Wat te doen na het love gevoel

eM De Ma Aa

Experimenterende gebruiker
Goedenavond DF.

Er word altijd geadviseerd om na het gebruik van XTC een aantal maanden niks te gebruiken i.v.m. je serotonine gehalte.

Een tijdje terug had ik 6 maanden niks gebruikt dus dacht ik laat ik weer eens gek doen.
Ik nam mijn pillen in (laten we zeggen rond 23:00) ze kickten in om (laten we zeggen 23:45) dan was ik om 01:30 al weer normaal. En met normaal bedoel ik wel waus maar niet meer dat lekkere love gevoel. Ik heb nu 2 vragen. Waarom duurt dat love gevoel niet langer, ik snap dat als je het weer vaak gebruikt in een korte tijd dat het love gevoel minder lang duurt, maar al wacht ik een jaar uit mijn ervaring blijkt dat het love gevoel nooit lang aanhoud. En 2, ik ben van misschien van plan om het binnekort weer te doen, dus hebben jullie misschien nog ideeen wat je kunt doen als dat lovegevoel weg is? Want als ik dat love gevoel heb vind ik alles relaxt wat ik ook doe, maar op het moment dat dat gevoel weg is en ik alleen nog maar waus ben verveel ik me heel erg (ook met vrienden) praat ik weinig, heb ik alleen maar een trek bek en lig dan binne de korste keren in mijn bed, beetje zonde van de ervaring vind ik dan.

Ik ben benieuwd wat jullie reacties zijn (geen onzin reacties alsjeblieft)

Gr Em

eM De Ma Aa

Nou laat ik het anders zeggen, wat doen jullie wanneer het love gevoel verdwijnt. (en dan heb ik het over de mensen die thuis/buiten gebruiken, niet op feesten want dan heb je denk ik wel wat te doen).
Ik heb namelijk niet echt dat ik vage gesprekken voer als ik waus ben, ik ben dan juist heel helder.
Het enige wat ik dan doe is een beetje vage bekken trekken, maar verder dan dat verveel ik me enorm, herkennen mensen dit of?
Dus bij deze nog leuke ideen om het toch leuk te houden, want hoor sommige mensen zeggen dat ze dat wause gevoel OOK relaxt vinden.

Lavalamp

Bewuste gebruiker
meer nemen of zeker zijn dat er mdma in je pillen zit en geen Mephedrone want dan ben je inderdaad met één pilletje weer snel nuchter :wink:

Beanhead

Badass junkie
Ik snap gewoon niet hoe je je kan vervelen met drugs op :confused: al staar ik gewoon dom heel de tijd ergens naar dan heb ik het nog leuk.

taurus

herken dit wel, mss is tijdje stoppen..
of niet met alcohol gebruiken...
heb dit niet dikwijls voor maar als ik zon gevoel begin te krijgen,
ga ik naar huis, naar bedlehem :grin:
of naar een plaats waar ik graag kom,
zorg terug voor positieve invloed

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik gebruik altijd 2 weken voor en na L-Tryptofaan en 5-HTP. Piracetam gebruik ik altijd, dagelijks. Op de avond van de trip zelf verdubbel ik de dosis Piracetam, en vervijfvoudig ik de dosis 5-HTP. En ik hou er 3+ maanden tussen. Zo blijft het elke keer als de eerste keer. Die piracetam is trouwens niet daarvoor, maar dat het het versterkt is mooi meegenomen.

supermagneet

Ik doe meestal minder in 1 keer en spreid het uit over de avond, het kan zijn dat de mdma gewoon snel aan het uitwerken is.

L-Trypofaan nooit tijdens en vlakvoor.
XTC flushst dopamine en serotine en remt terugopname het zogenaamde MAO remmer effect. Door teveel aanmaak stoffen vergiftig je jezelf.
Zorg ervoor dat je een week ervoor een goede multi gebruikt (Solgar Omnium) daarna veel rust en inderdaad 5-HTP maar wel in combinatie met een multi (Vitaminen hebben elkaar nodig voor afbraak en opbouw)
Wat helpt tegen een zeer gehemelt en strakke kaken is MAGNESIUM Complex.
Dat direct ervoor.

Suc6!

J

Angramar Temenos

Badass junkie
labuser2010 zei:
L-Trypofaan nooit tijdens en vlakvoor.
XTC flushst dopamine en serotine en remt terugopname het zogenaamde MAO remmer effect. Door teveel aanmaak stoffen vergiftig je jezelf.
Zorg ervoor dat je een week ervoor een goede multi gebruikt (Solgar Omnium) daarna veel rust en inderdaad 5-HTP maar wel in combinatie met een multi (Vitaminen hebben elkaar nodig voor afbraak en opbouw)
Wat helpt tegen een zeer gehemelt en strakke kaken is MAGNESIUM Complex.
Dat direct ervoor.

Suc6!

J

Wat een onzin, MDMA een Mao-remmer. Sorry hoor, MDMA is totaal geen MAO-remmer... Het is wel giftig in combinatie met MAO-remmers (Monoamino-oxidaseremmers), stoffen die het MAO-enzym blokkeren.

MDMA is een Releasing agent op voornamelijk serotonine (en adrenaline/dopamine), en een heropnameremmer ook als ik het goed weet.. Maar zeker geen MAO-remmer.

Vigilante

Wijs gebruiker
Dit is de reden waarom ik ben gestopt met mdma. Ook met een dik jaar stoppen kreeg ik 'het gevoel' maar nauwelijks of niet terug.
Heb je xtc vaker gebruikt dan wordt aangeraden?

Bovenaan