Beanhead zei:Ik heb zonet eens voor de eerste keer een nepalees hashje geproefd.
Damnnnn!
KoxBox zei:Beanhead zei:Ik heb zonet eens voor de eerste keer een nepalees hashje geproefd.
Damnnnn!![]()
je kan mij niet vertelle dat je na t roken van n lekker dikke (5je in n joint) Ice-o-lator niet stoned word?KoxBox zei:Vigilante zei:Hasj: Ice-o-lator of een goedkopere Krystal.
Rook je alleen hasj? Ik vind dat het nogal rap verveeld eigenlijk.

Dat zeg ik toch niet jongeeeeeeuuuuuh! Ik vind gewoon dat hasj rap verveeld...JatoBoY zei:je kan mij niet vertelle dat je na t roken van n lekker dikke (5je in n joint) Ice-o-lator niet stoned word?KoxBox zei:Vigilante zei:Hasj: Ice-o-lator of een goedkopere Krystal.
Rook je alleen hasj? Ik vind dat het nogal rap verveeld eigenlijk.onmogelijk
![]()
![]()
Daarnaast is Wiet goedkoper dan Ice-O-Lator. voor een grammetje Ice heb je al 5 gram northernlight/number one/california enz...KoxBox zei:Dat zeg ik toch niet jongeeeeeeuuuuuh! Ik vind gewoon dat hasj rap verveeld...JatoBoY zei:je kan mij niet vertelle dat je na t roken van n lekker dikke (5je in n joint) Ice-o-lator niet stoned word?KoxBox zei:Rook je alleen hasj? Ik vind dat het nogal rap verveeld eigenlijk.onmogelijk
![]()
![]()
Het is zeer lekker als tussendoortje of als melgangeke... Maar ik heb doorgaans liever wiet.![]()
Die AK-47 daar is of was wel goed spul altijdarnibacardi zei:AK-47 van Witte De With
en hasj vind ik niet zó
arnibacardi zei:AK-47 van Witte De With
en hasj vind ik niet zó
20 zaden wat zeg jij nuPepTalk zei:Balkenende buitenwiet, haha![]()
5euro/gram, en heb van de 5 gram nu 2 gram op en heb zo'n 20 goede zaden.
Sommige mensen zouden stampvoetend terug naar de shop gaan, ik vind het wel best.![]()
Intoxication zei:20 zaden wat zeg jij nuPepTalk zei:Balkenende buitenwiet, haha![]()
Sommige mensen zouden stampvoetend terug naar de shop gaan, ik vind het wel best.![]()
Intoxication zei:20 zaden wat zeg jij nuPepTalk zei:Balkenende buitenwiet, haha![]()
StonerSmile zei:Vind ik ook nogal veelals je wiet bevrucht is dan is het minder sterk hea (daarom mischien "balkenende" :P )