1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat te doen tijdens weekend festival?

Discussie in 'Drugs' gestart door nada1234, 9 aug 2018.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. nada1234

nada1234 Experimenterende gebruiker

Hallo allemaal,

Binnenkort ga ik een weekend naar een festival en ik twijfel wat ik nou het hele weekend moet doen. Sowieso vrijdag avond niets, zaterdag overdag wel en dan zondag moet je eigenlijk wel want anders kom je de dag niet meer door. Maar aan de andere kant wil ik mij ook niet helemaal verrot voelen maandag en wel nog wat uurtjes slaap pakken. Iemand ervaring of tips wat te doen? Werkt een joint (wiet/hasj) om beter in slaap te vallen na bijvoorbeeld pep?

2. De Dunne

De Dunne Badass junkie Donateur De Leukste Thuis!

Wat te doen op een festival: dansen, pret maken, genieten, muziek luisteren, lekker snacken, nieuwe mensen ontmoeten etc

Laatst bewerkt: 9 aug 2018
    Sally Tessio, Raver en MacLeod vinden dit leuk.
  3. nada1234

Niet helemaal de reactie waarop ik gehoopt had

4. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

Begin de vrijdag met een paar suptiele jointjes gevolgt door een paar drankjes, neem de avond genoeg rust maar sta rond 8 uur op, begin met een prachtige dosering 4-fa/benzofury/xtc ( 1 van de 3 niet combineren alsjeblieft ). dit houdt je 8/12 uur bezig. waarbij je bij de 4-fa en de xtc op de laatste 1/2 uur een lichte dosering 2cb kan pakken om daarna in rust te gaan slapen en een fijn onverwacht einde te hebben. ( dit zorgt ervoor dat je trip soort van is uitgewerkt rond 23/24 uur) en je een mooi jointje kan roken voor het slapen gaan. sta de volgende ochtend rustig op en begin de dag rustig. neem een heerlijk ontbijtje verwen jezelf een beetje. pak tot 13:00 niks geen lijntje geen pilletje niks ( jointjes zijn uitzonderingen ). Pak dan rond 13:00/14:00 een puntje sos of een voorzichtig lijntje keta/pep. na gebruik van 4-fa zijn alle 3 de lijntjes een optie. na gebruik van benzofury is de sos een persoonlijke afrader maar dat verschilt soms per persoon. na de xtc zou je alle 3 kunnen pakken maar je zou dus het beroemde dipje van dag 1 al kunnen hebben. natuurlijk gebruik en drink met maten. maar jointjes zijn altijd leuk. strek de avonden niet te lang want dan ben je na het weekend helemaal dood. en geniet gewoon <3

5. De Dunne

Ja sorry. Je had het nergens over drugs of iets dat je dat bedoelde met wat te doen op een festival...

Raver, MacLeod, Quinn en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Raver

Raver Bewuste gebruiker Donateur

Drink gewoon je biertjes en pak zaterdag overdag wat speed. Gewoon een lage dosering want slapen is wel belangrijk op een festival. Desnoods een benzo erin zaterdag nacht. En zondag als afsluiter MDMA.

En een festival is niet alleen om drugs te gebruiken.. Probeer vooral te genieten. Krijg echt de indruk de laatste tijd dat drugs de prioriteit krijgt op festivals.

:mrgreen:!

Quinn en De Dunne vinden dit leuk.
  7. De Dunne

Nou precies dit ja! Viel mij ook al op.
    Ga eens nuchter naar een festival, is echt best leuk hoor. Ik doe dat ook wel. Kan je ook gewoon met de auto gaan, makkelijk.

Raver vindt dit leuk.
  8. Sally Tessio

Sally Tessio Bewuste gebruiker Tripreporter

Ik zat een beetje hetzelfde te denken als De Dunne ^_^, er viel een soort vanzelfsprekendheid te lezen uit je tekst dat drugs gebruiken de enige oplossing is om je festivalweekend door te komen en dat je het aan jezelf verplicht bent om te gebruiken om het leuk te houden. Is niet helemaal eerlijk natuurlijk, want dit is immers een drugsforum en het is een logische vraag. Het las echter een beetje op die manier.

Je vraag is voor mij meteen ook de reden dat ik twee of drie dagen achter elkaar festivals bezoeken extravagant en zinloos vindt. Uiteindelijk eindigt het alleen maar in meer en meer drugsgebruik. Wat is er mis met een hele dag je ding doen en dan het weekend daarop een ander festival pakken? Maar goed, dat is niet jouw vraag.

Pep comes to mind, maar dat gaat je een kater niet besparen na drie dagen festivals bezoeken. Ik denk dat je uiteindelijk toch wel brak de maandag in gaat. Ik ga ook geen uitgebreid advies geven over wat je allemaal achter elkaar kan pakken, zoals Quinn. Ik denk niet dat dat de comedown gaat voorkomen en het is wat mij betreft gewoon excessive. Enige wat ik zou adviseren, als je echt alleen iets wil gebruiken om de dag door te komen, is methylfenidaat. Geen partydrug, maar een middel dat gebruikt wordt voor ADHD-klachten en soms door studenten om geconcentreerder te kunnen studeren. Familie van speed, maar dan minder heftig en geen comedown klachten. Als je dat aan het eind van de ochtend neemt, dan heb je de hele dag energie en kan je aan het eind van de avond lekker naar bed en vrij fris opstaan.

9. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

ik dacht zelf aan een best logisch antwoord naar wat voorn drugs aangezien die dit vraagt op een drugs forum :P

zekers waar een festival kan ook leuk zijn zonder drugs, zekers ook een aanrader <3. kan je is zien hoe extreem sommige andere zijn :openmouth:

Raver vindt dit leuk.
  10. nada1234

Denk je dat het helpt om zaterdag tegen de tijd dat ik wil gaan slapen een lijntje keta te nemen? Zodat ik wat moeier wordt?

11. nada1234

Nee bij mij juist niet hoor! Vind de gezelligheid met vrienden het belangrijkste

12. nada1234

Dat komt juist omdat ik een weekend super gezellig vind, voelt echt als een weekendje weg met vrienden en dat is het natuurlijk eigenlijk ook! Drugs is bijzaak maar maakt het wel wat leuker en kan het daardoor wat beter volhouden maar ik ken mijn grenzen en doe nooit te gek.

Helaas kan ik niet zomaar aan ritalin komen :(

Sally Tessio vindt dit leuk.
  13. Sally Tessio

Sally Tessio Bewuste gebruiker Tripreporter

@nada1234 Zo las het vooral, ik vermoedde ook niet dat je dat echt denkt. Is er echt niet iemand in je omgeving die toevallig ritalin, concerta of iets anders heeft?

In ieder geval veel plezier met je weekend! :) Het beschrijven als echt een weekendje maakt dat het zeker een stuk aantrekkelijker klinkt. Not for me though.

14. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

ik zou het lijntje niet pakken, er ontstaat dan een lichte combinatie van de drugs ( kan zeeer vervelend zijn ) en daarbij dat je niet teveel moet nemen

Laatst bewerkt: 11 aug 2018
  15. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

Laatst bewerkt door een moderator: 11 aug 2018
    Roze olifant vindt dit leuk.
  16. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Pep, pep is overal het antwoord op. <3

Quinn vindt dit leuk.
  17. nada1234

Liever niet want dan wordt het zeker het hele weekend niet slapen :astonished:

Bas vindt dit leuk.
  18. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

isn't that all week every day, no sleep only repeat

Bas vindt dit leuk.
  19. Bobsacamano

Bobsacamano Badass junkie

Eerste avond lekker paar biertjes ik heb er nog wel is een enkel ritalinnetje ingemikt en dat was prima en kon ook prima slapen dan. De volgende dag deed ik een psychedelica maar dat moet je liggen en het festival voor zijn 2CB of LSD bijvoorbeeld. Op dag drie dan deed ik pas degene die het meest mijn systeem kapot maakte bijvoorbeeld 6-APB of XTC.

Maar goed dit hele systeem van mij en vrienden van me is gebasseerd op het feit dat wij psychedelica prima vinden op een festival.

20. MDMAZING

MDMAZING Bewuste gebruiker

Tering hard gaan op 250MG benzofury. snachts tering hard trippen op 2CB , en daarna ketamine. :P En natuurlijke dansen en los gaan. Wat een rare topic maat. :P

genk123 vindt dit leuk.
Laden...