestie', zeker fijn om te beluisteren!

In principe neem ik dit mee op een dag (speed) chillen:
1. Beurs/ID/pinpas
2. Ipod & goede oortjes met bass
3. Kauwgom - belangrijk
4. Telefoon & BTG
5. Cola/water/ijsthee
6. Handdoek/zeep & flesje water
7. Parfum/deodorant
8. Iets zoets/chocolade/koek
9. Broodjes (tarwe/melk-boter)
10. Doos met draai spullen/wiet
11. Goede zin

Als ik muziek luister op pep & ik ben alleen, is het deze muziek (voornamelijk 2de helft):
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... 4QbeNA2jMs
(Is mijn eigen afsleeplijst, vind die muziek echt enorm relax op speed)

Hey man sorry voor de late reactie ! Jaa Deep House is altijd super, en ik zal straks je afspeellijst even luisteren !

Ben het eens met je lijst trouwens, dat zijn allemaal wel de belangrijkste spullen :grin: Helemaal goed haha !

Groeten!

Bovenaan